Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Kleur voor een 2002 touring? Volgende week start ik met paint preppen, maar weet nog niet zeker welk kleur :(.
Momenteel denk ik aan Porsche okergeel, iets uniek op een BMW.

Dit kleur ongeveer: http://roadscholars.com/wp-content/uploads/2011/09/Signal-yellow-911-001.jpg
Op deze wagen:
[Link niet meer beschikbaar]

Hier ook in een geelachtig kleur genomen om het een beetje te visualiseren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.362
British Racing Green

• #7.364
Op Duitse wagens zie je het ook vaak. Als je googled zie je ook een 2002 beemer met brg.

Anders misschien oranje?

Oxford Groen

2a856ky.jpg

:fapn:

Fire Orange

Laatst bewerkt:
Hij was origineel Inca Orange. Dit is inderdaad een zeer mooi kleur, jammer dat de vorige eigenaar hem rood heeft gespoten. Het is echt een zeer uitgebreide paintjob, maar ze zijn te goedkoop gegaan op de verf en hebben niet de juiste druk gebruikt. Ik heb egalere appelsienschillen gezien en er zijn weinig ferrari's die zo'n dunne verfdikte hebben... Dus moet nu ALLES strippen, om hem volledig te preppen en een degelijke 2-stage verfbeurt te geven. Ik wil er geen verdere tijd in steken als ik weet dat het eindresultaat niet goed zal zijn en met de huidige paintjob zal ik nooit gelukkig zijn.

Groen is echt niet m'n ding. Misschien dat ik op latere leeftijd deze kleuren meer zal appreciëren. Het past veel beter bij een gentleman's car.
Mintgrun staat al mooi op de E21 van iemand waarmee ik vaak gaan cruisen.

Dat Porsche geel vinden jullie maar niets?

http://www.jaypix.com/bmwshow1/DSC_0132.jpg
Zo'n bodykit zou ook niet mis staan :D

Jawel dat Porsche geel kan prima, is ook tijd correct. De andere opties hadden ook goed gestaan.

Ik heb in de SV gezeten, dat geluid ja dat is pure Pr0n.
Toch meer aanpassingen dan ik had gedacht, zoals vierwielbesturing en ergo. Alleen maar goed. Achterste wielkasten neigen enigszins naar de Countach.

Edit:
Hij zegt op einde dat performance package te herkennen is aan mat afwerking etc maar dat hoeft niet. Als je de optionele black package neemt is alles zwart te kiezen dat normaliter mat zou zijn.

Zoals bij deze:

Laatst bewerkt:
  • #7.375
3BAE9CBF00000578-4070638-image-a-76_1482931897410.jpg

Eerst vond ik de Ferrari ff oerlelijk, nu vind ik hem inmiddels echt super.
Zeker in het grijs met een Novitec uitlaatje :)

• #7.380

Terug
Naar boven