MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Dat ze geen bovag garantie geven op zo'n type auto en van dat bouwjaar, is niet zo vreemd hoor.
Ik vond het al apart dat ze daar wel mee adverteerden.
1 reparatie tijdens de garantieperiode en hun marge is verdwenen.

Maar dan moeten ze niet adverteren met Bovag garantie!
Al maken ze zich natuurlijk allemaal schuldig aan truukjes in de advertentie.

Ik heb nog een paar andere bedrijven gebeld met zelfde type, iets ouder en meer km's en die bieden wel bovag aan. Wanneer een verkoper zijn verhaal gaat aanpassen wanneer je doorvraagt is dat iets wat niet lekker voelt. Tevens vond ik dat op de foto's wel al slijtplekken op het leer en stuur aanwezig waren die je niet verwacht bij dit aantal km's. Ik zie wagens met meer km's en dat leer ziet er top uit. Vaak is dat een indicatie dat er misschien met de teller is geknoeid. Ik ga ff verder kijken.

Ben je niet het best af met de tweedehands wagens die worden aangeboden door BMW–dealers?

Vond het ook al vreemd om die streep zo te onderbreken.

Met die instelling kun je dus geen enkele wagen meer met garantie verkopen want mijn huidige BMW kan ik ook volledig naar gort rijden als ik zou willen.
Wat heb je nu?
Heb met een 118D een 480° gedaan en een gracht over gevlogen. Rip driving skills...

---------- Toegevoegd om 14:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Vond het ook al vreemd om die streep zo te onderbreken.

Met een 118D... Beetje pauper om zo'n mod's op een 1.8l motor te zetten.

Bertone 2800 Spicup
Pzec6uP.jpg

Rhh8iSq.jpg

rmCpsIN.jpg

N0dVNzV.jpg

PJpGjbO.jpg

XLzdKf1.jpg

Laatst bewerkt:
Net Z8 gespot:
Slechte foto's tho.
WP_20150817_001.jpg

WP_20150817_002.jpg

WP_20150817_003.jpg

Nazca C2 Concept
KabMc42.jpg

kqV7NL0.jpg

C9bjrcr.jpg

qrWx2yn.jpg

q6Jrtcs.jpg

sOP28wd.jpg

LxScAuH.jpg
Designed by Fabrizio Giugiaro, the famous Italian designer, the Nazca was inspired by Formula One cars. Both the frame and body were carbon fiber and it housed a mid-mounted 5.0 liter V12, producing 300 hp. 300 hp may not sound like a lot, but considering it only weighed around 2,400 lbs, it was plenty. It also had gullwing doors and 360 degree visibility.

The car was equipped with the Neuromotion FC6 engine from BMW and produced 380 bhp (283 kW; 385 PS), the very same engine that would power the BMW 850csi.

The car had a top speed of 195 mph (314 km/h) and three cars in total were produced from 1991 to 1993. They consisted of the original M12, the C2 and the C2 Spyder.

M6 Coupé
PNh55CS.jpg

26BsWa8.jpg

GL6RtBV.jpg

rsemigG.jpg

X5 M
wpMHuDO.jpg

BMDoyrh.jpg

2XHkISH.jpg

zGfDoCj.jpg

cDd196y.jpg

0HSH7Wd.jpg

Laatst bewerkt:
Heeuu opgestaan uit de dood.

Rij sinds 3 maanden een Volkswagen Bora 1.9 TDI en inmiddels ook weer wat geupgrade..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

fdg7xj.jpg

inqz2p.jpg

Onwijs fijne auto, erg tevreden mee.

Ben je niet het best af met de tweedehands wagens die worden aangeboden door BMW–dealers?

Onder de 25k gaan ze naar de handel
Dat en de prijs gaat dan ook meteen omhoog.

Wat heb je nu?
Heb met een 118D een 480° gedaan en een gracht over gevlogen. Rip driving skills...
Heb een 530i van 2009.
Vandaag een X5 4.4i gekocht, hele nette bak. Ben nu 3e eigenaar, de vorige had deze 7 jaar. Onlangs veel aan gedaan nieuwe banden en schijfremmen en heb er bovag garantie op. Ben helemaal happy.
Heb meteen een polijstmachine gekocht, wilde altijd al de lak van mijn e60 onder handen nemen (swirls). Nu ga ik beide wagen helemaal laten shinen! :cool:

Laatst bewerkt:
AMG C 63 S Coupe nearly as heavy as the new BMW 7 Series
Link

Ze lopen achter in Stuttgart.

Duitsland is 80K voor dezelfde config... Ze waren hier bij de garage niet blij toen ik hen die duitse offerte voor hun neus legde en zei dat ze moesten matchen. "We zullen dat eens moeten bekijken met BMW België."
Morgen ga ik eens langs om te zien als ze matchen. Anders koop ik hem wel in duitsland.
Nederland is zeer duur qua auto's. Jullie willen duidelijk veel betalen voor een mooie auto ;). Niemand houd jullie ook tegen om je auto's in duitsland te kopen hé. Service is normaalgezien voor heel europa.
Zo simpel is het helaas niet, in NL moet je gewoon BPM (en BTW als nieuwe auto) betalen als je een auto importeert. Wie weet trouwens hoe dat zit met de BTW. Moet je dan gewoon het verschil in BTW betalen wat je nog niet hebt betaald? Oftewel, als je in Duitsland 19% BTW hebt betaald, moet je bij het invoeren in NL nog 2% bijbetalen? 21% bovenop de al betaalde 19% BTW lijkt me nogal achterlijk namelijk :p

Heb een 530i van 2009.
Vandaag een X5 4.4i gekocht, hele nette bak. Ben nu 3e eigenaar, de vorige had deze 7 jaar. Onlangs veel aan gedaan nieuwe banden en schijfremmen en heb er bovag garantie op. Ben helemaal happy.
Heb meteen een polijstmachine gekocht, wilde altijd al de lak van mijn e60 onder handen nemen (swirls). Nu ga ik beide wagen helemaal laten shinen! :cool:

Gefeliciteerd.
Als je dan toch gaat poetsen…..

Heb een 530i van 2009.
Nice! Before after pics?

Terug
Naar boven