MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Het ontwikkelen van een andere 2.0 motor zal toch geen verschil maken hierin? Die trekkracht van 0-50 is gewoon fenomenaal ivm een normale 30d/30i/40d. Heb beide de X5 40d en de X5 40e getest en voor dezelfde prijs is de 40e toch wat aantrekkelijker als totaalpakket.
Een hybride koop je normaalgesproken ook niet vanwege de prestaties maar vanwege het verbruik. Een hybride met zoveel vermogen en een blok dat niet ontwikkeld is om een laag verbruik te halen vind ik dan ook onzin(qua techniek) leuk voor de bijtelling, en andere belasting maatregels.
Een blok ontwikkelen speciaal voor een hybride aandrijflijn maakt veel verschil.
Een hybride met veel vermogen ontwikkeld om goede prestaties neer te zetten is ook prachtig, maar dat staat weer anders in de markt, het is net wat je wilt.
Als je zuinig wilt rijden zou ik wat anders kiezen, wil je voordeel in de lease en gewoon knallen is de Mercedes, BMW lexus een prima keuze.
De lexus gs300h f sport rijdt ook heerlijk.

Wij leasen geen wagens hoor... Ben compleet tegen dat concept.

Tegen het lease concept?
Wat is het bpm voordeel nu van de 330e?
Ik vind dat je eerst moet sparen nogvoor je iets koopt (een huis is een andere kwestie natuurlijk). Wij kopen een degelijke wagen en rijden er dan ook bijna 15 jaar mee. Heb geen ervaring met de 330e. (wat is bpm trouwens?)
In Nederland zit het waarschijnlijk anders dan in België, jullie betalen al veel te veel voor jullie wagens op elk vlak.

Ik vind dat je eerst moet sparen nogvoor je iets koopt (een huis is een andere kwestie natuurlijk). Wij kopen een degelijke wagen en rijden er dan ook bijna 15 jaar mee. Heb geen ervaring met de 330e. (wat is bpm trouwens?)
In Nederland zit het waarschijnlijk anders dan in België, jullie betalen al veel te veel voor jullie wagens op elk vlak.
Ah Belg, ja dan wordt het een ander verhaal.
Bpm is belasting bij aanschaf, hoe minder co2 op papier hoe goedkoper en minder Bpm.
Ben ik met je eens, iets kopen als je het geld hebt.

Heeft veel weg van
photo7_zps9ff177f9.jpg

En
15-09-08-lexus-rx-triple-beam-headlights.jpg

Zag ze al rijden lexus vanaf 2016 zie je 3 vierkante verlichte led aan elke kant, dacht hyudai of kia ook al.

Gejat is gelijk zo'n een groot woord. Die Bugatti zie je echt nergens in die vorm rijden, wat dat betreft is die onderscheidender dan >95% van alle auto's.
Bij die koplampen deed het mij denken aan deze;

image_01.jpg

Wat zou Ettore Bugatti vinden van de onbruikbare wagens die onder zijn naam worden uitgebracht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.714
Rolf Wouters bak die Alfa :D Vroeger helemaal gek van die wagen. Vooral het kontje!

Vroeger gebruikten ze wel vaker externe designstudio's, waardoor het enkel leek alsof sommige merken elkaar na aapten. Denk maar aan de gelijkenissen tussen wagens van Giugiaro.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #5.718
Je bent echt een held als je zulke autos als daily drivers hebt en ook kan laten runnen. Kosten klauwen met geld, schijnt.

Nog even over die youngtimer bubble.
Column daar over

http://www.autoweek.nl/weblog/3156/autobeurs

Terug
Naar boven