macf
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 148
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan de mclaren niet echt mooi vinden .
Op de F1 na dan.
Dan heb ik liever een Aventador sv.
Over smaakt valt niet te twisten maar momenteel worden de beste Lamborghini's gebouwd qua rijeigenschappen, kwaliteit en afwerking. En qua ontwerp zijn ze behoorlijk in lijn met de historie. Daarnaast hangt het er dikwijls ook vanaf of je de auto in het echt ziet of niet, en in welke uitvoering. Toen ik veel auto's enkel van plaatjes keek vond ik veel niet mooi wat ik, eenmaal in echt gezien, wel mooi vindt (en soms vice-versa). Kan echt enorm verschillen.Lamborghini is ook twee keer niets meer in vergelijking met de Gandini dagen.
Lamborghini is ook twee keer niets meer in vergelijking met de Gandini dagen.
Supercars zijn grotendeels eenheidsworsten geworden door het overmatig gebruik van de windtunnel. Ik kan het de bouwers niet kwalijk nemen, maar er vrolijk van worden doe ik ook niet.

Gelukkig waren de Bugatti eb110, de Diablo, de Testarossa etc niet aerodynamisch gebouwd.![]()
Erg mooi ja. Maar rijdt helaas voor geen meter. En zo erg is het niet vind ik bij supercars, ik kan ze duidelijk herkennen van een afstand (in tegenstelling tot veel middenklassers). Als je, zoals in artikel, de F40 naast Countach zet dan valt het vanaf voorkant reuze mee hoeveel verschil er is ten opzichte van de Huracan en 488. Naast windtunnel, hebben fabrikanten ook te maken met veel strengere voorschriften op gebied van veiligheid etc. De windtunnel brengt niet alleen 'nadelen' zoals artikel aanhaalt, maar ook veel voordelen.De Countach was wat mij betreft het hoogtepunt van avant-garde supercar design.
![]()