Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Slaat nergens op als cabrio.

X2 (spyshots)
[Link niet meer beschikbaar] (autoblog)

Ik zie er geen broertje van de X4 en X6 in, de daklijn is helemaal anders.

2mmxrg5.jpg

Former Fisker – now Karma Automotive – is reportedly partnering up with BMW. According to InsideEVs, Karma has reached out to BMW to supply electric drive components and charging technology.

“BMW will supply Karma Automotive with their latest powertrain components, including high voltage battery charging systems and a wide range of hybrid and EV systems.” “Karma Automotive will integrate the first BMW components into its plug-in hybrid flagship vehicle, which will re-launch in 2016. The next generation of vehicles already in development will utilize more of BMW’s powertrain technology.”

Karma Chief Marketing Officer Jim Taylor says that this initial deal with BMW could lead to a large collaboration in the future.

“Carmakers buy parts from other carmakers, especially in expensive areas like powertrain technology,” Taylor said. “As we launch the vehicle under the new name Karma, using BMW components will be a big help to the brand.”

Het eerste wat ik hoor van dat merk.

Ziet er mooi uit voor een semi fiat ook rwd neem ik aan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.247
Als het zoals beweert wordt een gerebadgede (wat een woord) MX-5 kloon is dan issie idd met rwd.

Ben op zoek naar een zuinige auto maar die niet te klein is gezien mijn lengte (198cm), budget is 2000. Heeft iemand een tip?

Vind het wel een geslaagd ontwerp.

Nu zal de nummering wel extra verwarrend gaan worden.

Ik vrees dat de productiewagen (terug) een flauw afkooksel van de concept wagen zal worden. :(

Als ie uitkomt kan je mooi je hatchbackie inruilen voor zo eentje. Wordt het wel weer eens tijd, denk?

Het is allemaal eerder toeval waar ik mee rijd. Er zat destijds een fikse korting op (einde reeks), en een hatchback met beperkt vermogen leek mij meer dan genoeg als 1e wagen.

Achteraf gezien was ik wellicht voor een automaat gegaan. In dat geval zou het dus de toenmalige 116i (huidige 118i) geworden zijn.

Laatst bewerkt:
  • #5.255
Hebben ook regelmatig auto's gekocht net voordat nieuw model komt. Zijn de kinderziektes er uit. En korting is altijd nice. Siert je dat je niet haantje de voorste hoeft te zijn.

• #5.258
12101-02.jpg

Mijn favoriete velgen. :)

Laatst bewerkt:
Een zeldzaamheid tussen de zeldzame. De geflopte M1 in Artic White, met slechts 423 miles (680 Km) op de teller. Goed voor een (geschatte) waarde van 1 miljoen Dollar. Wie doet een bod?

M1 (E26)
358xilh.jpg

jjxq2d.jpg

11iila8.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven