Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Wie z'n schuld is dat ongeluk eigenlijk?
Ken de regels met links rijden daar niet in Engeland.

Wat een rommel die Lamborghini! Kijk naar die BMW, beweegt amper wanneer hij hem raakt. :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Duitsland - Italie 1-0

Van die kleine uit lijkt me, die Aventador reed opeen voorrangsweg. OF misschien als ze kunnen aantonen dat de Aventador te hard reed dat die alsnog de schuldige is..

Wat een rommel die Lamborghini! Kijk naar die BMW, beweegt amper wanneer hij hem raakt. :roflol:

Duitsland - Italie 1-0

Lamborghini is onderdeel van de Audi Group, dus van binnen aardig Duits ;)

Lambo reed waarschijnlijk te hard, lijkt me dat je daar slechts 30 mph mag (ongeveer 48-50 km/u dus). Bestuurder uit de zijstraat zag hem vanwege de snelheid waarschijnlijk over het hoofd. Er rijden in die buurt inderdaad wel veel gasten uit Kuwait en Qatar in dure auto's, geen idee wie de eigenaar was van deze. Kan ook een of ander voetballertje geweest zijn natuurlijk.. En Gumball terroriseert de boel daar ook aardig jaarlijks.. :roflol: Lijkt me overigens geen pretje om daar links te rijden, en met zo'n supercar door Downtown London heb je denk ik niet genoeg aan 1 volle tank :o

Verwar mij niet met je feiten. :mad:

---------- Toegevoegd om 15:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Rotsen, de natuurlijke vijand van een BMW.

156crwh.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.546
Net met mfunf 245 gereden op de autobahn. :cool:

• #2.549
Net ruitenwisserbladen gekocht voor 2,50 per stuk in Duitsland.
Ben benieuwd hoelang ze het volhouden, tot nu toe doen ze het nog perfect.

• #2.552
Haha was maar een grapje ouwe. ;)
Ben jaloers dat ik niet in zo'n ding kan rijden.

Mn passagier houdt niet zo van hard rijden. Daarom trok ik niet door. Vraag me af hoe hard zo een ding gaat.

Net ook weer lopen beesten. Jammer dat je hier maar 80 mag in de buurt. Dus bij 130 alweer inhouden.

Mn passagier houdt niet zo van hard rijden. Daarom trok ik niet door. Vraag me af hoe hard zo een ding gaat.

Net ook weer lopen beesten. Jammer dat je hier maar 80 mag in de buurt. Dus bij 130 alweer inhouden.

Keertje de autobahn alleen opzoeken

Klaar mee met die bmw's.
Werd gek van me 5, elke snelheidsheuveltje schuin nemen.
Lekker nu een Dodge ram pick-up met 5,7 HEMI.
gaat als een gek en iedereen gaat voor je opzij :p

Duitsland - Italie 1-0

Hij raakt die bmw ook amper :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Lambo reed waarschijnlijk te hard, lijkt me dat je daar slechts 30 mph mag (ongeveer 48-50 km/u dus). Bestuurder uit de zijstraat zag hem vanwege de snelheid waarschijnlijk over het hoofd. Er rijden in die buurt inderdaad wel veel gasten uit Kuwait en Qatar in dure auto's, geen idee wie de eigenaar was van deze. Kan ook een of ander voetballertje geweest zijn natuurlijk.. En Gumball terroriseert de boel daar ook aardig jaarlijks.. :roflol: Lijkt me overigens geen pretje om daar links te rijden, en met zo'n supercar door Downtown London heb je denk ik niet genoeg aan 1 volle tank :o

Denk niet dat die veel harder dan 50 km/h reed hoor, airbags gaan niet eens uit.

Hij raakt die bmw ook amper :roflol:

---------- Toegevoegd om 22:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Denk niet dat die veel harder dan 50 km/h reed hoor, airbags gaan niet eens uit.

Van moderne auto's weet ik niet erg veel af, maar zitten er ook sensoren in die de airbags bij bepaalde snelheid laten klappen? Lijkt me stug namelijk.

Normaal gesproken gaan je airbags pas uit zodra de sensor in de auto "geraakt" wordt, kan dus best zijn dat de schade onder die sensor zat waardoor de airbag niet klapte.

Andersom kan het namelijk ook, had pas een klant die met 5km/h ergens tegen aanreed op hoogte van de motorkap en toen gingen de airbags wel uit omdat die sensor geraakt werd.

Terug
Naar boven