Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stond een alpine diesel bij mijn school met 380 pk
Is gewoon dikke onzin dus, puur vanwege de cijfertjes en wet.
Welk verschil zou dit maken?Kunnen beter een hybride ontwikkelen volgens atkinson principe met een 2.0 atmosfeer als basis intwikkelt vanaf het begin om als hybride te werken, niet een bestaand blok koppelen.
Precies wat ik zeg dus. Een hybride vanwege de fiscale voordelen en nieuwe regelgeving. Niet ontwikkeld omdat het zuinig zou zijn in de praktijk maar op papier.Welk verschil zou dit maken?
Nog enkele dagen en onze 2.0 hybride staat op onze parking.
Ik denk niet dat er meer dan 25k per jaar mee gereden zal worden vanaf nu, dus het fiscale voordeel is groter dan het extra verbruik op lange afstanden (brussel-parijs of brussel-amsterdam).
Het ontwikkelen van een andere 2.0 motor zal toch geen verschil maken hierin? Die trekkracht van 0-50 is gewoon fenomenaal ivm een normale 30d/30i/40d. Heb beide de X5 40d en de X5 40e getest en voor dezelfde prijs is de 40e toch wat aantrekkelijker als totaalpakket.Precies wat ik zeg dus. Een hybride vanwege de fiscale voordelen en nieuwe regelgeving. Niet ontwikkeld omdat het zuinig zou zijn in de praktijk maar op papier.
Voor de lease boeit het geen fl**ker. Maar of het een goede hybride is is een andere vraag.
Dat is waar, vanaf 160km/uur merk je echt dat de E minder hard trekt. Het belangrijkste blijft 0-50 en 30-130 voor ons. Een X5 koop je ook niet als racemachine hé.Topsnelheden zijn toch minder van de E. Althans zoiets las ik bij de 330E.