- Waardering
- 22.094
Nice, ook aan de bimmer.
Waarom een M5, heb je zoveel vermogen nodig?
Nee, maar een eindbaas is een eindbaas.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nice, ook aan de bimmer.
Waarom een M5, heb je zoveel vermogen nodig?

mooie update de stoeltjes
---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------
kassen van rotiform zijn zo lekker !
Misschien over paar maanden zelf ook een M5 E50 of M6 E63 kopen.

Bmw M5 E60 of M6 E63 zijn auto's die tussen 2004 en 2010 (of ook nog wat in 2011?) zijn geproduceerd.
Ik dacht dat ze tot 2010 gemaakt werden (de laatste zijn meestal competition packs).
Maar zou ze eerlijk gezegd nooit kopen, heb al veel horror verhalen van deze wagens gehoord.
Zalig een V10, maar je staat om de 200-250 km aan de naftpomp.
ze zien er wel superzalig uit, vooral de e63
Ik dacht even dat BMW's waren opgeslagen in prijs, maar ik zat op de Nederlandse website.
Ga je hem nieuw kopen dan?
Waar heb je het over?
Nee, niet nieuw. Alleen de V10 is de real dealio

Een m3 e92 met handbak is ook niet slecht hoor en ietsjes zuiniger![]()
Die zijn stuk duurder.
Ben ook beetje aan het kijken op Duitse sites. Misschien importeer ik er wel eentje. Zo een m5 touring is ook wel handig als fervent hondenliefhebbert.
)Zo een m5 touring is ook wel handig als fervent hondenliefhebbert.
Vind et ook een veel uniekere verschijning!
Zo een e92 M is ook een dikke verschijning, vooral als je er een compressor op gaat zetten, ken er twee die dit gedaan hebben en komen beiden op 700 pk uit..
Als je toch kan kiezen zou ik toch sowieso voor een e63 cabrio gaan (V10 plus open dak, dat wint het toch wel van honden)
http://www.autogespot.nl/g-power-tovert-800-pk-uit-bmw-m6Interesse in de G-Power M6 Hurricane RR? Voor € 252.100,84 kun je de gehele auto bestellen bij G-Power. Heb je nu al een M5 of M6 en lijkt zo'n kit je wel aardig? Dan kun je voor € 56.000,- de auto brengen en wordt de kit voor je geïnstalleerd.
Van 0 naar 100 km/u schiet de M6 in 4,35 seconden. De 200 km/u is in 9,3 seconden bereikt en de 300 km/u duurt al iets langer maar als je volgas geeft weet je zeker dat je binnen 24,9 seconden op de 300 km/u zit.