AndroidHealthClinic

Sticky Het Auto Topic

• Ford Focus/ Ford EcoSport
  • Mazda 3/ Mazda CX-3
  • Alfa Romeo Giulietta
  • Renault Clio/ Renault Megane
  • DS3
  • Honda Civic
  • Toyota C-HR
  • VW Polo/ VW Golf

Wat zouden jullie nemen met een budget van 25.000? Geen tweedehands aangezien het voor lease is.

Als je geen kinderen hebt een kleine auto met veel opties, heb je wel kinderen of ruimte nodig dan kale grotere auto.

Kleine auto -> Audi A1/vw polo/Seat Ibiza
Grote auto -> Skoda Octavia/golf

Pa van vriend van me is eigenaar van Renault dealer en de enige Renaults die ik zou overwegen zijn enkel de ‘rs’ modellen.

Bmw 1 serie is ook leuk maar kijkend naar uitrusting en prijs kun je beter voor een golf gaan.

Weet ook niet of je überhaupt uit alle modellen van 25k mag kiezen, vaak is dat ook nog beperkt. Zou gewoon paar x proefrit maken.. al kun je met een VAG auto eigenlijk niet een miskoop doen.

Mooi spul.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #9.349
  • #9.353
Waren niet de beste jaren van mercedes qua kwaliteit rond de eeuwwisseling maar deze is goed. 140k en dan wieldoppen was typisch benz vroeger.

• #9.354
Onderhoud doet hij ook prima.

Iemand tips. Ik zoek en nieuwe auto
Budget 4000-5000eu

Voorkeur hatchback, rijdt toch bijna altijd alleen
40000km op jaar basis dus voorkeur diesel.
Verder is comfort en betrouwbaarheid belangrijk

Polo bluemotion, goedkoop kwa onderhoud. Wel zorgen dat je er 1 zonder software upgrade neemt.

Evt laten chippen en egr klep uit laten zetten om toekomstige problemen uit te sluiten.

Polo bluemotion, goedkoop kwa onderhoud. Wel zorgen dat je er 1 zonder software upgrade neemt.

Evt laten chippen en egr klep uit laten zetten om toekomstige problemen uit te sluiten.

tja, heb nogal slechte ervaringen met polo's heb er nu ook 1 en die heeft bijna langer bij de garage gestaan dan op de weg.

bleu motion is mij ook wel wat te traag

• #9.360
:roflol:

Neem een clio

Terug
Naar boven