Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Acteur Matt LeBlanc (Friends, Joey, Episodes) wordt de co-presentator van Chris Evans in de nieuwe Top Gear. Dat maakt de BBC bekend.

Heb er nooit echt naar gekeken, vond het maar een stel kneusjes.![]()
Waar haal je die info vandaan? Een auto met veel vermogen wil je niet FWD hebben. Dat zou het merk veel schade aandoen lijkt me.Hoe sneu is het niet dat de volgende generatie een FWD wagen zal worden? Ik begin ook stilaan te vrezen voor de 3er.
definieer veelWaar haal je die info vandaan? Een auto met veel vermogen wil je niet FWD hebben. Dat zou het merk veel schade aandoen lijkt me.
Waar haal je die info vandaan? Een auto met veel vermogen wil je niet FWD hebben. Dat zou het merk veel schade aandoen lijkt me.
BMW staat toch bekend als een sportief merk ivm met bijvoorbeeld mercedes die iets meer op stijl/luxe richt.
BMW staat toch bekend als een sportief merk ivm met bijvoorbeeld mercedes die iets meer op stijl/luxe richt.
Een wagen met weinig vermogen kun je FWD zetten maar een wagen met 250/300+ pk wil ik niet op mijn voorwielen hebben staan.
Achterwiel aandrijving of 4WD is de manier om veel vermogen op de weg over te brengen. Het sportieve rijgedrag maak je om zeep met FWD en dus zullen weinig BMW liefhebbers nog een BMW kopen wanneer ze overgaan. Ik zal in elk geval nooit een BMW kopen met FWD.
Tja, dat hoor je vaker, maar merendeel least een auto en weet niet eens dat hun 1 serie voorwielaandrijving heeft.

Would a front-wheel drive Porsche really be such a bad thing?