Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Idd, en het wagengewicht.

Doelde er meer op dat je, in mijn ogen, beter gewoon een grotere motor er in kan doen dan een 2 liter motortje maximaal op kan fokken.

Hngggg 6 in line >>>>

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Bullshit, als je je motor goed bouwt, niet op bezuinigd gewoon niet constant op high boost rijdt is zo'n motor betrouwbaarder dan een originele motor.
Dat gaat niet op wanneer je een ori motor hebt en daar wat dingetjes aan doet.

---------- Post added at 04:58 ---------- Previous post was at 04:55 ----------

Je mag toch aannemen dat als je voor 6k (originele prijs) een uitlaat koopt dat het toch wel op maat is.
Bovendien zegt "op maat" niet zo veel voor een turbo motor. Wel wat, maar lang niet alles. Gewoon zorgen dat je zo min mogelijk weerstand hebt.

Ik heb nog niet heel veel verstand van auto's maar ik weet dat ze op sprint brommers de cilinders laten opmeten en via daar een perfecte opmaat uitlaat lassen, die goeie timings etc heeft voor die cilinder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

rx7-series-8-black.jpg

Hoxyz

Een 2 takt of atmos blok heeft een totaal ander uitlaat systeem nodig dan een turbo.

Nice man, zou een mooie vervanger voor de mijne zijn.. Maarja ik heb de Vento nog haha.
Heb je link van de auto? Heb heel misschien een collega die interesse heeft. (net gevraagd)
Haha ik begrijp het. Link :)
www.ikwilvanmijnautoaf.nl

Hier heb ik mijn vorige auto op gezet, uiteindelijk voor de prijs kunnen verkopen die ik er voor wilde hebben. Enige nadeel is wel dat ik hem moest komen brengen, maar das voor mij gewoon weer een dagje uit :)
Volgens mij heb ik hem in het verleden wel eens eerder op die site aangemeld, maar toen geen redelijk bod ontvangen helaas (was een bod wat je bij de sloop ook krijgt..). Maar bedankt, ik zal het toch nog ff een keer proberen als ik geen particuliere koper kan vinden.

Cilinderinhoud zegt niks over de Betrouwbaarheid. Kijk de grote blokken van vag, (v12 tdi) die zijn ook niet betrouwbaar. De Mercedes v12 worden nog eens vervangen bij 2 ton.

Als je een blok ontwikkeld voor veel vermogen dan maakt het niet uit of het een 1.6 is of 5.0 v8, het karakter en rijeigenschappen veranderen er wel sterk mee.
Ik ben zeker wel fan van me 2.0 turbo, koppel is heerlijk.

Degene waar mijn oude intercooler vandaan komt heeft een 106je met 1,6 liter blok en 422 pk, en dat blok heeft volgens mij ook al de nodige kilometers gelopen zonder problemen. :)

Ik had een tijd terug iets in dit onderwerp gezien over bruine vlekken op je banden wat moest daartegen gedaan worden?

Haha.

Op de wangen van de banden komen bruine verkleuringen

Vn het weekend eens proberen thnx

Is het niet gewoon roest, heeft er wat tegen aangestaan wat heeft geroest ofzo? Zwart rubber wordt over het algemeen niet bruin. Zullen vlekken zijn van stof of roest oid.

Terug
Naar boven