- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowieso waarom zo veel geld in een motor stoppen met als resultaat dat je een auto hebt waarmee je nog niet eens naar italie heen en weer kan rijden zonder de motor tussendoor te moeten reviseren
Sowieso waarom zo veel geld in een motor stoppen met als resultaat dat je een auto hebt waarmee je nog niet eens naar italie heen en weer kan rijden zonder de motor tussendoor te moeten reviseren
Volgesmij kan je een uitlaat voor 3k LATEN lassen. ipv kopen lol en dan heb je een opmaat.
Ken genoeg gasten met de meest bizarre builds die ieder jaar zonder problemen naar Oostenrijk (Worthersee) rijden lol...
Haha inclusief uiteraardIs dat met of zonder alarm systeem waarmee je hem op afstand kan starten?![]()
Klopt, ruim 8 jaar ondertussen en dan nog steeds slechts 120k op de teller. Probleem is een beetje dat mk3 nogal een roestprobleem hebben en zodoende wat meer onderhoud vergen, iets wat ik nu niet meer kan/wil opbrengen, anders zou ik er nog jaren in hebben kunnen rijden. De volgende auto wordt sowieso weer een Duitser, bij voorkeur eentje met standaard redelijk wat pk onder de kap. Helaas nog geen auto van de zaak en waarschijnlijk ook niet op korte termijn, dus voorlopig ff zoeken en sparen..Dan heb je die wagen ook lang gehad. Jaartje of 8 toch wel?
Omdat je die auto niet bouwt om naar Italië te rijden, maar om alles wat je op straat tegen komt aan stront te rijden, en op drachten te rijden.
Ieder zijn hobby.
Als je jouw moter goed in elkaar zet, alles perfect afstelt etc dan knalt je blokje echt niet in elkaar na 2k KM naar Italie rijden hoor, misschien als je constant 6k+ beukt
Staat helaas nog steeds te koop man, ben er een beetje klaar mee.. Vraagprijs flink verlaagt, eerste die 500-600 euro bied is de nieuwe eigenaar wat mij betreft. In onderdelen zou de nieuwe eigenaar er zelfs nog aardig winst op kunnen maken. Helaas ben ik a-technisch wat betreft auto's, anders had ik het zelf gedaan.
Doelde er meer op dat je, in mijn ogen, beter gewoon een grotere motor er in kan doen dan een 2 liter motortje maximaal op kan fokken.
Achja ik heb niet zo veel positieve ervaringen met al die tune shit, maar misschien ligt dat er gewoon aan dat ik gewoon tot nu toe alleen incompetente figuren aangetroffen heb welke hun motor aangepast hadden.
Hoop het ook, alleen hoop ik dat ondertussen al sinds november haha.. weitec schroefset, bbs velgen + vredestein winterbanden, inpro r32 koplampen inclusief xenon, rvs uitlaat op maat, Bosch aerotwins, climatronic, aftermarket alarm en diverse motoraanbouwdelen zijn nog amper ingereden. Dus wel aardig wat extra vergeleken met stock.Hmm balen man... Hopen dat je het snel verkoopt.
Wat heb je nog voor leuk spul er op zitten dan?
Hoop het ook, alleen hoop ik dat ondertussen al sinds november haha.. weitec schroefset, bbs velgen + vredestein winterbanden, inpro r32 koplampen inclusief xenon, rvs uitlaat op maat, Bosch aerotwins, climatronic, aftermarket alarm en diverse motoraanbouwdelen zijn nog amper ingereden. Dus wel aardig wat extra vergeleken met stock.

Hoop het ook, alleen hoop ik dat ondertussen al sinds november haha.. weitec schroefset, bbs velgen + vredestein winterbanden, inpro r32 koplampen inclusief xenon, rvs uitlaat op maat, Bosch aerotwins, climatronic, aftermarket alarm en diverse motoraanbouwdelen zijn nog amper ingereden. Dus wel aardig wat extra vergeleken met stock.
Cilinderinhoud zegt niks over de Betrouwbaarheid. Kijk de grote blokken van vag, (v12 tdi) die zijn ook niet betrouwbaar. De Mercedes v12 worden nog eens vervangen bij 2 ton.
Als je een blok ontwikkeld voor veel vermogen dan maakt het niet uit of het een 1.6 is of 5.0 v8, het karakter en rijeigenschappen veranderen er wel sterk mee.
Ik ben zeker wel fan van me 2.0 turbo, koppel is heerlijk.