Sniezel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 569
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een rommel die Lamborghini! Kijk naar die BMW, beweegt amper wanneer hij hem raakt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Duitsland - Italie 1-0

Lijkt me overigens geen pretje om daar links te rijden, en met zo'n supercar door Downtown London heb je denk ik niet genoeg aan 1 volle tank 
Lamborghini is onderdeel van de Audi Group, dus van binnen aardig Duits![]()

Yup, hard zat veur mij.
---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------
Ik ga niet langs trucks met 270 of whatever.

Haha was maar een grapje ouwe.
Ben jaloers dat ik niet in zo'n ding kan rijden.
Mn passagier houdt niet zo van hard rijden. Daarom trok ik niet door. Vraag me af hoe hard zo een ding gaat.
Net ook weer lopen beesten. Jammer dat je hier maar 80 mag in de buurt. Dus bij 130 alweer inhouden.
We waren er voor een bepaalde reden. Ik woon in het Westen dus vind het beetje te ver rijden om er voor racen heen te rijden.
Wat een rommel die Lamborghini! Kijk naar die BMW, beweegt amper wanneer hij hem raakt.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Duitsland - Italie 1-0

Lamborghini is onderdeel van de Audi Group, dus van binnen aardig Duits
Lambo reed waarschijnlijk te hard, lijkt me dat je daar slechts 30 mph mag (ongeveer 48-50 km/u dus). Bestuurder uit de zijstraat zag hem vanwege de snelheid waarschijnlijk over het hoofd. Er rijden in die buurt inderdaad wel veel gasten uit Kuwait en Qatar in dure auto's, geen idee wie de eigenaar was van deze. Kan ook een of ander voetballertje geweest zijn natuurlijk.. En Gumball terroriseert de boel daar ook aardig jaarlijks..Lijkt me overigens geen pretje om daar links te rijden, en met zo'n supercar door Downtown London heb je denk ik niet genoeg aan 1 volle tank
![]()
Hij raakt die bmw ook amper
---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------
Denk niet dat die veel harder dan 50 km/h reed hoor, airbags gaan niet eens uit.
Klaar mee met die bmw's.
Werd gek van me 5, elke snelheidsheuveltje schuin nemen.
Lekker nu een Dodge ram pick-up met 5,7 HEMI.
gaat als een gek en iedereen gaat voor je opzij![]()