Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Kunnen fotos alleen via url?

@Peppie01

Waar is je mk2 op de rollerbank geweest?

Speedcentre in Geldermalsen.

Voor de geïnteresseerden, hier de dyno grafiek.
1409nyg.jpg

Wat dat betreft ben ik erg tevreden.

Loopt aardig egaal op.

Draait lekker wat toeren.

Ja beter kan bijna niet. :D
Webers hebben 2 trappen, dus die dip in het midden is gewoon de overstap van trap 1 naar trap 2.

Ja dat wel, maar zo veel ga ik nooit rijden.. Vermogen neemt toch af dus zie het nut er niet van in buiten dat het wel bruut klinkt haha.

---------- Toegevoegd om 11:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:29 ----------

Sunday Dump:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

14357766325_0cd749190a_h-1140x641.jpg

1932584_694293573941807_4977951672071339505_o-1140x759.jpg

Nee, heb hetzelfde met me turbo, maar het Klinkt wel lekker soms.

[Link niet meer beschikbaar]

15wjnue.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.071
Heerlijk met dit weer met cabrio toeren :cool:

Heerlijk met dit weer met cabrio toeren :cool:

Ik heb ook toen straks lopen touren, maar niet met een cabrio... :(

Heb wel heerlijk zitten lachen in de auto om een gast die iedereen aan de kant aan het drukken was en ik hem vervolgens zwaar vernederd heb :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.073
Ik heb ook toen straks lopen touren, maar niet met een cabrio... :(

Heb wel heerlijk zitten lachen in de auto om een gast die iedereen aan de kant aan het drukken was en ik hem vervolgens zwaar vernederd heb :roflol:

Tja, laat ze man. Ze komen zichzelf nog wel een keer tegen.

Tja, laat ze man. Ze komen zichzelf nog wel een keer tegen.

Dat overkwam die kerel dus vandaag, ik heb hem eens lopen opjagen en dat vond die kerel niet zo leuk, maar goed eventjes spelen was leuk en toen weer terug op de cruise en genieten (van de airco :roflol:)

ik heb een keer een chevrolet camaro(bouwjaar zal rond 2010 zijn geweest) lopen opdrukken
hij negeerde mij in het begin, maar toen ik hem wou inhalen trapte hij het gas in:roflol:

ik heb een keer een chevrolet camaro(bouwjaar zal rond 2010 zijn geweest) lopen opdrukken
hij negeerde mij in het begin, maar toen ik hem wou inhalen trapte hij het gas in:roflol:

Heb dat eens bij een Porsche 911 (997) Turbo en een Golf 6 R (2.0TSI 270pk) gedaan, die negeerden me volkomen en liet me er gewoon langs. ???

En ik maar stoer doen in een 2 liter dieseltje met 180pk. :roflol:

20052014023: http://youtu.be/5L9QyRU2DP8

Sprintje tegen een maatje van me, de zwarte cordoba is van mij 1.8 Turbo met 230 pk en 380 Nm koppel en zijn VW Vento heeft ook 230 pk maar 450Nm koppel (diesel) vind het verdomd lastig dat sprinten, onze auto's waren exact even snel maar zijn start was beter

20052014023: http://youtu.be/5L9QyRU2DP8

Sprintje tegen een maatje van me, de zwarte cordoba is van mij 1.8 Turbo met 230 pk en 380 Nm koppel en zijn VW Vento heeft ook 230 pk maar 450Nm koppel (diesel) vind het verdomd lastig dat sprinten, onze auto's waren exact even snel maar zijn start was beter

Had je van dennis zijn CC 1.8TSI (met 240pk en 370nm koppel ofzo) nog gewonnen? :D

Of hebben jullie niet tegen elkaar gesprint?

Terug
Naar boven