Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.322
Alsof 99 procent van de mensen boeit wat iemand anders rijdt.

Maandag kijken bij golf gtd, geen idee of slim idee is om auto met meer vermogen te nemen. Ben het wel beu dat de lokale nsb in 1 opslag kan zien dat het mijn auto is :o . Tijd voor een minder opvallende auto :o
Je weet dat ze portofoons hebben? Een andere auto helpt domweg niet. Ander gedrag wel. Koop een nieuwe auto, binnen een week weet het hele bureau het. Maar een andere auto vanwege politie is sowieso achterlijk.

Je weet dat ze portofoons hebben? Een andere auto helpt domweg niet. Ander gedrag wel. Koop een nieuwe auto, binnen een week weet het hele bureau het. Maar een andere auto vanwege politie is sowieso achterlijk.

:roflol: ik heb zo vaak gehad dat ze gewoon omdraaien en achter me aan komen voor een willekeurige verkeerscontrole.

Ook keer ‘ja zon wit polootje valt wel op he’. Ja f**k off.

Echt. Hmm, als je nou in een m3 rijdt als 20 jarige oke. Of een m5 als je net 23 bent.. Maar waarom dan een polo. Denk niet dat het puur om de auto gaat :roflol: Anyway, it is what it is.

Hij valt gewoon op, je kan in 1x zien dat het mijn auto is.
Ja dat zal wel. Ook niet zo'n grote plaats en je bent volgens mij bekend bij het korps. Misschien daag je ook een beetje uit af en toe. En vinden ze het leuk om je aan te houden.

Ja dat zal wel. Ook niet zo'n grote plaats en je bent volgens mij bekend bij het korps. Misschien daag je ook een beetje uit af en toe. En vinden ze het leuk om je aan te houden.

Ik heb bijna geen enkele boete gekregen bij mij in t dorp :roflol:

Ironisch ook wel dat ik 2 jaar in Deventer op school gezeten heb en gewoon nooit een boete had tussen mijn school en of in Deventer. Dus zal vast niet aan mijn rijstijl liggen.

Ik heb nog een filmpje gezien op een yt kanaal van je, daar zaten toch acties bij die zouden kunnen opvallen. :o

Ik heb nog een filmpje gezien op een yt kanaal van je, daar zaten toch acties bij die zouden kunnen opvallen. :o

:roflol: dat is nog niks, vroeger was ik zo onbezonnen dat we het soms voor elkaar moesten krijgen om met 3 auto’s naast elkaar op een 2 baans weg te rijden. Toen reed ik echt als een suïcidale maniak, hoe ik toen nooit mijn rijbewijs heb hoeven in te leveren verbaast mij tot op de dag van vandaag nog steeds.

De bodem was mijn cruise controll zegmaar.

Tegenwoordig rij ik gewoon hard maar niet gevaarlijk. In Duitsland zouden ze niet eens omkijken naar mij.

Wat zouden jullie nemen met een budget van 25.000? Geen tweedehands aangezien het voor lease is.

Wat zouden jullie nemen met een budget van 25.000? Geen tweedehands aangezien het voor lease is.

ik zou voor zo'n lekker zoevende Fransman gaan , Citroen of Renault,

met eventuele onbetrouwbaarheid heb je toch niets te maken want lease

• #9.334
inb4 allerlei dingen voorstellen en uiteindelijk wordt het toch een golf

• #9.340
Geen clio kopen, Rob. Jasperovitsj vindt het een kutding.

Terug
Naar boven