MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Ging ik net ook posten. Alpina lover hier.

Edit: Ben nog niet klaar met kijken, maar een grote coupé is veel beter geschikt als een luxewagen dan een sportmachine. Ik ben bijna zeker dat de M6 sneller is, maar veel meer mensen zullen een 6 serie kopen voor de luxe dan voor de prestaties. En bij de Alpina heb je echt wel luxe.
Kan je beter een M2 kopen als je echt een pure racemachine wilt dat street legal is.

Edit na filmpje: Ze hebben dezelfde conclusie als mij. Alpina is de betere luxewagen en een M-badge is meer gepast bij de kleinere wagens.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.324
Vind ik wel nice

De Superb 2.0 TSI is de ideale polizeiwagen.

haters-gonna-hate-donald.gif

Blijft ook bruut :D

Die spatlappen achteraan maken het wel af. :lol:

• #7.330
Die integrale betaal je nu ook de hoofdprijs voor.

Met een Alpina kan je 1000 km per dag rijden zonder rugpijn achteraf, aldus Bovensiepen. :D

Ik mis wel die hardcore modellen zo nu en dan. Ze hadden ooit 's werelds snelste sedan, en met de E30 M3 staken ze eigenlijk ook de draak.

De GT3 was de laatste woeste Alpina. (of poging tot) Toch maar iets met de (M)2 doen? (GT/GTS?)

De Superb 2.0 TSI is de ideale polizeiwagen.

haters-gonna-hate-donald.gif

Op TG:

"Volvo wagons have become a familiar symbol of the British traffic cop, with good reason – they’re spacious enough to swallow miscreants and faithful police dogs, and in days gone by they were rather fast too. There’s no performance version of the lovely new V90 yet, but that didn’t stop it scoring the highest rating ever in Sweden’s own police car evaluation test. After tackling a brake test, an obstacle course, evasive action tests and high-speed emergency driving, it gained a 9.2 out of a possible 10. Are you listening, British constabulary?"

Mijn favoriete Audi aller tijden.

Zonde dat Audi de naam Quattro gaat vervangen door Sport. Dit zou herkenbaarder moeten zijn dat het gaat om een speciale uitvoering.

Maakt niet zoveel uit denk ik. Ze hebben toch altijd 'S' en 'RS' gebruikt voor de modellen zelf?

Heb nog maar 2 Alpina's zelf mee gereden, hun eerste: De 2002. En een 7-serie van de vorige generatie.
toch is het een compleet andere ervaring dan de BMW equivalenten. Zelfs een 2002 Turbo rijd niet als een Alpina en de 7-serie van Alpina is eerder te vergelijken met een Royse.

Je kan zeggen wat je wil over de man, maar Jacques Mesrine had smaak. :D

2dw9jsw.jpg

Laatst bewerkt:
  • #7.340
Lul je nou man. Die achterlichten van merc uit die tijd waren epic.. Maar ik ga verder niet welles nietes doen over wat mooi is of niet. Daar hebben we de comments sectie van aw voor.

Terug
Naar boven