AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Ieder zijn ding.. Ik hou absoluut niet van die Tupperware troep.
Techniek boeit me ook niet, zolang het werkt is het goed.

Wat ik mooi vind, is een auto die door iemand gebouwd is (op die tupperwarezooi na)..
Een auto kopen kan iedereen, een auto bouwen niet.

Tja een motorfiets.. Leuk tot de 200, daarboven doen ze ook niet veel meer. Kan zat auto's opnoemen die r1's ed zoek rijden, maar dat zijn geen standaard auto's.
Hebben we vorig jaar nog gehad.. R1 kwam naast ons rijden, beetje gas geven en doen. Dus wij sprinten en hij was nergens te bekennen. :roflol:
Pipo keek strak voor uit toen we bij het stoplicht stonden. :o

EDIT; typo's..

ja zo kunnen we nog 3 jaar door lullen. Er zijn ook motors waar een turbo op geknutseld is die bij 320 dood leuk ff door trekken op het achterwiel.....

Helemaal eens. Lelijke gedrochten die muscle cars

Vind ik niet, die vroegere muscle cars ja, die slagschepen vind ik ook niet zo mooi. Maar de nieuwe zijn wel het kijken waard.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit noem ik wit.

Iedereen mag een mening hebben, wilt niet zeggen dat deze goed is :D

Hij is 17 en heeft nog geen idee hoe een auto werkt, laat staan dat ie weet wat termen betekenen in de tuningwereld. Ik laat hem lekker in zijn wereldje rond gaan. :)

ja zo kunnen we nog 3 jaar door lullen. Er zijn ook motors waar een turbo op geknutseld is die bij 320 dood leuk ff door trekken op het achterwiel.....

Haha jup.. Dat hou je toch he in dit wereldje.
Motor of auto, iedereen wil de snelste zijn.

Moet zeggen dat ik een turbo fiets ook echt onwijs dik vind. :D

Dit is clean

alpina_historie_E30_B6_35S.jpg

haters-gonna-hate-moonwalk-with-shopping-cart-gif.gif

Clean is logo-loos, alles strak, geen spoilers.

Niet al die komedianterij die julli laten zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.949
Mooi waggie, Leb

Heb al verscheidene e30's gepost hier die wel gewaardeerd werden, het enige verschil is dat die auto's uit m'n vorige post meer verlaagd staan, of probally airride en velgen die grotere J hebben.

Wat M GmbH, G-Power, Alpina, Hamann, Lumma en Schnitzer aanbieden voor BMW's is zat genoeg qua tuning. Verder gaan dan hun staat (meestal) gelijk aan full r*tard modus.

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 15:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

• #3.957
BMW-M5-Pickup-Rear.jpg

• #3.959
Trasos

c214748364829102008151808_1.jpg

Terug
Naar boven