Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Lijkt op een ouwe ford thunderbird

vind ook dat het er wat van weg heeft, lange motorkap en koffer

66_ford_thunder_bird.jpg

---------- Toegevoegd om 12:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:53 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=bf9XtK5UK2Q

Wat een beest :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.908
Maar wat is de functionaliteit ervan binnen de bebouwde kom of op reguliere autostrades waar je maar 120 mag? En dan heb ik het nog niet over prijs.

Idd, vanaf de 180 wordt het pas leuk met zoveel pk en dat kan nergens in NL met het risico dat je je rijbewijs kwijt bent. En veel mensen wonen ook niet dichtbij een snelweg en dan zit je met je 700 pk op een provinciale weg. Joepie.

Maar wat is de functionaliteit ervan binnen de bebouwde kom of op reguliere autostrades waar je maar 120 mag? En dan heb ik het nog niet over prijs.

Op straat heb je er niet veel aan, eens.
Sterker nog, het is zelfs levensgevaarlijk.

Maat van me had hiervoor een 700+ pk Skyline.
Op de snelweg rij je niet harder dan 80, anders word je doof en als je een keer gas geeft in z'n 3 zit je in 3-4 sec op 200+ km/h. 1 keer gedaan maar dat is toch wel serieus eng haha. Je ziet als het ware een tunnel dat je hard gaat, maar het gaat eigenlijk te snel voor je hersenen om het echt waar te kunnen nemen op de weg.

Op het circuit daarentegen is het echt super leuk om mee te rijden, heb je meer ruimte en kan je dat vermogen ook kwijt.

Rustig mn 150pk op 1000kg, vind het wel prima.

Leuk voor op circuit of autobahn anders is het onzin. Zelfde met de m5 btw

Met een Rs6 C6 zou ik het circuit niet op gaan, kan wel, maar niet zo handig. Zware blok, waardoor die best wel veel last van onderstuur heeft.

Zo'n Rs6 C6 presteert het beste op rechte stukken.

Met een Rs6 C6 zou ik het circuit niet op gaan, kan wel, maar niet zo handig. Zware blok, waardoor die best wel veel last van onderstuur heeft.

Zo'n Rs6 C6 presteert het beste op rechte stukken.

Zoals de meeste auto's met veel vermogen..
Snel gaan in de bochten heb je niet eens echt veel vermogen voor nodig.

Op Zandvoort rijden swiftjes met 170 pk ook nog een 2:05.

We hebben nu wel 2x een c7 staan. :D
Deze vandaag binnen gekregen:

34hatmd.jpg

Verder hadden we vandaag nog staan:
2014 rs4 avant
2014 s3
2x 2014 s5 cabrio
1x 2013 s5 V8 (foto)
2014 sq5

Best leuk allemaal.

Werk je bij PON?

Ben in december 2013 op het terrein van PON geweest, pfff kwijlen man. :D

Zodra ik klaar ben met me opleiding ga ik de Passat 2.0TDI van nu zo snel mogelijk inruilen voor een Audi a6 3.0TDI he. Ik ben veels te gek op koppel.

---------- Toegevoegd om 16:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:27 ----------

Zoals de meeste auto's met veel vermogen..
Snel gaan in de bochten heb je niet eens echt veel vermogen voor nodig.

Op Zandvoort rijden swiftjes met 170 pk ook nog een 2:05.

De Rs6 C7 schijnt wel beter door de bochten te gaan dan de Rs6 C7, iets met beter gebalanceerd ofzo.

Wat ik ook een dik bak vind -> S3 Sedan :heart:

Maar goed, de Passat 3C Sedan van nu is wel even goed voor me. Ding trekt best vlot door tot de 200.

Nee werk niet bij PON, wel een grote dealer. :)
Ja ook eens in de kelder van pon geweest, brute dingen te zien daar.

Nee werk niet bij PON, wel een grote dealer. :)
Ja ook eens in de kelder van pon geweest, brute dingen te zien daar.

Ik ga denk ik na me studie maar eens proberen bij een (Audi, het liefst) dealer een baan te krijgen. Als ik de kans krijg bij Pon te kunnen, dan wil ik dat ook wel. Wat voor functie heb je binnen die dealer eigenlijk, als ik vragen mag. Gezien je leeftijd ben ik daar wel erg benieuwd naar.

Wat ik zo prachtig vond toen met het bezoek/rondleiding aan Pon. Degene die ons een rondleiding gaf zei: ''onze medewerkers gaan hier heel rustig met auto's om en rijden heel erg voorzichtig'' , komt er toevallig een busje langs met medewerkers, stappen in een audi a4, vw up en nog een aantal auto's en direct NA HET STARTEN vol op het gas, met slippende banden weggetrokken. Yup... ze gaan er rustig mee om ja... :roflol:

Ik ga denk ik na me studie maar eens proberen bij een (Audi, het liefst) dealer een baan te krijgen. Als ik de kans krijg bij Pon te kunnen, dan wil ik dat ook wel. Wat voor functie heb je binnen die dealer eigenlijk, als ik vragen mag. Gezien je leeftijd ben ik daar wel erg benieuwd naar.

Wat ik zo prachtig vond toen met het bezoek/rondleiding aan Pon. Degene die ons een rondleiding gaf zei: ''onze medewerkers gaan hier heel rustig met auto's om en rijden heel erg voorzichtig'' , komt er toevallig een busje langs met medewerkers, stappen in een audi a4, vw up en nog een aantal auto's en direct NA HET STARTEN vol op het gas, met slippende banden weggetrokken. Yup... ze gaan er rustig mee om ja... :roflol:

Haha ja zo gaat het altijd daar, maakt niet uit wat voor auto het is.

Ik werk als verhuurmedewerker. Begonnen met stage ruim 3 jaar geleden.
Ik vind het leuk werk, de ene keer zit ik achter de Balie gewoon klanten helpen en de andere keer zit ik in bespreking met directeuren van een groot bedrijf. Komt ook vaak voor dat we gebeld worden dat we "even" een auto aan de andere kant van Nederland moeten brengen. Dan moet je ineens weer 3 uur rijden ofzo. :roflol: Super veelzijdig.

Haha ja zo gaat het altijd daar, maakt niet uit wat voor auto het is.

Ik werk als verhuurmedewerker. Begonnen met stage ruim 3 jaar geleden.
Ik vind het leuk werk, de ene keer zit ik achter de Balie gewoon klanten helpen en de andere keer zit ik in bespreking met directeuren van een groot bedrijf. Komt ook vaak voor dat we gebeld worden dat we "even" een auto aan de andere kant van Nederland moeten brengen. Dan moet je ineens weer 3 uur rijden ofzo. :roflol: Super veelzijdig.

Met de Bentley continental cabrio gingen ze wel rustig om. :D

Chille baan zeg... vragen ze nog naar een bepaald diploma? Het is ook zeker een full time baan he. :(

Een vraagje voor de auto kenners hier.

Ben op zoek naar een tweedehands cabrio, dit als tweede auto puur voor in de zomer mee te rijden.
Ik was aan het kijken op het internet en vond een bmw z4 e85 en vind dit wel een mooie wagen.

Hoeveel km's vinden jullie acceptabel voor een bmw en welke leeftijd mag deze hebben?

Heb er verschillende zien staan, maar zag er een hele mooie staan maar deze is van 2005, is dit nog te doen of zeggen jullie dat het te gevaarlijk is, want hij is tenslotte al 9-10 jaar oud.

Misschien andere cabrio's waarvan jullie zeggen dat ze wel iets hebben? Budget ligt rond de 15-18000 euro

Thanks alvast.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.920
Een vraagje voor de auto kenners hier.

Ben op zoek naar een tweedehands cabrio, dit als tweede auto puur voor in de zomer mee te rijden.
Ik was aan het kijken op het internet en vond een bmw z4 e85 en vind dit wel een mooie wagen.

Hoeveel km's vinden jullie acceptabel voor een bmw en welke leeftijd mag deze hebben?

Heb er verschillende zien staan, maar zag er een hele mooie staan maar deze is van 2005, is dit nog te doen of zeggen jullie dat het te gevaarlijk is, want hij is tenslotte al 9-10 jaar oud.

Misschien andere cabrio's waarvan jullie zeggen dat ze wel iets hebben? Budget ligt rond de 15-18000 euro

Thanks alvast.

Nissan 350z of een honda s2000. Zijn leukere roadsters, imo. Wil er volgend jaar ook een aanschaffen. Auto voor erbij kan je best een auto van 2005 nemen. Zal toch vast niet veel mee gereden worden.

Ik rij nu zelf voor erbij een 206 cc. Ook leuke auto als je wat meer op de kleintjes let. :o

Terug
Naar boven