Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Nieuwe ruit is altijd beter PM me even als je advies wil. Een opgevuld barstjes ga je altijd terugzien.

De 4 Reeks? Jammer, hij is pas nieuw. 😢

Afhankelijk van de plek en zolang het geen apk afkeur is, waarom laten maken?

Niet waar, mits het goed gedaan wordt is er niets van te zien.
Mwah, ik denk dat dit wel zichtbaar blijft :o Als ik zie hoe ze 'm nu hebben meegegeven. Ze gaven aan 99% zeker te zijn dat dit steenslag is geweest dus beetje lullig, maar goed ze hebben er in ieder geval naar gekeken. Ruit is nog heel, all good.

... Omdat ik graag wil voorkomen dat het verder doorscheurt? :roflol:

Omdat men anders in de winter een grote kans heeft op een grote(re) barst. Dat is in ieder geval mijn beredenering om het te laten doen. In de winter komt zo een iets altijd op een slecht moment.

Volgens mij valt dat allemaal wel mee. Ik rijd nu al bijna 12 maand met deze jongens rond en ze zijn niet groter geworden. Zal natuurlijk afhankelijk zijn van grootte en diepte.

IMG_4020.jpeg

IMG_4019.jpeg

Zit er geen verschil tussen een barst en een pit?

@Seth_fit ging vroeger wel veel maar hij heeft nu een landelijk verbod.

Er zit een kleine schade in mijn voorruit dus de dealer gaf aan dat ik dat het beste via Carglass kon regelen. Braaf een afspraak gemaakt, auto naar de locatie gereden.

‘Normaal gesproken is dit zo gevuld en is er niks aan de hand. Het kan echter zijn dat de schade, door de druk van de machine, doorscheurt en dán moet er een nieuwe ruit in die we momenteel niet voorradig hebben’ :o

Eh, sorry wat? Dat was niet de bedoeling, haha.

Hopelijk ben je er verzekers tegen. Heeft mij ook al 2 voorruiten uitgespaard op 6 jaar.

Hopelijk ben je er verzekers tegen. Heeft mij ook al 2 voorruiten uitgespaard op 6 jaar.
Wel verzekerd, maar fors eigen risico :roflol: Gelukkig is het goed gegaan.

In tegenstelling tot het activeren van Apple CarPlay, wat nog steeds niet gelukt is ... :sad:

In tegenstelling tot het activeren van Apple CarPlay, wat nog steeds niet gelukt is ... :sad:
Kan je ook zelf doen als je auto het ondersteunt. Ik heb zodoende ook ervoor gezorgd dat ik die kaarten elk jaar gratis kan updaten. Zo moeilijk is dat niet. Maar goed, die shit is wel foutgevoelig.

Kan je ook zelf doen als je auto het ondersteunt. Ik heb zodoende ook ervoor gezorgd dat ik die kaarten elk jaar gratis kan updaten. Zo moeilijk is dat niet. Maar goed, die shit is wel foutgevoelig.
Ik zit met de dealer garantie, als ik zelf ga stunten en het gaat fout kunnen ze die intrekken omdat dat dan 'buiten hun service om' gedaan is. Er zijn inderdaad wel manieren voor las ik al, maar ga het ze eerst even concreet voorleggen waarom het niet werkt. Misschien is er een simpele oplossing voor die ik niet ken/weet :o

Hoe is 't met je rijbewijs?

Terug
Naar boven