MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Staat zeker dik Pep, zou ze idd gewoon zonder banden monteren ;)

Haha ja, staat wel mooier.
Maarja erg veel band zal je niet zien hoor..

Komen 185/45 banden op deze 8j velgen dus lekker getrokken.

BMW heeft veel te veel modellen en verschillende uitvoeringen.

Less is more Fritz. :)

Laatst bewerkt:
Ik verbruik een liter ruitenvloeistof per dag lijkt het wel, elke 5 km is de vooruit smerig door zand dat in de lucht hangt oid:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.187
Ik verbruik ook veel te veel van die zooi.. Gelukkig kost het mij niks, maar ik haat het als mijn raam wit uitslaat van de pekel :mad:

• #4.189
Is kut als t ook op je zijspiegels komt en de zon komt er op te staan.

Twee weken geleden weer zo'n idiote vrouw die de weg zoekt en dus mijn auto totaal niet had gezien, moet misschien toch maar eens een wat grotere auto kopen. :o
Rijd dus op een rotonde zo tegen mijn rechter bumper aan. :mad:

Leenauto was een bmw 1 serie sport van 2013 met een 1.6 twinpower turbo (170pk).
Nee kan er niet aan wennen, de sportstoelen zijn misschien fijn met een recht lichaam (wanneer je geen rug hebt) maar ik mis meteen de stoelen van mijn 5-serie. Wel fijn dat ook deze stoelverwarming heeft. De auto voelt wel wat pittiger aan maar dat komt meer omdat de auto klein en licht is want op papier moeten ze even snel tot de 100 accelereren. Mijn 5 serie komt wel wat sneller van zijn plek de turbo van de 1.6 grijpt iets later aan. Rond de 3.000/4.000 merk je het vermogen van de turbo maar na de 5.000 is het weer zoek dus meteen schakelen. Bij mijn atmosferische motor knalt het vermogen gewoon door tot voorbij de 6.000 toeren.

Ik vond de auto ook erg stug, ok het is een sport maar mijn 5 serie heeft ook 19 inch velgen (dunne banden) en is verlaagd en toch een heel stuk comfortabeler. Mijn auto glijd op de snelweg over de weg en dat kan ik niet zeggen van de 1-serie.

Het is dan ook appels met peren vergelijken maar ik verkies dan toch liever comfort in een auto. Ik rij liever een luxe occasion dan een nieuwe 1-serie.

He mensen.
Ik ga een auto kopen, want ben aangenomen bij een baan na het stoppen van mijn studie. 20KM heen en 20KM terug, 5 dagen per week.

Denk zelf om een saxo VTS te halen, of een starlet oid. Zo goedkoop mogelijk.

Zat ook over een scooter te denken, maar vind dat er altijd nogal triest uitzien, zo'n lang iemand op een scootertje.

He mensen. Ik ga een auto kopen, want ben aangenomen bij een baan na het stoppen van mijn studie. 20KM heen en 20KM terug, 5 dagen per week. Denk zelf om een saxo VTS te halen, of een starlet oid. Zo goedkoop mogelijk. Zat ook over een scooter te denken, maar vind dat er altijd nogal triest uitzien, zo'n lang iemand op een scootertje.

Moet zeggen dat scooter best relaxt is als je in de stad woont en niet ver hoeft te reizen.
Heb een van mijn auto's verkocht omdat ik toch niet echt veel meer reed en een scooter gekocht, maar het bevalt me prima. :D

VTS'jes zijn wel leuke dingen man, pittig en rijden als een kart met een goed onderstel.

toont platter als zn voorganger? Maar geen 6.0tdi dus niet vooruit te branden.

Het verbruik vind ik wel meevallen voor een 3.0tdi 5.7l op de 100km

• #4.198
tel er maar minstens 2 liter op de 100 bij op

Vormgeving van de Q7 is er niet op vooruit gegaan imo.

Jezus, nu doet Mercedes ook al mee aan gare achterkant trend.
http://www.auto55.be/nieuws/23774-gle-coupe-is-de-meest-patserige-mercedes-in-tijden

1y8xaf.jpg

Terug
Naar boven