XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

++

Vind die passat ook eleganter ogen dan Audi. Vind Audi zelf vaak te gelikt en zo, zelfs wat saai, gewoon. Als oldtimer zal die passat ook nog steeds iets hebben, zal later een mooie oldtimer zijn.

Inderdaad het design van de cc is volgens mij wel uniek. Ziet er echt sportief uit, reed vandaag net achter een en moet zeggen was meer bezig met vol bewondering te staren naar die auto dan dat mijn ogen gericht waren op de baan :D

Passat cc vind ik ook wel een leuke bak! Die vergat ik er bij te zetten. En inderdaad die A-klasse is echt ubernice.. Enigste probleem samen met bmw is tijdens de winter, dat zou mij al overtuigen om geen bmw/mercedes te kopen.

Ga eerst je rijbewijs halen ofzo.:roflol:

Passat cc vind ik ook wel een leuke bak! Die vergat ik er bij te zetten. En inderdaad die A-klasse is echt ubernice.. Enigste probleem samen met bmw is tijdens de winter, dat zou mij al overtuigen om geen bmw/mercedes te kopen.

Tenzij je met een oud e36'tje of een ouder model gaat rijden zal je weinig problemen hebben in de winter hoor :D

Ja en omdat ik 19 ben en al meer dan een jaar mijn rijbewijs heb mag ik hier niet praten ofzo? Jezus niveau? Sommige mensen zijn nu eenmaal geïnteresseerd in auto's?

Niveau?Jezus?
Leuk voor je dat je geinteresseerd bent in auto's maar 'praat' dan niet over dingen waar je niks vanaf weet.:rolleyes:

Tenzij je met een oud e36'tje of een ouder model gaat rijden zal je weinig problemen hebben in de winter hoor :D

Jonge hij heeft al een jaar z'n rijbewijs en wil graag meepraten.:roflol:

Heb nergens last van in de winter

Ik heb een weekendje in een nieuwe Opel Astra 'Cosmo' uitvoering mogen rijden. Normaal ben ik totaal niet van de Opel, maar ik zou mijn eigen auto er zo voor inruilen. Slechts een 1.4, maar niet normaal hoe ze tegenwoordig die blokken zoveel vermogen weten te geven met kleine turbo's, en dan ook nog A-label :D

Ik heb een weekendje in een nieuwe Opel Astra 'Cosmo' uitvoering mogen rijden. Normaal ben ik totaal niet van de Opel, maar ik zou mijn eigen auto er zo voor inruilen. Slechts een 1.4, maar niet normaal hoe ze tegenwoordig die blokken zoveel vermogen weten te geven met kleine turbo's, en dan ook nog A-label :D

Moet je de Giulietta 1.4 Turbo MultiAir eens proberen :engel:

Had hiervoor de Astra, heerlijke auto ook hoor. Maar once you go Alfa :D

Niveau?Jezus?
Leuk voor je dat je geinteresseerd bent in auto's maar 'praat' dan niet over dingen waar je niks vanaf weet.:rolleyes:

Jonge hij heeft al een jaar z'n rijbewijs en wil graag meepraten.:roflol:

Moet je dan alles van iets afweten voor je over iets kan meepraten? Dan denk ik dat er hier niet veel zielen te bespeuren zullen zijn... Maarja dieper ga ik er weer niet op in...

• Topic Starter Topic Starter
Alfa 146 gta is wel nice bakkie

Alpha is betrouwbaar als phuk

Ze zijn zeer zeker wel betrouwbaar! het zijn alleen autos die over het algemeen meer onderhoud nodig hebben. Maar als je kijkt heb je zwaar veel opties voor weinig geld. + de dieselmotoren van alfa zijn zeer goed.

++

Vind die passat ook eleganter ogen dan Audi. Vind Audi zelf vaak te gelikt en zo, zelfs wat saai, gewoon. Als oldtimer zal die passat ook nog steeds iets hebben, zal later een mooie oldtimer zijn.

De nieuwe Audi's zien er toch wel wat spannender uit als de oude..

Op de snelweg nog over een a8l w12 en een Jaguar xf s kunnen kwijlen. Kon ze bijna niet bij houden :sad:

• Topic Starter Topic Starter
Ik had gisteren ene bmw e28 bj 1985 2.4 turbodiesel gekocht voor een prikie van 780 euris. Wat een prachtige old timer.
115 pk 220 nm, maar zeker niet super langzaam. Loopt als een zonnetje. Over 3 weken ben ik van plan om er mee naar marokko te rijden.

Terug
Naar boven