AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Wow ik heb echt de beste vader die ik kan wensen.
Krijg ik net een berichtje als verrassing:

Hoi Ramon dit is gedaan vandaag
Auto wassen
Aanjager werkend maken
Ruitenwisser werkend maken
Dashboard uit/inb
Afsluitklep tank opening mont
Bedrading motor vastleggen
Claxon knop op stuur maken
Versnellingspook knop mont/pasmaken
Sierlijst vastlijmen
Toerenteller aansluiten
Gordels monteren

Me happy. :D

---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:44 ----------

mooie update de stoeltjes :D

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

kassen van rotiform zijn zo lekker !

Thanks man! Ben er ook echt blij mee.

Laatst bewerkt:
Bmw M5 E60 of M6 E63 zijn auto's die tussen 2004 en 2010 (of ook nog wat in 2011?) zijn geproduceerd.

Bmw M5 E60 of M6 E63 zijn auto's die tussen 2004 en 2010 (of ook nog wat in 2011?) zijn geproduceerd.

Ik dacht dat ze tot 2010 gemaakt werden (de laatste zijn meestal competition packs).
Maar zou ze eerlijk gezegd nooit kopen, heb al veel horror verhalen van deze wagens gehoord.
Zalig een V10, maar je staat om de 200-250 km aan de naftpomp.

ze zien er wel superzalig uit, vooral de e63

Ik dacht dat ze tot 2010 gemaakt werden (de laatste zijn meestal competition packs).
Maar zou ze eerlijk gezegd nooit kopen, heb al veel horror verhalen van deze wagens gehoord.
Zalig een V10, maar je staat om de 200-250 km aan de naftpomp.

ze zien er wel superzalig uit, vooral de e63

De SMG bakken schijnen niet zo goed te zijn en als je van launch controls houd, moet je vooral die bak niet hebben, gaan best snel stuk na een paar keer, heb ik gehoord tenminste.

Ach... met een V10 is dat best normaal. De 4.4 V8 bi-turbo van de F10 zal niet veel zuiniger zijn.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.149
Een m3 e92 met handbak is ook niet slecht hoor en ietsjes zuiniger :D

Die zijn stuk duurder.

Ben ook beetje aan het kijken op Duitse sites. Misschien importeer ik er wel eentje. Zo een m5 touring is ook wel handig als fervent hondenliefhebbert.

Die zijn stuk duurder.

Ben ook beetje aan het kijken op Duitse sites. Misschien importeer ik er wel eentje. Zo een m5 touring is ook wel handig als fervent hondenliefhebbert.

Vind et ook een veel uniekere verschijning!
Zo een e92 M is ook een dikke verschijning, vooral als je er een compressor op gaat zetten, ken er twee die dit gedaan hebben en komen beiden op 700 pk uit..

Als je toch kan kiezen zou ik toch sowieso voor een e63 cabrio gaan (V10 plus open dak, dat wint het toch wel van honden :p )

lol you troll.

Doe mij deze maar :heart:

Ja dat is idd een hele snelle a6 2.0tdi :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Kom, kom, niet trollen Ot92! Maar het is ook heel mooie auto inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.155
Vind et ook een veel uniekere verschijning!
Zo een e92 M is ook een dikke verschijning, vooral als je er een compressor op gaat zetten, ken er twee die dit gedaan hebben en komen beiden op 700 pk uit..

Als je toch kan kiezen zou ik toch sowieso voor een e63 cabrio gaan (V10 plus open dak, dat wint het toch wel van honden :p )

Wil ook eigenlijk een m6 cabrio. Dan wordt het zeker wel import, maar weet nog niet of budget toereikend zal zijn. Zijn nog ****ing duur.

M6 Hurricane RR (800 pk :roflol:)

b7aps1.jpg

t041zn.jpg

2jb0v5.jpg

n4d178.jpg

2mra7mb.jpg

155pcmg.jpg

Ik krijg er spontaan een harde plasser van.

Wat kost zo'n G-power nou eigenlijk?

Wat kost zo'n G-power nou eigenlijk?

Interesse in de G-Power M6 Hurricane RR? Voor € 252.100,84 kun je de gehele auto bestellen bij G-Power. Heb je nu al een M5 of M6 en lijkt zo'n kit je wel aardig? Dan kun je voor € 56.000,- de auto brengen en wordt de kit voor je geïnstalleerd.
http://www.autogespot.nl/g-power-tovert-800-pk-uit-bmw-m6

Van 0 naar 100 km/u schiet de M6 in 4,35 seconden. De 200 km/u is in 9,3 seconden bereikt en de 300 km/u duurt al iets langer maar als je volgas geeft weet je zeker dat je binnen 24,9 seconden op de 300 km/u zit.

'300 km/u duurt al iets langer' :roflol:

Als het werkt is het leuk, als er wat aan de hand is kan je zo 5000 lappen voor een bak. (Passat w8) (m5 v10 bak kapot) etc

Terug
Naar boven