Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een 130i met M-pakket of een 325i coupe(zonder m-pakket). En dan heb ik het over model vanaf 2006. Ga er vanuit dat beide auto's vol opties zit (Navi, Xenon, leer, sportstoelen etc)
Waar zou jullie voorkeur dan naar gaan?
Ben langzaam aan het zoeken naar een nieuwe auto, ik rij nu al paar jaar een Audi a4 B6 2.0.
Begin hier nog toch wel wat mankementen aan te krijgen, dus zoek iets nieuws.
Ik dacht zelf aan een Mazda 3 2.0 iemand ervaring mee?
Hangt er vanaf wat je zoekt he.
Als je de plaats kunt missen en iemand bent die prestatiegericht is, de 130i zal gehakt maken van de 325i.
Ook qua baanligging.
Zowiezo is een beemer met M pack 1000x mooier.
325i is wat meer auto dan een hatchback als je dat fijn vindt. Qua vermogen heb je in NL/België meer dan zat aan die coupe.

Al meermaals gedaan maar dan naar BE. Is inderdaad gewoon een papier aan de douane afhalen met het Europees gelijkvormigheidsattest van de wagen. Dankzij dit bewijs is het een wagen die voldoet aan de eisen van Europa en spreek je niet meer over import. Dus gewoon dat document aan de douane laten zien en in BE krijg je dan een roos formulier waar je mee naar de keuring mag gaan. De nieuwere wagens hebben allen zo een Europees formulier. Bij de keuring moet je dan een keuring voor doorverkoop doen ipv een gewone keuring. Deze is iets uitgebreider dan een gewone keuring. Douanepapier kost 1€ Opgelet... de Duitse platen met klein geel kadertje mag je niet mee door de keuring rijden in BE! Je mag er wel mee rondrijden in het land maar voor keuring is dit niet toegelaten. Je hebt dan de Duitse nummerplaten nodig met ROOD kadertje. Deze zijn iets duurder dan de gele daar ze meestal voor de tijdsduur van 1 maand geldig zijn. Kost ongeveer 250€ geloof ik en in Duitsland noemen ze dit export-platen. Heb het tot nu toe al 3x gedaan. 1x gewone gezinsauto, 1x mobilhome (camper), 1x sportauto. Steeds zonder problemen en idd met veel korting tov de prijs in BE. Succ6 ermee.

3 serie Coupe vind ik erg strak. Ruimte maakt me niet uit, zit toch nooit achterin![]()
Heb al een afspraak staan voor morgen om bij de 130 te kijken. 265pk trekt me toch meer dan een 218pk.
Bedankt voor de input!

Alfa Romeo Giulia – First Presentation
http://youtu.be/NoKRPU2NDGw
Toch jammer hoe die Alfa's altijd verneukt worden door de nummerplaat vooraan.![]()
For the 2016 model year, the Lexus IS 250 will be replaced with the IS 200t. The difference is the switch from the ancient 2.5 liter V6 to a much smaller 2.0 liter four-cylinder.
And if you’re wondering whether or not that “t” at the end of the name stands for turbocharged, you’d be right. A twin-scroll turbocharger, will be fitted to the four-banger, giving it 241 hp and 258 lb-ft of torque.
Power will be sent through an eight-speed automatic, which thankfully replaced the old six-speed unit.
With similar power figures to the BMW 3 Series, Audi A4 and Mercedes C Class, and good chassis dynamics, the IS 200t looks to finally get into the game with the rest of the gang.
Mooi dat Maybach verder gaat als divisie van Mercedes, die wagens zijn episch.