AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Gevaarlijk zal het niet zijn als die 10 jaar oud is ;)
Genoeg keuze, maar net wat jou voorkeur heeft. Merk/sportief etc.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.923
Nissan 350z of een honda s2000. Zijn leukere roadsters, imo. Wil er volgend jaar ook een aanschaffen. Auto voor erbij kan je best een auto van 2005 nemen. Zal toch vast niet veel mee gereden worden.

Ik rij nu zelf voor erbij een 206 cc. Ook leuke auto als je wat meer op de kleintjes let. :o

350Z, mooie auto om te zien. Alleen vind het interieur/dashboard oubollig.

Ja, waar? Je zit zo op verboden snelheden in Nederland met zulke auto's. En ik woon in het Westen en ffies naar Duitsland doe je niet zomaar.

In Duitsland of op de A2 effe met 333km/h (hoger laat ie niet zien) op de teller rijden. :D

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:50 ----------

Boeit me niet. Ik kets geen koop af op een interieur. Kijk ik overheen.

Ik let juist wel op het interieur, daar kijk je immers bijna elke dag tegen aan.

-

Laatst bewerkt:
Als je een beetje binnendoor rijdt met veel bochten zou ik (hoe gek het ook klinkt) een mx5 kopen.
Als 1 gehad, plat op z'n pens, dikke brede wielen er onder, subtiele sportuitslagen en je hebt een super leuke goedkope kart om mee te rijden.

Vind ik nog steeds de leukste auto die ik heb gehad tbh.

• #2.929
Als je een beetje binnendoor rijdt met veel bochten zou ik (hoe gek het ook klinkt) een mx5 kopen.
Als 1 gehad, plat op z'n pens, dikke brede wielen er onder, subtiele sportuitslagen en je hebt een super leuke goedkope kart om mee te rijden.

Vind ik nog steeds de leukste auto die ik heb gehad tbh.

Overweeg ik ook voor volgend jaar maar ben 195cm. Heb geen zin om zoals nu in die peug in een te kleine auto voor mn lengte te rijden. (had deze overgekocht wegens omstandigheden).

Overweeg ik ook voor volgend jaar maar ben 195cm. Heb geen zin om zoals nu in die peug in een te kleine auto voor mn lengte te rijden. (had deze overgekocht wegens omstandigheden).

Zal niet comfy zijn dan nee..
Zeker niet als hij laag en strak ligt.
Toen ik er in zat, mijn benen uit de auto dan zat mijn knie op hoogte van mijn borst en ik ben 1.74. :roflol:

Ding was wel serieus laag.

• #2.931
Zal niet comfy zijn dan nee..
Zeker niet als hij laag en strak ligt.
Toen ik er in zat, mijn benen uit de auto dan zat mijn knie op hoogte van mijn borst en ik ben 1.74. :roflol:

Ding was wel serieus laag.

Weet je nog meer roadsters in de trant van s2000, 350z en mx5?

peugeot_206_cc_12_04_05.jpg

• #2.936
Wat ook wel leuk is, is een Maybach 67 Landaulet.

Nee srs, als je het geld hebt zou ik sowieso voor een s2k gaan.

Was ik ook al van plan. Dan nog ff de kofferbak vullen met een subwoofer en dan gaan met die banaan

---------- Toegevoegd om 22:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:46 ----------

:roflol: is ook precies die kleur

Kom er ook niet mee in het centrum :p

Hondewagentje

Mannen sinds ik nieuwe velgen heb en dus ook andere banden valt me op dat de banden erg snel bruin worden, ziet er niet uit. Kan me niet herinneren dat ik dit ooit bij andere banden heb gehad. Zijn michelin pilot super sport banden.
Ligt dit nu aan de banden dat ze meer vuil aantrekken of dat ze een stuk dunner zijn? Krijg de zooi er ook erg moeilijk vanaf.

Iemand tips hoe ik ze eenvoudig weer mooi zuiver zwart krijg?

• #2.938
Mannen sinds ik nieuwe velgen heb en dus ook andere banden valt me op dat de banden erg snel bruin worden, ziet er niet uit. Kan me niet herinneren dat ik dit ooit bij andere banden heb gehad. Zijn michelin pilot super sport banden.
Ligt dit nu aan de banden dat ze meer vuil aantrekken of dat ze een stuk dunner zijn? Krijg de zooi er ook erg moeilijk vanaf.

Iemand tips hoe ik ze eenvoudig weer mooi zuiver zwart krijg?

Tyre spray of misschien kan het zelfs met w40. Wel goed uitwrijven. Of bedoel je dat niet?

Ik gebruik nu een ontvetter/schoonmaak spul voor de velgen voor mijn banden. Als het remstof kan verwijderen moet het toch ook het vuil van een band verwijderen dacht ik.

Maar w40, olie?

Iemand ook ervaring ermee dat banden sneller bruin worden van dit merk of door de 19inch maat?

• #2.940
Terug
Naar boven