- Waardering
- 34.342
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan wil ik wel even wat fotootjes zien. Cora's zijn altijd prima autootjes!nieuwe 308 vind ik wel een mooie bak!
woensdag haal ik mijn nieuwe autotje op, opel corsa 1.0 turbo. Lekker zuinig rijden, voorzien van alle luxe, en voldoende vermogen om goed met het verkeer mee te gaan.
Dan wil ik wel even wat fotootjes zien. Cora's zijn altijd prima autootjes!
Dat soort gasten moet je toch opknopen met zo'n artikel. Heb dan minimaal het fatsoen om resultaten van een onderzoek direct te verstrekken aan de fabrikant. Nu moet deze dat via de media vernemen met alle gevolgen van dien. Hoor en wederhoor noem je zoiets.
Je doelt op autoweek? Bijnaam van autoweek is VAGweek. Is bekend dat Pon de sponsor is van dat blaadje.De artikelen die er over de rel is bij VW moeten ze wel, anders wordt het helemaal verdacht. Moet toch de schijn van objectiviteit zijn.
Autoweek heeft ook een artikel over audi verwijderd na kritiek van waarschijnlijk de importeur. Er werd bekend gemaakt dat audi de minst betrouwbare motoren maakte van dat jaar... En dat werd later verwijderd en nooit meer terug gevonden. Vag-week.
The M boss Frank van Meel said the concept was pure fantasy and that there had been no contact with McLaren from anybody at either BMW or M.
“We admire McLaren and we have obviously worked with them in the past, but there is nothing on the agenda,” van Meel insisted.