AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

M6 Hamann
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

5mfuow.jpg

or2ibd.jpg

5piett.jpg

2014.2B03.%2B22.jpg

Handig om sneeuw mee te ruimen in de winter.

tumblr_mzd2jcYXgW1sgkjy0o1_1280.jpg

tumblr_mgbcazymBb1qh8mteo1_1280.jpg

tumblr_mlkhh3qpPa1qlo9hgo1_r1_500.jpg

• Like
Waarderingen: Ot92
Moet m'n Golf 5 GTI Limited Edition 240 (hele mond vol) verkopen omdat ik sinds kort een leasebak heb. Kan het al 4 weken niet over m'n hart verkrijgen om foto's te gaan maken en 'm op Marktplaats te zetten :treuren:

Moet m'n Golf 5 GTI Limited Edition 240 (hele mond vol) verkopen omdat ik sinds kort een leasebak heb. Kan het al 4 weken niet over m'n hart verkrijgen om foto's te gaan maken en 'm op Marktplaats te zetten :treuren:

Wat is het verschil met een golf 5 gti en een limited edition? (behalve dan dat het op het dashboard staat)

Wat is het verschil met een golf 5 gti en een limited edition? (behalve dan dat het op het dashboard staat)

Standaard gechipt naar 240 pk met wat meer koppel en een hele sloot opties. Ook de enige Golf 5 waar je zwart/rood leder in kon bestellen :D

Standaard gechipt naar 240 pk met wat meer koppel en een hele sloot opties. Ook de enige Golf 5 waar je zwart/rood leder in kon bestellen :D

Ligt een heel ander blok in dan in de normale GTI vriend. Is hetzelfde motorblok als in de S3 (en mijn Scirocco)

zijn gwn allemaal 2ltr turbo's toch? sommige met wat motorische upgrades?

dit vind ik leuk:

Terug
Naar boven