AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.583
Ziet er wel stukken beter uit, of niet dan? Nu is het tenminste een SUV.

2ptecrt.jpg
2z7idjm.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.585
Zie er eigenlijk alleen pensionado's mee rijden.

Ieuwwwww voorwielaandrijving!

Die dingen verkopen als zoete broodjes.

Ik werd gisteren geattendeerd op de (veel goedkopere) mogelijkheid om in Duitsland een auto te halen.
Hier had ik natuurlijk al wel eens van gehoord, verder nooit aandacht aan gegeven.

Vandaag eens even rond geneusd op mobile.DE ,sodemieters wat een prijsverschillen zeg.
Als de auto ouder is als 4 jaar dan kost invoeren geen drol, een eendags kenteken kost ook niet veel, vervolgens hoef je de auto alleen nog in NL bij een keuringsstation (ANWB of RDW, weet ik veel) laten keuren.

Iemand ervaring hiermee ?
Adviezen, tips ?

2015 Ward’s 10 Best Interiors

Editors selected the Ward’s 10 Best Interiors after spending February and March evaluating 42 new interiors and scoring them on design aesthetics, materials, ergonomics, safety, comfort, value, fit-and-finish and driver information. Trophies will be awarded May 13.

’14 BMW i3 ($52,550)
’15 Chrysler 300C Platinum ($51,175)
’15 Ford F-150 King Ranch ($60,675)
’15 GMC Canyon SLT ($40,465)
’15 Honda Fit EX-L ($21,590)
’15 Jeep Renegade Limited ($33,205)
’15 Kia Sedona SXL ($43,295)
’16 Mazda6 Grand Touring ($33,395)
’15 Mercedes C400 ($65,000)
’15 Nissan Murano SL ($41,905)

Link

Laatst bewerkt:
Ik werd gisteren geattendeerd op de (veel goedkopere) mogelijkheid om in Duitsland een auto te halen.
Hier had ik natuurlijk al wel eens van gehoord, verder nooit aandacht aan gegeven.

Vandaag eens even rond geneusd op mobile.DE ,sodemieters wat een prijsverschillen zeg.
Als de auto ouder is als 4 jaar dan kost invoeren geen drol, een eendags kenteken kost ook niet veel, vervolgens hoef je de auto alleen nog in NL bij een keuringsstation (ANWB of RDW, weet ik veel) laten keuren.

Iemand ervaring hiermee ?
Adviezen, tips ?

Al meermaals gedaan maar dan naar BE. Is inderdaad gewoon een papier aan de douane afhalen met het Europees gelijkvormigheidsattest van de wagen. Dankzij dit bewijs is het een wagen die voldoet aan de eisen van Europa en spreek je niet meer over import. Dus gewoon dat document aan de douane laten zien en in BE krijg je dan een roos formulier waar je mee naar de keuring mag gaan. De nieuwere wagens hebben allen zo een Europees formulier.

Bij de keuring moet je dan een keuring voor doorverkoop doen ipv een gewone keuring. Deze is iets uitgebreider dan een gewone keuring. Douanepapier kost 1€

Opgelet... de Duitse platen met klein geel kadertje mag je niet mee door de keuring rijden in BE! Je mag er wel mee rondrijden in het land maar voor keuring is dit niet toegelaten. Je hebt dan de Duitse nummerplaten nodig met ROOD kadertje. Deze zijn iets duurder dan de gele daar ze meestal voor de tijdsduur van 1 maand geldig zijn. Kost ongeveer 250€ geloof ik en in Duitsland noemen ze dit export-platen.

Heb het tot nu toe al 3x gedaan. 1x gewone gezinsauto, 1x mobilhome (camper), 1x sportauto. Steeds zonder problemen en idd met veel korting tov de prijs in BE.

Succ6 ermee.

Interieur van de Ford 'King Ranch'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Niet slecht voor een pick up! :eek:

Een 130i met M-pakket of een 325i coupe(zonder m-pakket). En dan heb ik het over model vanaf 2006. Ga er vanuit dat beide auto's vol opties zit (Navi, Xenon, leer, sportstoelen etc)
Waar zou jullie voorkeur dan naar gaan?

X1 heeft achterwielaandrijving of vierwielaandrijving.

Je bedoelt de 2 gran tourer, die heeft FWD. En is nog lelijker.
Lees het artikel eens, dit staat er namelijk.

The new 2016 BMW X1 has grown quite a bit over the previous model, sprouting 53 millimeters in height, with a 36 millimeter raise in the front seating position, to give the X1 a more commanding view of the road. This increase in size, and switch to front-wheel drive architecture, has also given the X1 better interior space, to the tune of 37 millimeters more rear knee room and 85 liters more cargo space, bringing the total to 505 liters.

Ben langzaam aan het zoeken naar een nieuwe auto, ik rij nu al paar jaar een Audi a4 B6 2.0.
Begin hier nog toch wel wat mankementen aan te krijgen, dus zoek iets nieuws.
Ik dacht zelf aan een Mazda 3 2.0 iemand ervaring mee?

Een 130i met M-pakket of een 325i coupe(zonder m-pakket). En dan heb ik het over model vanaf 2006. Ga er vanuit dat beide auto's vol opties zit (Navi, Xenon, leer, sportstoelen etc)
Waar zou jullie voorkeur dan naar gaan?

Hangt er vanaf wat je zoekt he.

Als je de plaats kunt missen en iemand bent die prestatiegericht is, de 130i zal gehakt maken van de 325i.

Ook qua baanligging.

Zowiezo is een beemer met M pack 1000x mooier.

850i te koop bij BMW Jorssen. (Aartselaar)

11lh2mr.jpg

pm9oNjh.gif

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven