Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

op autoweek gewoon een golf gti..???

denk dat het RDW niet zo specifiek is met typenummers etc. Want hij geeft wel 2.0l aan en bouwjaar 2007, specs zijn gewoon van een golf uit 95 ofzo

Nice bakkie.

Ik snap een ding alleen niet.
Op het RDW staat het kenteken vermeld onder een stationwagen ( golf variant ).
Kijk alles dus even goed na! want hier klopt iets niet lijkt me?

Staat er op je papieren ook golf variant?

---------- Post toegevoegd 14 May 2013 om 00:55 ----------

Op zomoto geeft die ook aan dat het een golf station wagon is ( variant ).

Er klopt iets niet met je kenteken denk ik...
2007 was er al geen golf IV nieuw meer, zoals op de foto van zomoto. Maar inderdaad vaag dat er op het kenteken variant staat

op autoweek gewoon een golf gti..???

denk dat het RDW niet zo specifiek is met typenummers etc. Want hij geeft wel 2.0l aan en bouwjaar 2007, specs zijn gewoon van een golf uit 95 ofzo
Als die op autoweek wel goed staat, zal het wel een fout van de RDW en zomoto zijn ( heel slordig van het RDW )

Schrok al een beetje voor die gozer:p

Bij de RDW zelf staat ook dat het een Golf Variant is, maar wel 147 KW heeft :o

Maar buiten dat, mooie aankoop! Blijft leuk zo'n 2.0l tfsi

Nice bakkie.

33f412f.png

Nice bakkie.

33f412f.png

Klopt, zag dit al meerdere keren. Ook met andere GTItjes.

Maar niets aan de hand, over een weekje kan ik er lekker in rondrijden. ;)

Hoi ik kom ff tussendoor!
Weet iemand hier een goede autospuiter in zuid-Holland?

Het Auto Topic

Hoi ik kom ff tussendoor!
Weet iemand hier een goede autospuiter in zuid-Holland?

Check even zevenhuizen. Tegenover de Euromaster banden daar zit er 1 die zeer mooi werk aflevert voor een nette prijs! Zelfs zwart als je geluk hebt. Kan alleen ff niet op de naam komen..

Thanx Pun! Wist niet dat er daar een zit, k ga ff kijken

Mijne ook weer te koop gezet (118d uit 2005)
goedkoopste van Nederland ben benieuwd

Vind die Toyota Yaris Hybride wel nog een leuke, mooie wagen. Zag hem vandaag staan in de toonzaal toen ik vanmorgen met m'n Starlet moest gaan om m'n uitlaat te vervangen. Was jammer genoeg wel nogal prijzig, de Hybride versie was iets van 20 000 zonder opties, maar de niet Hybride variant was een stuk goedkoper, toonzaalmodel was 12.500.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
toyota-yaris-hybrid-concept.jpg

croleone pls

• Topic Starter Topic Starter
Verstandige auto om te kiezen, Corleone. Ook al zie ik in dat model alleen grijsaards rijden.

Ach, je hebt dezelfde rij-tempo als die groep dus jij zal er wel in passen ;)

Verstandige auto om te kiezen, Corleone. Ook al zie ik in dat model alleen grijsaards rijden.

:roflol:

Ze zijn verbazingwekkend robuust en het zijn niet echt pauper auto's.

Zag laatst iemand die het blok uit de yaris t sport (2e generatie) omgebouwd had naar Celtica specs dus bijna 200 pk in dat autootje.

Vind die Toyota Yaris Hybride wel nog een leuke, mooie wagen. Zag hem vandaag staan in de toonzaal toen ik vanmorgen met m'n Starlet moest gaan om m'n uitlaat te vervangen. Was jammer genoeg wel nogal prijzig, de Hybride versie was iets van 20 000 zonder opties, maar de niet Hybride variant was een stuk goedkoper, toonzaalmodel was 12.500.

Ik sterf nog liever door gebrek aan geld om te eten (vanwege verbruik) dan in dat ding te moeten rijden.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik mijn V70R ook aan de kant ga schuiven, spijtig genoeg, om kosten te drukken. Maar ik doel dan op iets wat zuiniger is dan 1:6 in de bebouwde kom en niet deze linzenetende auto.

Ieder zijn ding.

Mocht iemand nog een Volvo liefhebber kennen die een V70R wil kopen (300+ pk inmiddels) dan PM. Alleen als het een Volvo liefhebber is anders gaat ie via mijn buurman die lid is van Volvo club.

Hybride, not even once :rolleyes:

Doe mij voor 20k dan maar een leuke Audi of Mercedes
(2e Hands) ;)

Wat? Is toch een mooie, degelijke auto.. Kan natuurlijk niet op tegen Mercedes A klasse, Volvo of BMW, dat wel.

:roflol::roflol: Thx.

Ik sterf nog liever door gebrek aan geld om te eten (vanwege verbruik) dan in dat ding te moeten rijden.
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen is dat ik mijn V70R ook aan de kant ga schuiven, spijtig genoeg, om kosten te drukken. Maar ik doel dan op iets wat zuiniger is dan 1:6 in de bebouwde kom en niet deze linzenetende auto.

Wat vind je dan zo lelijk aan die auto? Ziet er toch stoer uit en zo.. Vind hem in elk geval nog mooier dan de Mazda 2, Hyundai, Peugeot en de Space Star van Mitsubishi + mss ook Ford Fiesta, Opel Corsa, Citroën enz..

Vind die nieuwe Auris btw ook wel nice, maar vond hem net iets te groot ogen in de toonzaal.

Laatst bewerkt:
Welke auto geniet jullie voorkeur indien je over een budget van 30.000 euro zou bezitten. Dit om gewoon even te polsen naar de meningen ;) Mag 2dehands of nieuw zijn. Zelf denk ik aan de volgende modellen:

-bmw x1
-bmw 1 reeks
-mercedes nieuwe A-klasse
-audi a4

• Topic Starter Topic Starter
Welke auto geniet jullie voorkeur indien je over een budget van 30.000 euro zou bezitten. Dit om gewoon even te polsen naar de meningen ;) Mag 2dehands of nieuw zijn. Zelf denk ik aan de volgende modellen:

-bmw x1
-bmw 1 reeks
-mercedes nieuwe A-klasse
-audi a4

Jonge gebruikte lexus.

---------- Post toegevoegd 23 June 2013 om 22:06 ----------

Wat? Is toch een mooie, degelijke auto.. Kan natuurlijk niet op tegen Mercedes A klasse, Volvo of BMW, dat wel.

:roflol::roflol: Thx.

Wat vind je dan zo lelijk aan die auto? Ziet er toch stoer uit en zo.. Vind hem in elk geval nog mooier dan de Mazda 2, Hyundai, Peugeot en de Space Star van Mitsubishi + mss ook Ford Fiesta, Opel Corsa, Citroën enz..

Vind die nieuwe Auris btw ook wel nice, maar vond hem net iets te groot ogen in de toonzaal.

Die yaris krijg je niet mee met dat interieur als je dat dacht. De bediening aan het stuur zal wel een optie zijn en zo een navi kost ook een hoop extra. Om nog maar over het exterieur te zwijgen ( lichtmetaal etc.)

Terug
Naar boven