Niet bang wat het betekent voor de Duitse economie als VW valt?
Nee, ik bekijk het als liefhebber.
Dat zo'n gigantisch Aktiengesellschaft grote voordelen heeft snap ik ook wel. Niet dat het per se een visueel worstenbeleid moet worden.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet bang wat het betekent voor de Duitse economie als VW valt?
Misschien even een vergelijkings opzetje maken tussen jullie twee.
Ziet er goed uit man, je kan je sealant nog toppen met een wax. Na de wintermaanden zal ik eens poor boys Black hole proberen een glaze, en die toppen met wax. Je hebt wel eerst gepolijst en gekleid voor aanbrengen van de sealant?Ben dan eindelijk eens klaar met mijn 5-serie (e60). Wil achteraf niet weten hoeveel tijd ik eraan besteed heb. Een aantal fouten gemaakt en veel geleerd. Heb de overstap gemaakt van een wax naar een sealant omdat ik een maximale bescherming wil hebben (6mnd/12mnd ipv 3mnd met een wax). Ik vind tevens de harde glasachtige uitstraling van een sealant mooier dan de warme olie achtige uitstraling van een wax. Een groot nadeel van een sealant is dat je het op een schone lak moet aanbrengen. Je kunt dus geen glaze of pre-wax aanbrengen die kleine defecten of oneffenheden maskeren. Zal dat spul alleen weer ooit eens gebruiken bij verkoop van de auto. Dat deed ik dus verkeerd dus moest bij die delen alles er weer vanaf halen, pffff.
Nu het eindresultaat
Binnenkant ook helemaal gedaan natuurlijk, leer gevoed en motorbaai en kofferbak ook helemaal schoongemaakt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgende project de X5.
Thnx kerel.Ziet er goed uit man, je kan je sealant nog toppen met een wax. Na de wintermaanden zal ik eens poor boys Black hole proberen een glaze, en die toppen met wax. Je hebt wel eerst gepolijst en gekleid voor aanbrengen van de sealant?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]