- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ok, zal voortaan geen BMW's posten in een BMW topic.

Ben voor de DAP900 gegaan. Ik mag van de BMW garage ook hun Rupes 21 gebruiken in hun detailing garage. De 5 minuten dat ik de Rupes even heb mogen gebruiken op één van hun auto's bleek onmiddellijk wel dat deze veel sneller werkt. Je hebt ook niet zoveel vibratie en hij is iets makkelijker te controleren. Ik zou zelfs durven zeggen dat je er met de DAP 50% langer aan moet werken. Met beide 5inch pads gebruikt. Maar de DAP900 is zoals je had gezegd meer dan voldoende voor een amateur. In het totaal zal ik slechts 3 auto's moeten doen waar een dikke dag werk aan is (zeer slechte staat), maar om ze dan gewoon te moeten bijhouden (met finish en wax), is het totaal de moeite niet om dubbel zoveel uit te moeten geven voor een Rupes. Ik ben uitgekomen op 255€ excl btw.Een DAP500 of 900. In elk geval een dual action machine als je voor het eerst gaat polijsten. Ik heb als amateur genoeg aan een 500.
.The VW dieselgate has brought a lot of attention to diesel products across all premium automakers and it has put the Bavarians on guard. In an interview with German media, Krüger spoke quite a bit about diesel engines, their importance to the industry and how BMW complies with regulations.
Krüger was also asked how important diesel is to BMW. “Around 80% of the BMWs we sell in Europe are diesel; in Germany, they make up 73%; in the USA, just 6%,” said Krüger. Many people feel as if the auto industry should shy away from the diesel engine, though. However, Krüger feels differently, at least for now. “I am a big fan of electromobility. But for the next few years, we won’t be able to do without diesel, especially when it comes to meeting CO2 targets. Alternative drive forms, such as electromobility or hydrogen are not yet able to fulfill all the applications of the modern diesel engine.”
And to put your mouth where the money is Krüger now drives – as a company car – a 2016 BMW 730d.
Ik dacht waterstofcellen. Waterstof + lucht = water + energie
Het gesjoemel met de CO2-uitstoot én de gedeeltelijke stop om bepaalde modellen te verkopen, snijdt in het vel van tientallen VW-dealers. "Deze affaire moet niet te lang meer duren", waarschuwt Carl Veys, voorzitter van sectorfederatie Traxio. "Voor circa 30% van de dealers dreigt het extra gevaarlijk te worden. Zij staan al op het randje."
Verkopers van Volkswagen, Audi, Skoda en Seat kunnen sinds gisteren een kwart van hun modellen in de showroom niet meer aanbieden. Hoe hard ze ook op hun muisknop klikken: de computer is ongenadig. Hij maakt het compleet onmogelijk om een bestelbon op te maken voor pakweg een 1.4 Golf benzinewagen met 150 pk onder de motorkap. "Alle getroffen modellen zijn uit het systeem gehaald", valt te horen bij garagisten. "Hoelang het zal duren voordat ze opnieuw besteld kunnen worden, is koffiedik kijken. De communicatie vanuit Duitsland is schaars."