Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
driften door de bochten enzo, echt een brute wagen en ervaring.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
gvd dit meen je niet. Als ik zo'n hok kado zou krijgen zou ik em zo het kanaal in sturen. gvd ik stik hier in me vreten 

Echt belachelijk achterlijk. Ik zou er niet achter durven rijden, je hebt het idee dat ieder moment de auto uit elkaar kan vallen.
Post zelf dan iets wat jij leuk vindt?toen ik dit laatste las deed me dat meteen aan dit topic denkenhttp://www.autoweek.nl/nieuws/29955/on-topic-tuning-kan-echt-niet-meer vroeger kwamen hier nog wel eens leuke auto's voorbij, 99% van wat ik hier nu zie is het verzieken/ verkrachten van mooie auto's. Maar goed ieder zijn hobby. Gelukkig is het motor topic nog wel vermakelijk.
Als je lekker wilt fappen op originele nieuwe auto's, be my guest.. Wil niet zeggen dat iedereen dat mooi vindt.
Dat camber op die bmw vind ik ook niks.. Veel te extreem. ---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ---------- Dus dit is verkrachten van een auto omdat het niet origineel is? [Afbeelding niet meer beschikbaar] k denPost zelf dan iets wat jij leuk vindt?Als je lekker wilt fappen op originele nieuwe auto's, be my guest.. Wil niet zeggen dat iedereen dat mooi vindt.
Dat camber op die bmw vind ik ook niks.. Veel te extreem. ---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ---------- Dus dit is verkrachten van een auto omdat het niet origineel is? [Afbeelding niet meer beschikbaar] k den
Dit is juist clean, als dit al een petjesauto moet zijn.