- Waardering
- 22
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke auto geniet jullie voorkeur indien je over een budget van 30.000 euro zou bezitten. Dit om gewoon even te polsen naar de meningenMag 2dehands of nieuw zijn. Zelf denk ik aan de volgende modellen:
-bmw x1
-bmw 1 reeks
-mercedes nieuwe A-klasse
-audi a4
Welke auto geniet jullie voorkeur indien je over een budget van 30.000 euro zou bezitten. Dit om gewoon even te polsen naar de meningenMag 2dehands of nieuw zijn. Zelf denk ik aan de volgende modellen:
-bmw x1
-bmw 1 reeks
-audi a4
Die yaris krijg je niet mee met dat interieur als je dat dacht. De bediening aan het stuur zal wel een optie zijn en zo een navi kost ook een hoop extra. Om nog maar over het exterieur te zwijgen ( lichtmetaal etc.)

-bmw x1
-bmw 1 reeks
-audi a4

De nieuwe VW Jetta Hybride met 170pk zou bij mij dan een goede kans maken.

Passat cc vind ik ook wel een leuke bak! Die vergat ik er bij te zetten. En inderdaad die A-klasse is echt ubernice.. Enigste probleem samen met bmw is tijdens de winter, dat zou mij al overtuigen om geen bmw/mercedes te kopen.
Vind je zoiets niet nice?
http://www.autoweek.nl/occasion?id=2YGJF&merk=Infiniti
Lekker exclusief
Weinig km's ook
die infinity hebben wel lekker geluidje!
en how man, 30k op 19 jaar![]()

21.000 euro voor een auto vn 2006 met 85000 km's vind ik wel redelijk veel. Voor die prijs heb je een bmw 1-reeks van minder dan 20.000 km full ops.
---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 23:43 ----------
Zijn er trouwens mensen die ervaring hebben met bmw's of mercedes tijdens de winter? indien je er winterbanden oplegt valt het al bij al dan nog mee? Of is het nog altijd knoeien?
Ik kijk graag in de toekomst. En dat heb ik serieus echt niet lol.. Ik wou gewoon dit topic even wat leven in blazen![]()

ik hoef zelf niet te kiezen he, maar zon passat cc zie je wat minder vaak dan al die voorgestelde audi's, plus dat cc mooier is dan de meeste A4/A5/A6 modellen, maar dat is subjectief. De CLA kan je nog amper krijgen tweedehands.
/bmw 335i is ook wel aardig