AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

Bmw 3 GT

ibexhk.jpg

'N auto met zen buget van 30k..

2e hands:
Mercedes CLA.
Audi A5.
Audi A6 Station.

Mocht je niet Audi/Mercedes willen rijden.
- Lexus IS220d
Of een porche Cayenne,
maar dan zit je wel met peperduur onderhoud natuurlijk..

Laatst bewerkt:
Welke auto geniet jullie voorkeur indien je over een budget van 30.000 euro zou bezitten. Dit om gewoon even te polsen naar de meningen ;) Mag 2dehands of nieuw zijn. Zelf denk ik aan de volgende modellen:

-bmw x1
-bmw 1 reeks
-mercedes nieuwe A-klasse
-audi a4

De nieuwe VW Jetta Hybride met 170pk zou bij mij dan een goede kans maken.

Welke auto geniet jullie voorkeur indien je over een budget van 30.000 euro zou bezitten. Dit om gewoon even te polsen naar de meningen ;) Mag 2dehands of nieuw zijn. Zelf denk ik aan de volgende modellen:

-bmw x1
-bmw 1 reeks
-audi a4

New%2BMercedes-Benz%2BA-Class%2Bcampaign.jpg

Interieur vind ik ook echt om je duimen en vingers bij af te likken.

Die yaris krijg je niet mee met dat interieur als je dat dacht. De bediening aan het stuur zal wel een optie zijn en zo een navi kost ook een hoop extra. Om nog maar over het exterieur te zwijgen ( lichtmetaal etc.)

Mja idd.

http://nl.toyota.be/car-configurator/index.tmex?redirect=false&model=yaris&carid=6c367e25-3961-4805-87c8-1122c52237ed&exteriorid=b4da34a1-391c-4b57-a153-13ac02e8da7f&upholsteryid=5587badb-f677-4e41-83b1-6373115dec4d&screenid=3

21.435.:cool:

Zal wel nog enkele jaren met m'n Starlet blijven rijden.

-bmw x1
-bmw 1 reeks
-audi a4

Heb zelf een 2008 A4, ding rijd super.

Als je veel rijd zou ik voor de 2.0 tdi automaat gaan en rij je weinig de 2.0 diesel..

Nieuwe a klasse is ook wel vet ja, wilde zelf kleiner gaan rijden maar al die nieuwe auto's maken het wel erg moeilijk :sad:

De nieuwe VW Jetta Hybride met 170pk zou bij mij dan een goede kans maken.

Vraag me in godsnaam af, waarom je voor 30k een VW sedan koopt als er veel betere keuzes zijn op de markt beschikbaar zijn.

Om dan maar niet te spreken over hybride, dat is de crossfit onder de krachtsport. :p

ik hoef zelf niet te kiezen he, maar zon passat cc zie je wat minder vaak dan al die voorgestelde audi's, plus dat cc mooier is dan de meeste A4/A5/A6 modellen, maar dat is subjectief. De CLA kan je nog amper krijgen tweedehands.

/bmw 335i is ook wel aardig

Passat cc vind ik ook wel een leuke bak! Die vergat ik er bij te zetten. En inderdaad die A-klasse is echt ubernice.. Enigste probleem samen met bmw is tijdens de winter, dat zou mij al overtuigen om geen bmw/mercedes te kopen.

• Topic Starter Topic Starter

21.000 euro voor een auto vn 2006 met 85000 km's vind ik wel redelijk veel. Voor die prijs heb je een bmw 1-reeks van minder dan 20.000 km full ops.

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 23:43 ----------

Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met bmw's of mercedes tijdens de winter? indien je er winterbanden oplegt valt het al bij al dan nog mee? Of is het nog altijd knoeien?

die infinity hebben wel lekker geluidje!

en how man, 30k op 19 jaar :p

21.000 euro voor een auto vn 2006 met 85000 km's vind ik wel redelijk veel. Voor die prijs heb je een bmw 1-reeks van minder dan 20.000 km full ops.

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 23:43 ----------

Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met bmw's of mercedes tijdens de winter? indien je er winterbanden oplegt valt het al bij al dan nog mee? Of is het nog altijd knoeien?

Dit valt reuze mee. ligt er natuurlijk ook aan welke motor dat erin ligt. Goede winterbanden scheelt al veel. En verder moet je je eigen aanpassen aan de weersomstandigheden zoals in iedere auto.

ik hoef zelf niet te kiezen he, maar zon passat cc zie je wat minder vaak dan al die voorgestelde audi's, plus dat cc mooier is dan de meeste A4/A5/A6 modellen, maar dat is subjectief. De CLA kan je nog amper krijgen tweedehands.

/bmw 335i is ook wel aardig

++

Vind die passat ook eleganter ogen dan Audi. Vind Audi zelf vaak te gelikt en zo, zelfs wat saai, gewoon. Als oldtimer zal die passat ook nog steeds iets hebben, zal later een mooie oldtimer zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Volkswagen is in bepaalde kringen tegenwoordig zowat premium geworden.

Terug
Naar boven