XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Audi blijft gewoon baas. Daarna Mercedes. En daarna BMW.

Beetje schrale foto
20240604_095506(1).jpg

Haha ja moet eigenlijk wel he... Ben wel echt benieuwd hoe die klinkt hou me hart een beetje vast.

Toch een hele week stock gereden :roflol:
Zo lang het een sportcat is, is het nog draaglijk. Hoewel de koude start wel even schrikken kan zijn, haha!

Een rondje Autobahn doet het altijd goed. De 100-200 km/h tijd klokken is in Nederland niet echt aan te raden tenzij het 's avonds laat is.

Audi blijft gewoon baas. Daarna Mercedes. En daarna BMW.
Nee man. Misschien de RS6 versus de nieuwe M5 gezien BMW die wel aardig verprutst heeft. Verder valt er te twisten over de M8 competition en de RS7 hoewel die keuze voor mij ook makkelijk was. Voor de rest pakt BMW Audi flink. Mercedes praat ik niet meer over sinds de C63S een vierpitter werd. Hoewel de GT63SE wel bijzonder snel is.

Tja
8D720F1F-99A8-4D2D-8AB9-DE0F2184593D.jpeg

Blijft mooi om in een seat leon station eigenlijk 99,9% er uit te rijden op de weg :roflol:

Wel mooi hoe dat tunen werkt, ben nu al aan het kijken naar een andere intercooler en intake set/turbo inlet. Bij volgende beurt maar er bij laten monteren denk ik. :o

Blijft mooi om in een seat leon station eigenlijk 99,9% er uit te rijden op de weg :roflol:

Wel mooi hoe dat tunen werkt, ben nu al aan het kijken naar een andere intercooler en intake set/turbo inlet. Bij volgende beurt maar er bij laten monteren denk ik. :o
Intercooler geeft niet zoveel. FMIC is mooi om te zien, dat wel.

Een air intake geeft ook een leuk extra geluid. Kost ook meer brandstof want dat geluid is zo leuk dat je het zo vaak mogelijk wilt horen, haha!

Het is wel ontzettend verslavend, inderdaad. Voor jij het weet ben jij ook naar upgrade turbo's aan het kijken..

Vrijdag staat een proefrit gepland voor een mogelijke vervanger van mijn wagen. De twijfels geven nu al hoofdpijn.

Intercooler geeft niet zoveel. FMIC is mooi om te zien, dat wel.
Welkom terug, vriend!

Een air intake geeft ook een leuk extra geluid. Kost ook meer brandstof want dat geluid is zo leuk dat je het zo vaak mogelijk wilt horen, haha!

Het is wel ontzettend verslavend, inderdaad. Voor jij het weet ben jij ook naar upgrade turbo's aan het kijken..

Vrijdag staat een proefrit gepland voor een mogelijke vervanger van mijn wagen. De twijfels geven nu al hoofdpijn.

Welkom terug, vriend!
Echt zo ja :roflol:...

Welke proefrit staat er op de planning?:D

Terug
Naar boven