MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

nieuwe 308 vind ik wel een mooie bak!

woensdag haal ik mijn nieuwe autotje op, opel corsa 1.0 turbo. Lekker zuinig rijden, voorzien van alle luxe, en voldoende vermogen om goed met het verkeer mee te gaan.

nieuwe 308 vind ik wel een mooie bak!

woensdag haal ik mijn nieuwe autotje op, opel corsa 1.0 turbo. Lekker zuinig rijden, voorzien van alle luxe, en voldoende vermogen om goed met het verkeer mee te gaan.
Dan wil ik wel even wat fotootjes zien. Cora's zijn altijd prima autootjes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.067
Je doelt op autoweek? Bijnaam van autoweek is VAGweek. Is bekend dat Pon de sponsor is van dat blaadje.De artikelen die er over de rel is bij VW moeten ze wel, anders wordt het helemaal verdacht. Moet toch de schijn van objectiviteit zijn.

ICCT en Auto Bild.

• #5.070
Autoweek heeft ook een artikel over audi verwijderd na kritiek van waarschijnlijk de importeur. Er werd bekend gemaakt dat audi de minst betrouwbare motoren maakte van dat jaar... En dat werd later verwijderd en nooit meer terug gevonden. Vag-week.

• #5.073
Autoweek heeft ook een artikel over audi verwijderd na kritiek van waarschijnlijk de importeur. Er werd bekend gemaakt dat audi de minst betrouwbare motoren maakte van dat jaar... En dat werd later verwijderd en nooit meer terug gevonden. Vag-week.

Lol, klopt ja.

Laatst bewerkt:
Veel Peugeots zien er (tegenwoordig) uit alsof ze de inslag van een Porsche Tiger Tank ongeschonden zouden doorkomen.

Heel goed, grote mond hoe premium ze zijn maar een auto in de praktijk zuinig krijgen kunnen ze niet.

Hopelijk valt het VW Aktiengesellschaft uit elkaar. Vrijheid voor degenen die nog enigszins een eigen identiteit hebben!

• #5.079
Niet bang wat het betekent voor de Duitse economie als VW valt? Nederland is zo een beetje de extra Bondstaat van DL.

De val van de banken heeft ook iedereen overleefd, liever in de crisis met zelfrespect dan genaaid worden.

Terug
Naar boven