XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Wat is een beetje vooruit komen voor jullie?
Onder de 6sec 0-100km/u?

Daar kan ik weinig mee en nergens in Nederland mag je boven de 130km/u komen. :p
Gaat toch om acceleratie dus 0-100km/u is daarin maatgevend imo.

Echt totaal niet dus, heb nog nooit iemand een sprintje zien doen en dan ineens bij de 100 een parachute uitgooien. slaat nergens op. interssant zijn de 1/4 mijl, 0-160 km/u 0-200 km/u. 100-0 zegt ook veel over een auto net als de tussenaccelaratie's, iets wat je nog het meest gebruikt.

80/120 3.2s 100/0 32m dacht ik. 0/100 6sec. Voorwielaandrijving opendiff

Maar wat heb je eraan? Ik kom nooit boven de 170km/u.
Kan me gestolen worden hoe snel een wagen is van 0-200km/u.
Kan die cijfers ook nergens vinden, 0-100km/u wel.

Verder slaat 18,3 sec 0-200km/u nergens op als je dat een beetje vooruit vindt komen.
Porsche 911 carrera Cabriolet
BMW E39 M5
Ferrari Testarossa
Aston Martin V8 Vantage

Zijn dan traag in jullie ogen. :roflol:

http://motorfull.com/2009/07/0-200-kmh

Maar wat heb je eraan? Ik kom nooit boven de 170km/u.
Kan me gestolen worden hoe snel een wagen is van 0-200km/u.
Kan die cijfers ook nergens vinden, 0-100km/u wel.

Verder slaat 18,3 sec 0-200km/u nergens op als je dat een beetje vooruit vindt komen.
Porsche 911 carrera Cabriolet
BMW E39 M5
Ferrari Testarossa
Aston Martin V8 Vantage

Zijn dan traag in jullie ogen. :roflol:

http://motorfull.com/2009/07/0-200-kmh

zijn ook auto's voor mietjes natuurlijk :D

Auto mag wat mij betreft best rap optrekken, genoeg power om een knappe inhaal manoeuvre te maken.. Voor de rest moet ie gewoon lekker zitten en de luxe erbij hebben die ik nodig heb.

zijn ook auto's voor mietjes natuurlijk :D

Auto mag wat mij betreft best rap optrekken, genoeg power om een knappe inhaal manoeuvre te maken.. Voor de rest moet ie gewoon lekker zitten en de luxe erbij hebben die ik nodig heb.

Tuurlijk, maar ik vroeg wat redelijk in jullie ogen is. Dit zijn gewoon uitmuntende prestaties en geen redelijke en anders hebben jullie last van speedorexia.

Snelheid went. Ik heb me auto eens naar de dealer gebracht omdat ik dacht dat hij trager was en vermogen misde, bleek niks aan de hand te zijn..

Snelheid went. Ik heb me auto eens naar de dealer gebracht omdat ik dacht dat hij trager was en vermogen misde, bleek niks aan de hand te zijn..
Toch heb ik daar niet zo'n last van. Heb in jullie ogen geen snelle wagen maar die van mij vond ik in het begin nog best vlot en nu nog steeds, 7,5sec 0-100km/u.

Tot op heden nog door niemand weggereden en anders ben je nog steeds sneller dan 90% van alle wagens op de weg.

Het is maar net wie je tegenkomt en of hij/zij gas wilt geven. Ik kom vaak wel rappe wagens tegen.

Tuurlijk, maar ik vroeg wat redelijk in jullie ogen is. Dit zijn gewoon uitmuntende prestaties en geen redelijke en anders hebben jullie last van speedorexia.

Redelijk in mijn ogen, en dat is wat ik er minimaal onder mn kont wil hebben is 0-200 in ca 25sec. Da's gewoon een lekker vlotte kar.

Redelijk in mijn ogen, en dat is wat ik er minimaal onder mn kont wil hebben is 0-200 in ca 25sec. Da's gewoon een lekker vlotte kar.

Omdat je altijd 200 km/u natuurlijk :rolleyes: en zo ja... Ik mag hopen dat je dan alleen jezelf dood rijdt en niet een ander ;)

Ja want als je 200 rijdt ga je dood en is iedereen in levensgevaar...

Rijden zat 6/980 pk honda's in nederland rond.
Vette dingen van sneaky

Terug
Naar boven