Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit weekend op de motor gereden, haal ik een nissan gtr in. Gaat hij achter me aan, ja dat was iets te veel van het goede voor mijn 750cc, jezus dat ding kwam rap van zn plek af!
Vin, bij een ongeblazen motor heeft het geen nut en is dus zonde van je geld.
Vpower kan je wel eens proberen, de ene loopt er zuiniger op en de ander niet.. Maar is het proberen waard.
Dit weekend op de motor gereden, haal ik een nissan gtr in. Gaat hij achter me aan, ja dat was iets te veel van het goede voor mijn 750cc, jezus dat ding kwam rap van zn plek af!
De Nissan GTR is ook 1 van de beste drag racers (sprinters) die er zijn.
Om die bij te kunnen houden moet je wel wat in huis hebben. Kon je 'm verder wel een beetje bijhouden met je 750 cc motor?
De Nissan GTR is ook 1 van de beste drag racers (sprinters) die er zijn.
Om die bij te kunnen houden moet je wel wat in huis hebben. Kon je 'm verder wel een beetje bijhouden met je 750 cc motor?
Ik heb met een maat ook wel eens gesprint tegen een r1 met zijn skyline (700+ pk)..
Tot 200 gaat het meestal wel redelijk gelijk op maar daarna doet een motorfiets relatief weinig meer en dan loop je verder uit.
Ik heb met een maat ook wel eens gesprint tegen een r1 met zijn skyline (700+ pk)..
Tot 200 gaat het meestal wel redelijk gelijk op maar daarna doet een motorfiets relatief weinig meer en dan loop je verder uit.
Idd, heb die een tijdje terug bekeken, maar het idee dat je effe 299km/h (top snelheid van zo'n kawasaki) rijd en dan nog met gemak ingehaald word is toch lachwekkend
Idd, heb die een tijdje terug bekeken, maar het idee dat je effe 299km/h (top snelheid van zo'n kawasaki) rijd en dan nog met gemak ingehaald word is toch lachwekkend
- Volledige rvs uitlaat van Milltek (JD engeneering)
- 4 bar fpr (JD engeneering)
- Chip op maat (JD engeneering)
- Volledig open dumpvalve
- Lucht massa meter weg gemapt (moest voor dumpvalve) (JD engeneering)
- Race koppeling en afgedraaid vliegwiel
- Zimmermann geperforeerde schijven voor en achter
- Voor Ferodo DS2500 blokken
- Achter Green Stuff blokken
- Toyo Proxes T1R banden (205-45-16)
- Billstein B14 schroefset
K04 zou echt super gaaf zijn, helaas is het niet ff k04 plug and play en klaar. Als ik dat wil zal ik sowieso voor een front mount intercooler moeten gaan, andere injectoren, spruitstuk, turbo intake aanpassen en dan hebben we het alleen nog maar over de aanpassingen die het mogelijk maken om daar mee te rijden.
Als ik iets doe doe ik het goed dus zou ik ook echt de remmen nog sterk moeten verbeteren en langzaam moeten gaan denken aan een boost controler omdat je met die set up toch wel uitkomt op ong 300pk.
Dus het is heel vet, maar word voor mij iets te duur omdat ik zelf ook niks kan met auto's
Ben op dit moment bezig om de auto weer helemaal perfect te laten maken, denk aan kleine schadeplekjes en groot onderhoud. Daarna ga ik nog wat aan het onderstel verbeteren voor de wegligging, en als dat gebeurd is ga ik misschien wel voor een k03s turbo. Deze is wel zo te plaatsen en dan moet ik alleen nog een fmic hebben. Met die set up zit ik rond de 250 pk, wat ik voor op de voorwielen wel genoeg vind denk ik.
Om ook nog even in te gaan op de vraag over de brandstof, dit is idd op de dyno gemeten, bij JD engeneering, ik heb ook op zijn aanraden de bio ethanol erbij gegooid en moet zeggen dat je daar de 1e keer best nerveus over bent.
Denk ook niet dat het een wereld van verschil maakt, 10 pk voel je niet erg goed, lijkt alleen of de auto nog wat frisser reageert en makkelijker doortrekt.
---------- Toegevoegd om 20:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:56 ----------
Dit is de Ibiza van een werknemer van JD engeneering:
Ja maar kijk niet alleen puur naar getallen, dan heb je wel echt een mega vette machine, mensen staan ook vaak te kijken hoe snel en soepel mijn wagen loopt, tuurlijk is 230 pk 380nm niet extreem maar JD zorgt er wel voor dat het ook echt goed/smooth loopt
Ja t*ring die Ibiza 1.8T van Mark (van Mark is ie toch?) gaat hard, pfff jelly.
A.s. donderdag d-riem wissel, grote beurt en 2 nieuwe banden voor de Passat 2.0TDI. Direct ook de timing ietsjes aan laten passen, met de hoop dat ie 10 pk meer zal gaan doen.