XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

hoe doen de jongere bestuurders het hier met de verzekering als het gaat om een dikke bak?
ik ben 19 en toen ik nog met mijn 2.8 monza reed betaalde ik 90 euro per maand aan verzekering, wat achterlijk hoog is vergeleken met de verzekering van iemand die ouder is

betalen jullie ook zoveel of zijn er misschien wat onbekende verzekeringsmaatschappijen die wel een lage premie hebben?

Ik betaalde 100€ pm verzekering toen ik 18 was. (impreza gtt)

hoe doen de jongere bestuurders het hier met de verzekering als het gaat om een dikke bak?
ik ben 19 en toen ik nog met mijn 2.8 monza reed betaalde ik 90 euro per maand aan verzekering, wat achterlijk hoog is vergeleken met de verzekering van iemand die ouder is

betalen jullie ook zoveel of zijn er misschien wat onbekende verzekeringsmaatschappijen die wel een lage premie hebben?

Auto op naam van je pa/ma zetten.

Die Monza is een Oldtimer toch?
Normaal ben ik geen fan er van, maar dan kan je hem wel op je ouders naam verzekeren als 2e auto.
Betaal je 100 euro per jaar, mag je alleen dec, jan en feb niet rijden maar scheelt je wel een hoop geld.

Verzekering van dat bedrag voor een dergelijke auto is heel normaal trouwens.

---------- Toegevoegd om 20:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Semi grote dump:

DSC4317.jpg

DSC4303.jpg

IMG_0831.jpg

DSC4358.jpg

IMG_7506.jpg

IMG_7462.jpg

DSC4327.jpg

DSC4349.jpg

14289604523_687f055911_c.jpg

14265379821_92392db926_c.jpg

14457209523_ac18a237d3_c.jpg

14047005000_2a59990b0b_b_zpsd8f4f759.jpg

2013-08-31_162ss335iuqx2_zpse3f89ce7.jpg

corziqrzurtizfnfk.jpg

cos07xa935o5ajo80.jpg

SpaghettiGarage_BMW_e21_frontside.jpg

uEGErM3.jpg

1920362_839181832764738_1211851642_n_zpsdc9e68a3.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2TWJwuA.jpg

NTAOgHM.jpg

10357697_411728128965378_526332212831844494_o-1140x759.jpg

Dieselpower

Volgens mij heeft ie op zijn channel nog een video staan van zijn a5 tegen een rs5, 100-200km/h vergelijking. Ging redelijk gelijk op, maar toen had ie nog 320pk dacht ik.

Ik kon met mijn a4 3.0 tdi een rs5 niet bij houden hoor.. :o Denk ook niet dat die 20 pk zo veel uit zouden maken.

Filmpje van 2 tellers naast elkaar kan je echt niets uit opmaken.

Vbox-tijden of gewoon naast elkaar dan is er geen discussie mogelijk.

V8 > tdi-sletjes

Filmpje van 2 tellers naast elkaar kan je echt niets uit opmaken.

Vbox-tijden of gewoon naast elkaar dan is er geen discussie mogelijk.

V8 > tdi-sletjes

Je hebt eigenlijk wel gelijk, maar ik geloof dit wel. Die a4/5jes met een aangepaste 3.0tdi gaan hard, lekker veel koppel ook.

Ik heb een 2.0TDI, nou heb je me gekwetst. :(

Tuurlijk 3.0 tdi kan je belachelijk hard laten gaan, zelfs de goeie ouwe 1.9 tdi 'tjes zijn mits wat aanpassingen f*cking snel en quasi onverwoestbaar.

Heb een aantal weken geleden mijn eerste diesel gekocht, toch maar snel terug naar benzine overstappen
Dus zit momenteel ook bij de diesel sletjes :(

Tuurlijk 3.0 tdi kan je belachelijk hard laten gaan, zelfs de goeie ouwe 1.9 tdi 'tjes zijn mits wat aanpassingen f*cking snel en quasi onverwoestbaar.

Heb een aantal weken geleden mijn eerste diesel gekocht, toch maar snel terug naar benzine overstappen
Dus zit momenteel ook bij de diesel sletjes :(

Hoezo zou je terug gaan naar benzine als je in Belgie woont en amper MRB betaald, vergelijken met ons... ???

Hoezo zou je terug gaan naar benzine als je in Belgie woont en amper MRB betaald, vergelijken met ons... ???

RIJPLEZIER
geluid
motor respons
motor-karakter

Er is toch niets mooier als terugschakelen met een mooie dot tussengas of ff tot vol in begrenzer acceleren :D

De diesel is nu wel praktisch als daily, maar als echte petrolhead zal er snel benzine bijkomen/vervangen.

RIJPLEZIER
geluid
motor respons
motor-karakter

Er is toch niets mooier als terugschakelen met een mooie dot tussengas of ff tot vol in begrenzer acceleren :D

De diesel is nu wel praktisch als daily, maar als echte petrolhead zal er snel benzine bijkomen/vervangen.

Geluid: 2.0tdi klinkt best lekker boven de 2500 toeren. :D
Motor respons: oke, mits boven de 1800 toeren, anders is ie lui. :D
Motor karakter: oke, als je 'm blijft aaien. :D

Yup, ik ben een echte diesel liefhebber, I luuuv torque.

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:35 ----------

Damn...

https://www.youtube.com/watch?v=UK3hY49h5Lw#t=19

Lekker Peppie!

Gooi er ook nog maar een dumpje in!

[afbeelding niet meer beschikbaar]

RIJPLEZIER
geluid
motor respons
motor-karakter

Als je een v8 zoekt heb ik nog wel wat voor je. ;)
Gerestaureerde Chevrolet Caprice Classic met een opgevoerde 350.

Terug
Naar boven