XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Kennis van me organissert een soortgelijke rally en een stuk betaalbaarder, misschien is dat wat voor je?

http://www.streetgasm.com/SG2K

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Heb idd wat info opgezocht toen je de vorige keer Streetgasm noemde.. ziet er ook vet uit.
Al ooit mee meegedaan? Op die trailer zien de feestjes etc. er nogal lame uit, en de echte supercars zijn een enkele R8 (op dat ene filmpje) .. Er rijden zelfs Golf GTI's mee, dat vind ik dan weer jammer.
Niet dat ik ver kom met een BMW maar goed, wil dan ook pas meedoen als ik een mooie auto voor dit soort rallys heb (waarschijnlijk nooit dus :fa:)

Heb idd wat info opgezocht toen je de vorige keer Streetgasm noemde.. ziet er ook vet uit.
Al ooit mee meegedaan? Op die trailer zien de feestjes etc. er nogal lame uit, en de echte supercars zijn een enkele R8 (op dat ene filmpje) .. Er rijden zelfs Golf GTI's mee, dat vind ik dan weer jammer.
Niet dat ik ver kom met een BMW maar goed, wil dan ook pas meedoen als ik een mooie auto voor dit soort rallys heb (waarschijnlijk nooit dus :fa:)

Nee zelf niet, maar een aantal mensen die ik ken wel.
Het is super decadent, mega dure hotels, dikke feesten, dikke wagens etc.
Deze foto's waren van vorig jaar, dit jaar reden er bijna alleen maar supercars mee.. Het gaat ook een beetje de kant van Gumball op, maar dan betaalbaar(der).

Dit vind ik wel dik als opvolger voor de Vento. :D

11keafp.jpg

Leuk om te zien dat meer mensen een audi S8 D2 kunnen waarderen :)
Zelf heb ik een donkerblauwe :)

Nee zelf niet, maar een aantal mensen die ik ken wel.
Het is super decadent, mega dure hotels, dikke feesten, dikke wagens etc.
Deze foto's waren van vorig jaar, dit jaar reden er bijna alleen maar supercars mee.. Het gaat ook een beetje de kant van Gumball op, maar dan betaalbaar(der).

Aah oke, dan wordt het natuurlijk een stuk interessanter :D.
Ik ga nu even wat video's opzoeken.

Ronin

Denk dat je met een a8 2.8 5v toch wel leuk kan rijden?

Mwah dan heb je een zware auto met daarvoor een te licht blok vind ik.
Ik vind dat een auto en motor een totaal pakketje zijn.
Zelf keek ik dan bij de A8's die ik heb bekeken dat er dus ook minimaal een 4,2 liter V8 in lag, dat het toch een S8 is geworden was alleen maar meegenomen :)

b8 chipped naar net onder de 300 pk. Die a5 zou 320 pk hebben?

Waar is je a4 gechipt dan?

Hij is kort geleden (misschien eergister ofzo) herchipt door JD Engineering en nu doet ie 380pk en 725nm koppel. Waarom het koppel in verhouding met het aantal pk's zo laag ligt weet ik niet. Misschien dat de koppeling ofzo het niet aan kon?

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:41 ----------

Zelf keek ik dan bij de A8's die ik heb bekeken dat er dus ook minimaal een 4,2 liter V8 in lag, dat het toch een S8 is geworden was alleen maar meegenomen :)

Foto van je S8 D2?

Die heeft een 4.2 erin liggen toch?

Een maat van me had een S6 C5, helemaal opgebouwd tot Rs6 (behalve het blok was nog S6) en t*ring wat klonk die bruut zeg.

Inreal klinkt ie veel beter dan op het filmpje.
https://www.youtube.com/watch?v=-DCrcPDeDK8

Laatst bewerkt:
1600kg valt best mee toch en lopen toch tegen de 250km/u

Waar is je a4 gechipt dan?

Hij is kort geleden (misschien eergister ofzo) herchipt door JD Engineering en nu doet ie 380pk en 725nm koppel. Waarom het koppel in verhouding met het aantal pk's zo laag ligt weet ik niet. Misschien dat de koppeling ofzo het niet aan kon?

Koppel op diesels wordt vaker begrenst omdat je anders je hele bak aan gort trekt.

En ik geloof dat hij bij mtm gechipped was, kocht hem gechipped van bekende eigenaar.

Koppel op diesels wordt vaker begrenst omdat je anders je hele bak aan gort trekt.

En ik geloof dat hij bij mtm gechipped was, kocht hem gechipped van bekende eigenaar.

Hmm... zal wel daaraan liggen. Zal het straks anders effe navragen bij een maat van me, goede maat van JD en die helpt daar wel eens mee.

Zal wel lekker rijden zo'n 3.0tdi met 290pk en 600nm koppel ongeveer.
Heb je dat vermogen nog vaak gebruikt hier in NL? Tijdens een achtervolging bijvoorbeeld. :D

Hmm... zal wel daaraan liggen. Zal het straks anders effe navragen bij een maat van me, goede maat van JD en die helpt daar wel eens mee.

Zal wel lekker rijden zo'n 3.0tdi met 290pk en 600nm koppel ongeveer.
Heb je dat vermogen nog vaak gebruikt hier in NL? Tijdens een achtervolging bijvoorbeeld. :D

:roflol: Ik had regelmatig het gas vol op de bodem en 200+ op de snelweg. Dat was ook de reden dat ik hem weg deed omdat ik er gewoon continue veel te hard mee reed, het gaat zo vloeiend dat je gewoon geen snelheidsbesef hebt.

Als je hier 170 op cruise control rijdt wordt je overigens regelmatig nog ingehaald..

Ach, 290 pk lijkt veel maar met 4 wiel aandrijving en automaat is het prima te houden.

Rot toch eens op met die kut verhalen man.

:roflol: Ik had regelmatig het gas vol op de bodem en 200+ op de snelweg. Dat was ook de reden dat ik hem weg deed omdat ik er gewoon continue veel te hard mee reed, het gaat zo vloeiend dat je gewoon geen snelheidsbesef hebt.

Als je hier 170 op cruise control rijdt wordt je overigens regelmatig nog ingehaald..

Ach, 290 pk lijkt veel maar met 4 wiel aandrijving en automaat is het prima te houden.

Mirin hard, een a4 3.0tdi op je 24e hebben gehad.

Woon je toevallig in het mooie Oosten, waar zulke snelheden best wel vaak gereden worden. :D

Mwa, ikzelf rijd wel eens 160 a 170 tussen Deventer en Apeldoorn en daar ben ik dan de snelste, heb in ieder geval nog nooit in NL meegemaakt dat iemand me met 170 nog heeft ingehaald.

Waarin rijd je nu dan? :)

Mirin hard, een a4 3.0tdi op je 24e hebben gehad.

Woon je toevallig in het mooie Oosten, waar zulke snelheden best wel vaak gereden worden. :D

Mwa, ikzelf rijd wel eens 160 a 170 tussen Deventer en Apeldoorn en daar ben ik dan de snelste, heb in ieder geval nog nooit in NL meegemaakt dat iemand me met 170 nog heeft ingehaald.

Waarin rijd je nu dan? :)

Deventer apeldoorn flitsen ze veel, zwolle apeldoorn flitsen ze bijna nooit. Midden in de nacht ook regelmatig 300+ gereden (wel in andere auto's).

Ach ik rij nu in een 1 liter toyota yaris :o . Ach hij rijdt en hij doet het prima en is mooi om beetje mee rond te raggen zonder druk te maken dat je iets duurs kapot rijdt :roflol:

Terug
Naar boven