AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

:lol:

Ik bedoel het plastic, of wat het ook is, zelf kapoen. De 8 Reeks heeft het ook.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.342
Model is zowat dertig jaar oud. Wat verwacht je gecastreerd haantje.

Eens met wat er gezegd wordt, de 5 is qua design geen statement meer. M sport pakket is bijna altijd een must. Ziet er dikker uit.

Hoe spreek je de merknaam Porsche uit? Heel veel mensen weten dat blijkbaar niet (we kijken naar jullie, Amerikanen), dus heeft de fabrikant uit Zuffenhausen een kleine taalles in elkaar geknutseld.

Je spreekt Porsche min of meer uit hoe je het schrijft. Simpel, niet waar? En toch blijft het aantal personen dat ‘Porsj’ zegt schrikbarend hoog. Daarom, voor eens en voor altijd, een les van het merk zelf: het is ‘Porsje’.

Om daar nog even op door te gaan. Het is niet ‘Lamborjini’, het is ‘Lamborgini’ (met de Engelse g uit het woord ‘great’, niet de Nederlandse g uit het woord ‘graag’).

Laatst bewerkt:
Dähler/Technik M2 Cabrio (F87)
sfc7iu.jpg

2qltwzk.jpg

2qm12lt.jpg

szdcnb.jpg

2j4x11x.jpg

Netjes gedaan! Zoals de goeie ouwe Baur dagen.

Wat vind je van de bmw x3 alpina?

Ik zeg altijd 'doen' bij Alpina's. :D Ze zullen wel met een X3 M komen binnenkort.

Wel een opmerkelijk bolide. Het is de enige Alpina met een M Sport 'bodykit'.

Laatst bewerkt:
Ik vind 'm nice.

Laatst bewerkt:
Zo jammer dat ze geen Alpina badges meer gebruiken ipv de BMW badge.
De markeringen als Alpina en XD3 zou ik sowieso niet willen, een Alpina badge is veel subtieler.

Zo jammer dat ze geen Alpina badges meer gebruiken ipv de BMW badge.

Dat hebben ze toch nooit gedaan? Het zou wel mogen! Maar als anderen (bv. G Power) het doen is het toch een beetje lachwekkend.

De markeringen als Alpina en XD3 zou ik sowieso niet willen

Ik zou het op geen enkele wagen willen, of het nu een Mazda 2 of Alpina B7 is. Dealers kleven ook altijd een reclame sticker op nieuwe wagens, alsof iemand daarop zit te wachten. :roflol:

Laatst bewerkt:

Die B10 heeft een Alpina Badge, en aangezien het zo'n zeldzame wagen is denk ik niet dat het aftermarket is.
De Alpina 2002 dat ik mee gereden heb had ook Alpina badges. Maar online zijn er inderdaad meer Alpina's met BMW badges te zien.
Soit, zo'n Alpina badge is echt 1 van de mooiste logo's in de autoindustrie.

Concurrent van Porsche 911 GT3 en McLaren 570S

Ben benieuwd hoe die er in het echt uitziet.

Goede review van dit kanaal. Ik denk dat je als sportieve bestuurder beter een S63 kunt nemen boven de S65. S63 heeft AWD/ is minder zwaar, iets sportiever/ agressiever. De S65 heeft RWD, zwaarder, meer comfort en tractiecontrole staat helft van de tijd te smoken. De S63 is vanaf stilstand iets sneller naar 200km/u dan de S65. Naar 300km/u zal ander verhaal zijn.

Laatst bewerkt:
Een kennis van mij heeft een ferrari 488Gtb gekocht.
Super auto, maar wat verneuken turbo's het geluid bij zo'n auto.
Stationair +lage toeren top, daarboven echt dramatisch.

Tenminste… vergeleken met vroeger.

De 458 klinkt beter idd. Wel een heel mooie auto de 488.

Terug
Naar boven