- Waardering
- 3.522
Voor de leeftijd vallen de km's mee.Duitsland is 80K voor dezelfde config... Ze waren hier bij de garage niet blij toen ik hen die duitse offerte voor hun neus legde en zei dat ze moesten matchen. "We zullen dat eens moeten bekijken met BMW België."
Morgen ga ik eens langs om te zien als ze matchen. Anders koop ik hem wel in duitsland.
Nederland is zeer duur qua auto's. Jullie willen duidelijk veel betalen voor een mooie auto. Niemand houd jullie ook tegen om je auto's in duitsland te kopen hé. Service is normaalgezien voor heel europa.
---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------
Hoeveel km? Eerste eigenaar?
Met vele km's moet je zeker het onderstel goed controleren. Zeer hard proberen gaan in bochten en zien wanneer hij het begeeft. Over enkele maanden heb ik ook mijn eigen E53 en momenteel zijn er 2000€ kosten aan om ervoor te zorgen dat hij baan kan houden (onderdelen alleen, is een easy fix, dus doe het zelf).
Het display van de km stand heeft zeer vaak 50% dode pixels na 10 jaar.
Ik laat de wagen altijd decra keuren wanneer de proefrit bevalt.
Thnx
Nee die gaat niet weg. Is voor erbij.Is toch stuk ouder dan die je nu hebt? Of vind je dat niet erg?

Wil ook eens met een V8 gereden hebben.

Laatst bewerkt: