AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ja zal dan wel prachtwagens hij toont alleen minder als verwacht, mooie spot

Kwam trouwens een bak geluid uit. Ik denk dat als je er een minuut of twee ernaast staat je een piep in je oren hebt.

Dik man, geloof ik graag

Is het een echt f40? Of kitcar?
Hoeveel hp heeft de golf als hij afgesteld is (schatting)?

Met mijn setup is 180pk zeker niet ondenkbaar.
Dat klinkt niet meteen heel veel, maar ik weeg nu nog maar 790kg. :D

Zou best moeten lopen volgens mij.

Net terug van meeting in de Meern. Hoop auto's en foto's gemaakt met 5 gtr's naast elkaar haha.
Heen was ik ook met een 800pk r33 gtr. :p

Dump

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net terug van meeting in de Meern. Hoop auto's en foto's gemaakt met 5 gtr's naast elkaar haha.
180pk met een kleine 800kg zaal aardig lopen, heb hier 193pk met 1250kg staan en dat gaat al snel zat.

die nissans r32/r33/r34 zijn leuk mits je zelf een beetje kan sleutelen.

:roflol: stonden jullie langs de snelweg? Stonden bij een gebouw een heleboel van die 'sjonnie' auto's :o

Vriend in andere auto belde nog of we niet daar langs zouden rijden om te laten zien wat echte auto's waren :roflol:

:roflol: stonden jullie langs de snelweg? Stonden bij een gebouw een heleboel van die 'sjonnie' auto's :o

Vriend in andere auto belde nog of we niet daar langs zouden rijden om te laten zien wat echte auto's waren :roflol:

Bij de Starbucks tegenover.
Waren wel hoop sjonnies ja.. Wij waren met 5 gtr's, ong 50% van wat in NL rond rijdt haha.

302xu09.jpg

Van links naar rechts:

300pk - 600pk - 800pk - 280pk

---------- Toegevoegd om 09:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:54 ----------

Dump!

Ik zag vrijdag in Amsterdam een Mercedes 6x6 G63 rijden. Dat is echt een bruut apparaat! Wilde wat pics schieten maar hij stond naast mn auto en dat ding was so massive dat ik hem niet goed op de foto kreeg :(

Nice Peppie! (karma is op:o)

Ik zag vrijdag in Amsterdam een Mercedes 6x6 G63 rijden. Dat is echt een bruut apparaat! Wilde wat pics schieten maar hij stond naast mn auto en dat ding was so massive dat ik hem niet goed op de foto kreeg :(

Was dat bij Veenendaal in de buurt?

Maybach/Mercedes dealer bij mij om de hoek heeft zo'n ding staan, wat een apparaat. :eek:

EDIT: laat maar. :o Zie je dat je Amsterdam was.

Ja dat denk ik ook wel, wordt wel leuk haha.

180pk met een kleine 800kg zaal aardig lopen, heb hier 193pk met 1250kg staan en dat gaat al snel zat.

die nissans r32/r33/r34 zijn leuk mits je zelf een beetje kan sleutelen.

Ja ik kan niet wachten haha, wil nu echt weer rijden nu het seizoen weer is begonnen.
Hopelijk zit het 12 april mee en loopt hij weer zoals het hoort.

Ja het zijn dure auto's.. Zodra er Skyline op staat betaal je in een keer 3x zo veel voor een onderdeel...

---------- Toegevoegd om 10:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Jezus wat een ding he! Prachtig. Hier rijdt dus PRECIES dezelfde.

Autotelegraaf staat een filmpje van de g klasse 6x6

Vrouw achter het stuur...

Aardige klapper

Er is zo'n docu over van die jongens uit de Arabische Emiraten (kan ook een ander land zijn w/e) die in de zomer dan met hun supercars naar Londen komen, is leuk om te zien maar weet de naam zo 123 niet meer... Vertelt de autodealer daar dat een Porsche Cayenne ongeveer de Hyundai daar is..

Er is zo'n docu over van die jongens uit de Arabische Emiraten (kan ook een ander land zijn w/e) die in de zomer dan met hun supercars naar Londen komen, is leuk om te zien maar weet de naam zo 123 niet meer... Vertelt de autodealer daar dat een Porsche Cayenne ongeveer de Hyundai daar is..

Klopt in London hebben de mensen er daar overlast van :roflol:. Er knallen daar constant lambo's door de straten

---------- Toegevoegd om 13:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

deze dacht ik: http://www.dailymotion.com/video/xwgfuv_millionaire-boy-racers-for-autogespot-com_auto

Terug
Naar boven