Die rijden wel fijn ja
Van de garage naar huis

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoeveel sturen met alcantara heb jij al versleten dan? Wat hij zegt klopt gewoon. Normaal is het hele stuur alcantara. En dat slijt sneller dan leer maar het smoelt goed en houdt prima vast. En dan vervang je het toch gewoon? Als snellere slijtage een reden is om iets niet te nemen kan je beter geen sportauto kopen.
Dat is geen concurrent, als je nou de Audi S3 (300PK) genoemd had. Dat is namelijk het aantal PK dat die cupversie Trophy krijgt.
Dat is geen concurrent, als je nou de Audi S3 (300PK) genoemd had. Dat is namelijk het aantal PK dat die cupversie Trophy krijgt.
Wat betreft de RS, zal eerder gekeken worden naar Focus ST/ Cupra 300. Wellicht de GTI Performance ook.

Dat kan. En dat mag. Wat vind jij wel bijzonder in die prijsklasse? <35k.Ach ik vind het geen bijzondere auto’s ieder geval.
Dat kan. En dat mag. Wat vind jij wel bijzonder in die prijsklasse? <35k.
en dan is die nog niet eens gechipt (tuurlijk kan bij de Clio ook maar ik zou Renault blokken niet gaan chippen).Dat is geen RS Trophy waar jij het telkens over hebt. Die heb ik er juist bij gedaan zodat je dat kon zien. Net als de verschillen tussen S3 en Trophy niet echt groot zijn maar de Trophy wint wel van de S3, iets anders als een 2.0 TDI die jij telkens als voorbeeld noemde.En ik vind op een tijd van 1:25 een verschil van 2 seconde echt zeer minimaal. Verwaarloosbaar als je het mij vraagt![]()
Succes daarmee zonder het differentieel van zijn grote broer. Zou dan wachten op een evt. clubsport Polo.Met andere uitlaat kun je daar zo 350 pk uit persen met 550 nm torque.
Een paar seconden vind ik niet verwaarloosbaar op een circuit. Dit zat er nog tussen:ik vind op een tijd van 1:25 een verschil van 2 seconde echt zeer minimaal. Verwaarloosbaar als je het mij vraagt