Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sexy. En schattig dat we dat ook gemeen hebben.
Pas maar op straks wordt die relnicht weer jaloers.
Zo lang het een sportcat is, is het nog draaglijk. Hoewel de koude start wel even schrikken kan zijn, haha!Haha ja moet eigenlijk wel he... Ben wel echt benieuwd hoe die klinkt hou me hart een beetje vast.
Toch een hele week stock gereden![]()
.Pas maar op straks wordt die relnicht weer jaloers.
Ik wacht nog op je bae
Salt bae?
Audi blijft gewoon baas. Daarna Mercedes. En daarna BMW.
In the hood. 🤭
Nee man. Misschien de RS6 versus de nieuwe M5 gezien BMW die wel aardig verprutst heeft. Verder valt er te twisten over de M8 competition en de RS7 hoewel die keuze voor mij ook makkelijk was. Voor de rest pakt BMW Audi flink. Mercedes praat ik niet meer over sinds de C63S een vierpitter werd. Hoewel de GT63SE wel bijzonder snel is.Audi blijft gewoon baas. Daarna Mercedes. En daarna BMW.
Macdonalds tuner.🤣
Intercooler geeft niet zoveel. FMIC is mooi om te zien, dat wel.Blijft mooi om in een seat leon station eigenlijk 99,9% er uit te rijden op de weg
Wel mooi hoe dat tunen werkt, ben nu al aan het kijken naar een andere intercooler en intake set/turbo inlet. Bij volgende beurt maar er bij laten monteren denk ik.![]()
Icm met een andere intake gaat het zeker wel wat geven. Kan er nu niet meer uithalen omdat er niet genoeg lucht binnenkomt en de boel te warm wordtIntercooler geeft niet zoveel. FMIC is mooi om te zien, dat wel.

Als je verder wil gaan tunen zijn deze spullen inderdaad wel onmisbaarIcm met een andere intake gaat het zeker wel wat geven. Kan er nu niet meer uithalen omdat er niet genoeg lucht binnenkomt en de boel te warm wordt![]()
Een air intake geeft ook een leuk extra geluid. Kost ook meer brandstof want dat geluid is zo leuk dat je het zo vaak mogelijk wilt horen, haha!Blijft mooi om in een seat leon station eigenlijk 99,9% er uit te rijden op de weg
Wel mooi hoe dat tunen werkt, ben nu al aan het kijken naar een andere intercooler en intake set/turbo inlet. Bij volgende beurt maar er bij laten monteren denk ik.![]()
Welkom terug, vriend!Intercooler geeft niet zoveel. FMIC is mooi om te zien, dat wel.
Echt zo jaEen air intake geeft ook een leuk extra geluid. Kost ook meer brandstof want dat geluid is zo leuk dat je het zo vaak mogelijk wilt horen, haha!
Het is wel ontzettend verslavend, inderdaad. Voor jij het weet ben jij ook naar upgrade turbo's aan het kijken..
Vrijdag staat een proefrit gepland voor een mogelijke vervanger van mijn wagen. De twijfels geven nu al hoofdpijn.
Welkom terug, vriend!
...
Als het geen Aventurin Red Metallic is, willen we het nietVrijdag staat een proefrit gepland voor een mogelijke vervanger van mijn wagen. De twijfels geven nu al hoofdpijn.

Dankjewel kerel✌️