Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet waar, mits het goed gedaan wordt is er niets van te zien.Nieuwe ruit is altijd beter PM me even als je advies wil. Een opgevuld barstjes ga je altijd terugzien.
Worden barstjes niet groter?Afhankelijk van de plek en zolang het geen apk afkeur is, waarom laten maken?
Mwah, ik denk dat dit wel zichtbaar blijftNiet waar, mits het goed gedaan wordt is er niets van te zien.
Als ik zie hoe ze 'm nu hebben meegegeven. Ze gaven aan 99% zeker te zijn dat dit steenslag is geweest dus beetje lullig, maar goed ze hebben er in ieder geval naar gekeken. Ruit is nog heel, all good.... Omdat ik graag wil voorkomen dat het verder doorscheurt?Afhankelijk van de plek en zolang het geen apk afkeur is, waarom laten maken?

Omdat men anders in de winter een grote kans heeft op een grote(re) barst. Dat is in ieder geval mijn beredenering om het te laten doen. In de winter komt zo een iets altijd op een slecht moment.Afhankelijk van de plek en zolang het geen apk afkeur is, waarom laten maken?
Gewoon je ruit ontdooien met warm water, niks aan het handje.Omdat men anders in de winter een grote kans heeft op een grote(re) barst. Dat is in ieder geval mijn beredenering om het te laten doen. In de winter komt zo een iets altijd op een slecht moment.

ja denk het wel maar ook een barst zal wel meevallen.

Zeker wel ik stoor me vreselijk aan zulke dingen het is eigenlijk bijna altijd te zien als het is opgevuld.Niet waar, mits het goed gedaan wordt is er niets van te zien.
@Seth_fit ga jij vaak naar Carglass?![]()
Sterretje in uw voorruit? Lekker laten zitten! - Kassa - BNNVARA
Heeft u een sterretje in uw voorruit? Staat u op het punt om deze te laten repareren? Laat hem lekker zitten! De spotjes van bedrijven zoals Carglass en Autotaalglas vliegen ons om de oren. Ze jagen ons de stuipen op het lijf als het gaat om een sterretje in de voorruit. Die moet meteen gerepar...www.bnnvara.nl
Er zit een kleine schade in mijn voorruit dus de dealer gaf aan dat ik dat het beste via Carglass kon regelen. Braaf een afspraak gemaakt, auto naar de locatie gereden.
‘Normaal gesproken is dit zo gevuld en is er niks aan de hand. Het kan echter zijn dat de schade, door de druk van de machine, doorscheurt en dán moet er een nieuwe ruit in die we momenteel niet voorradig hebben’
Eh, sorry wat? Dat was niet de bedoeling, haha.
Wel verzekerd, maar fors eigen risicoHopelijk ben je er verzekers tegen. Heeft mij ook al 2 voorruiten uitgespaard op 6 jaar.
Gelukkig is het goed gegaan.
Kan je ook zelf doen als je auto het ondersteunt. Ik heb zodoende ook ervoor gezorgd dat ik die kaarten elk jaar gratis kan updaten. Zo moeilijk is dat niet. Maar goed, die shit is wel foutgevoelig.In tegenstelling tot het activeren van Apple CarPlay, wat nog steeds niet gelukt is ...![]()
OkWel verzekerd, maar fors eigen risicoGelukkig is het goed gegaan.
In tegenstelling tot het activeren van Apple CarPlay, wat nog steeds niet gelukt is ...![]()
Ik zit met de dealer garantie, als ik zelf ga stunten en het gaat fout kunnen ze die intrekken omdat dat dan 'buiten hun service om' gedaan is. Er zijn inderdaad wel manieren voor las ik al, maar ga het ze eerst even concreet voorleggen waarom het niet werkt. Misschien is er een simpele oplossing voor die ik niet ken/weetKan je ook zelf doen als je auto het ondersteunt. Ik heb zodoende ook ervoor gezorgd dat ik die kaarten elk jaar gratis kan updaten. Zo moeilijk is dat niet. Maar goed, die shit is wel foutgevoelig.

Hoe is 't met je rijbewijs?