AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Dumpie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:52 ----------

Nog 2 mooie platen van gisteren:

Dump

Die groene bmw :heart:

Ik ben geen technisch wonder, maar is het gebruikelijk dat de schijfremmen onder de auto zitten zoals bij het tweede plaatje?

Ik ben geen technisch wonder, maar is het gebruikelijk dat de schijfremmen onder de auto zitten zoals bij het tweede plaatje?

Custom onderstel vermoed ik

Waarschijnlijk om het afgeveerde gewicht (geloof dat je het zo noemt -> het deel van de auto wat beweegt als je de dempers indrukt -> as, banden, velgen enz) zo laag mogelijk te houden. Dit komt de stabiliteit ten goede omdat je minder massa vertraging hebt.

Grappig :o

Pmud:

black_BMW-5-series-E28-lowered.jpg

jeremy-whittle-e28-los-angeles-title1.jpg

bmw-bbs-split-wheels.jpg

ferrari-250-gt-california-11.jpg

1962-ferrari-250-gto-8.jpg

Hier nog een mooi filmpje: (Dat aanzuiggeluid.. :eek:)
http://www.youtube.com/watch?v=s6lgWiqjeDw

Custom onderstel vermoed ik

Waarschijnlijk om het afgeveerde gewicht (geloof dat je het zo noemt -> het deel van de auto wat beweegt als je de dempers indrukt -> as, banden, velgen enz) zo laag mogelijk te houden. Dit komt de stabiliteit ten goede omdat je minder massa vertraging hebt.

Oke nice. Is ook wel een stuk makkelijker om remblokken te vervangen zo.

Klinkt lullig maar verkocht is verkocht in dit geval, als het tijdens de proefrit gebeurde had hij jou waarschijnlijk ook niet tegemoet gekomen.

Vandaag flink gezeur mee gehad met hem, hij wil dat ik de auto terug neem en het geld terug geef.
Ik heb gezegd ''luister eens ik kan hier lang over praten of kort maar dat gaat gewoon niet gebeuren, u heeft deze auto particulier gekocht en ik kan geen garantie geven op een auto die 330k gelopen heeft''
Waarop deze beste man gedreigd heeft stappen te gaan ondernemen.

ben benieuwd wat voor stappen

Vandaag flink gezeur mee gehad met hem, hij wil dat ik de auto terug neem en het geld terug geef.
Ik heb gezegd ''luister eens ik kan hier lang over praten of kort maar dat gaat gewoon niet gebeuren, u heeft deze auto particulier gekocht en ik kan geen garantie geven op een auto die 330k gelopen heeft''
Waarop deze beste man gedreigd heeft stappen te gaan ondernemen.

ben benieuwd wat voor stappen

Hij kan hoog of laag springen, maar als de auto op het moment zelf goed was, heeft hij geen schijn van kans
Het is en blijft een moment opname.

M 25j 1m82 110kg 13%

ik zou hem negeren met zulke stats

Vrijdag heb ik een volvo v70 verkoch uit 2000, nu belde die gozer gistere op is heel de auto in elkaar gelopen.
tijdens test rit was alles toppie, en nu heel ding gesloopt staat 330000km op de teller dus tsja kan altijd wat gebeuren toch.. ik ga iig niks vergoeden voor hem, misschien heeft hij wel als een dwaas gereden met die auto hij had ook nog eens 200pk

Volgens mij kan hij alleen vergoeding eisen op het moment dat jij bewust dingen onthouden hebt.. Dus bijvoorbeeld dat de distributie riem vervangen is terwijl dit niet t geval was.

Had hij niet gezegd wat er kapot was?

---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:31 ----------

M 25j 1m82 110kg 13%

ik zou hem negeren met zulke stats

Ja want als je zulke stats hebt kan niemand je ramen ingooien of auto slopen of wat dan ook :roflol:

Gewoon altijd netjes en correct blijven, laat hem eerst maar uitzoeken wat er mis is met die auto en waarom het mis gegaan is.

volgens mij is het hele blok in de soep gelopen auto had te weinig olie druk waardoor de turbo kapot is gegaan, hij is ermee blijven rijden tot hij niks meer deed.

ik heb bij de verkoop aangegeven dat de boord computer defect was en dat hij dus storingen of wat dan ook niet kon aflezen, Dit was geen probleem gaf hij aan ''die gok die waag ik wel'' zij hij.. helaas heb ik het gesprek niet opgenomen haha

volgens mij is het hele blok in de soep gelopen auto had te weinig olie druk waardoor de turbo kapot is gegaan, hij is ermee blijven rijden tot hij niks meer deed.

ik heb bij de verkoop aangegeven dat de boord computer defect was en dat hij dus storingen of wat dan ook niet kon aflezen, Dit was geen probleem gaf hij aan ''die gok die waag ik wel'' zij hij.. helaas heb ik het gesprek niet opgenomen haha

:roflol: Gewoon eigen schuld dus

Olie druk lampje gaat volgens mij niet via de boord computer of wel?

:roflol: Gewoon eigen schuld dus

Olie druk lampje gaat volgens mij niet via de boord computer of wel?

heb gelezen dat de boord computer wel informatie geeft als er iets met de auto is, olie lampje is volgens hem bewust mee ''gerommeld'' zodat hij niet meer werkte. ook hier probeerde hij mij de schuld van te geven.

dit terwijl ik er 20km per dag mee naar me werk gereden 10km heen en 10km terug en nooit geen problemen

heb gelezen dat de boord computer wel informatie geeft als er iets met de auto is, olie lampje is volgens hem bewust mee ''gerommeld'' zodat hij niet meer werkte. ook hier probeerde hij mij de schuld van te geven.

dit terwijl ik er 20km per dag mee naar me werk gereden 10km heen en 10km terug en nooit geen problemen

Ja want met het olie lampje kloten helpt met verkopen :roflol:

Moet die wel aan kunnen tonen dat er mee gekloot is voordat hij de auto kocht.

Ja want met het olie lampje kloten helpt met verkopen :roflol:

Moet die wel aan kunnen tonen dat er mee gekloot is voordat hij de auto kocht.

Daarom hij heeft volgens mij geen poot om op te staan hiermee, ik gok ook dat het bij dreigen blijft wat betreft stappen ondernemen

en anders stuur je de dbb knokploeg erop af als hij je lastigvalt

Hij kan je niks maken koop gesloten einde verhaal.

Terug
Naar boven