Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Waarom zou je in 2e hands auto Harman Kardon willen omruilen voor B&W ?
Dat zou waarschijnlijk niemand doen daar de hele pasvorm van de speakers, bij BMW in ieder geval, volledig anders is en je dan je halve interieur moet verbouwen. Maar B&W is wel iets wat op mijn lijstje staat waar m'n komende auto aan moet voldoen. Ook wel grotendeels omdat ik het er prachtig uit vind zien.
Ik luister thuis muziek op mijn laptop, dus voor mij prima wat er nu in zit :roflol:
Gelukkig heb je wel smaak wat auto's betreft... 😂

Bij mij staat er Burmester op, is dat goed ?
Schermafdruk van 2024-06-17 10-54-27.png

Bij mij hebben ze zo'n zwart plastic rooster met gaatjes, is dat goed?

Oke, ik besef mij dat dit misschien niet het meest geschikte forum is voor een dergelijke vraag maar het kan vast geen kwaad meerdere lijntjes uit te gooien. Heeft er iemand hier ervaring met het importeren van een auto, bijvoorbeeld uit Duitsland? Even afgezien van de kosten, dat wijst zich waarschijnlijk vanzelf. Waar let je op, waar moet je naar kijken? Ik begrijp dat je let op de uiterlijke staat maar we kennen allemaal de verhalen van teruggedraaide tellers en dergelijke.

Wie oh wie? Op verzoek kan uiteraard de advertentie geplaatst worden.

Keuring( TÜV) van Duitsland wordt hier door RDW overgenomen.
Kijk naar compleet serviceheft (checkheft gepflegt) ook in Duitsland zijn er bandieten die km-stand terugzetten.

Keuring( TÜV) van Duitsland wordt hier door RDW overgenomen.
Kijk naar compleet serviceheft (checkheft gepflegt) ook in Duitsland zijn er bandieten die km-stand terugzetten.
Dankjewel! Is het iets dat je vaker hebt gedaan? Zoja, kan ik je eventueel de advertentie eens doorsturen? Kun je er een blik op werpen voor ik bijna 4 uur enkele reis heen en weer jekker.

Dankjewel! Is het iets dat je vaker hebt gedaan? Zoja, kan ik je eventueel de advertentie eens doorsturen? Kun je er een blik op werpen voor ik bijna 4 uur enkele reis heen en weer jekker.
Ik bemiddel niet, maar je moet zelf kritisch kijken. foto kan ook mooier ogen dan werkelijkheid. maar je mag me wel in PB advertentie doorsturen. Bij een dealer zit je meestal goed, ook al is het een BMW bij VAG dealer

Verdomme, voor de tweede keer dat onze motor kapot gevreten is door 1 of meerdere marters. Heeft iemand een goede tip om dit te voorkomen?

Verdomme, voor de tweede keer dat onze motor kapot gevreten is door 1 of meerdere marters. Heeft iemand een goede tip om dit te voorkomen?
Wc blokjes citroen geur. Kunnen ze niet tegen. In je motorruimte hangen.
Bestaan ook elektrisch verjagers met een toontje die je zelf niet hoort. Moet je wel snappen hoe je dat aansluit of laten doen.

• Like
Waarderingen: DL26
Terug
Naar boven