bas94
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.279
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
rs4

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lijkt er op dat porsche straks de enige is die nog handbakken levert in sport auto's 
Weten we nog niet.. Blok zal sowieso niet snel klaar zijn gezien het niet heel goedkoop is en ik het rustig aan wil bouwen.
Waarschijnlijk in een Corvette of een Camaro.

Omdat turbo.
Vind een turbo veel dikker klinken dan een sc.
Bovendien wil ik geen motorkapverhoging hebben, dus dan is een turbo prima.
Met een sc heb je onderin al koppel waardoor je vaak je krukaslagers er uit trapt.. Gezien een turbo veel lag heeft, gaat dat veel minder snel en kun je er onder in de toeren no enigszins fatsoenlijk mee rijden.

Beste auto-fanaten
Ik post hier omdat ik ten einde raad ben door een herstelling aan mijn eigen auto.
Ik heb een Ford Mondeo ST220 (mk3) waarbij overlaatst de join culasse (cilinderkopdichting) kapot is gegaan. Niet lang getreurd, blok eruit, laten vlakken, nieuwe kleppen laten steken want ik wil hem op LPI gaan leggen en blok terug erin.
Echter, nu start de auto niet meer! Ik heb al alles nagekeken en dubbel gechecked maar hij wilt gewoon niet aan gaan. De starter bleek kapot dus deze heb ik vervangen en nu start hij nog steeds niet!
Benzine en vonk is er, als ik de toevoer van de injectoren afhaal dan spuit de benzine eruit als ik wil starten. Ook zie ik duidelijk vonkjes overspringen op de bougies. Wel zijn de bougies zeer zwart, alsof er olie ofzo mee komt. Het lijkt ook nog op oude vieze olie, terwijl die helemaal niet kan want de blok heeft geen druppel oude olie meer in zich. Ik heb de olie zolang laten doorlopen totdat er enkel nog zuivere olie uitkwam.
Hopelijk zijn er hier mensen met mechanische kennis die mij verder kunnen helpen!
Snap wat je bedoeld Rambo, was er ook nooit voor.
Toch lijkt het me erg dik.
Supercharger vind ik vaak zo lomp..
Motor wordt er super hoog van en dat staat weer zo pauper op een corvette.
Dat jankende geluid vind ik ook niet echt wat als je er mee cruist.
Turbo heeft toch 3500 rpm toch 0 boost dus je kunt ook nog heerlijk genieten van het V8 geluid.
---------- Post added at 15:33 ---------- Previous post was at 15:17 ----------
Compressie gemeten? Kan best zijn dat hij compressie weglekt en daardoor niet aanslaat.
Snap wat je bedoeld Rambo, was er ook nooit voor.
Toch lijkt het me erg dik.
Supercharger vind ik vaak zo lomp..
Motor wordt er super hoog van en dat staat weer zo pauper op een corvette.
Dat jankende geluid vind ik ook niet echt wat als je er mee cruist.
Turbo heeft toch 3500 rpm toch 0 boost dus je kunt ook nog heerlijk genieten van het V8 geluid.
---------- Post added at 15:33 ---------- Previous post was at 15:17 ----------

Dik zal het sowieso wel worden
Hou wel van lomp en simpel eigenlijk, dat trekt me wel aan in Amerikanen![]()
Hoeveel werk heb je nog aan die Golf?

Omdat het niet gebruikt wordt, wordt het allemaal broos en gaat het allemaal kapot.. Vandaar dat ik hierna eerst de motor rustig aan ga bouwen en later wel een wagen koop waar die motor in gaat.Bedankt voor je reply!
Compressie heb ik nog niet per cilinder nagemeten maar als ik lang genoeg blijf starten dan duwt hij de druk die in het carter ontstaat via de luchtfilter eruit (carterpanontluchting)

En er is nog zoveel meer moois dat ik nog niet heb zien voorbijkomen.
Zo een 8c is wel dik vind ik ooit een tegen gekomen

Tijd om hier eens wat echte bolides te tonen... Geen 'stance' noch stikkers nodig om de perfectie te benaderen.
Lamborghini Miura SV:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Lamborghini Miura P400:
![]()
Lamborghini 350 GT:
![]()
Lamborghini 400 GT:
![]()
Lamborghini Espada S1:
![]()
Lamborghini LM002:
![]()
![]()
400 GT Interim Monza:
![]()
Alpine A110
![]()
Bizzarrini AMX/3 Spyder
![]()
BMW M1 Procar
![]()
Lola T70 MkIII
![]()
Porsche 911 T-ST
![]()
![]()
En er is nog zoveel meer moois dat ik nog niet heb zien voorbijkomen.