MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

Mirin'

Weet iemand toevallig waarom je bizar weinig Chrysler's 300c (3.0crd) ziet rijden?

Super mooie auto en toch redelijk goedkoop (voor zo'n auto)...?

wegenbelasting. verbruik, plus het ziet er uit als een pooier bak ( vind het zelf wel gaaf) en het is een grote auto. En alles is van goedkoop plastic van binnen. En dit zal toch veel mensen weerhouden van zoon bak te kopen.

wegenbelasting. verbruik, plus het ziet er uit als een pooier bak ( vind het zelf wel gaaf) en het is een grote auto. En alles is van goedkoop plastic van binnen. En dit zal toch veel mensen weerhouden van zoon bak te kopen.

Had ook al gekeken naar het verbruik, loopt heel veel uiteen. Van 7,7l tot 13,5l. En geloof eerder het het laatste :p

Dit.

Het is gewoon en dure auto om te rijden.
Zou het wel heel graag willen, hele dikke auto's vind ik het.

Zeer mooie auto inderdaad, had ze ook wel wat vaker willen zien rijden.

Maar inderdaad, zo'n ding zuipt veel te veel + wegenbelasting etc.

Fotootje auto (werkt niet, wtf..)

1zv6h6r.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://forum.dutchbodybuilding.com/[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Fotootje auto (werkt niet, wtf..)

1zv6h6r.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]http://forum.dutchbodybuilding.com/[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar][/QUOTE]

Upload ze anders even via tinypic. ;)

Ik zie 1 foto, leuke wagens zijn dat!

Als de riem er niet heel best meer uit ziet zou ik hem gewoon vervangen.
Mocht de riem wel oud zijn en toch knappen heb je een groter probleem.

Nu is de riem dus een verse, maar ik wil graag weten hoeveel jaar er nu staat.
Uiteraard bij twijfel of er oud uitzien is het een kwestie van vervangen, maar ik weet graag wanneer dus de volgende keer eraan zit te komen. :)

Nu is de riem dus een verse, maar ik wil graag weten hoeveel jaar er nu staat.
Uiteraard bij twijfel of er oud uitzien is het een kwestie van vervangen, maar ik weet graag wanneer dus de volgende keer eraan zit te komen. :)

Hmm dat zou ik niet durven zeggen..

Om het zeker te weten zou ik even een Audi dealer bellen.

Nice! Maar wat voor remmen en blokken had je dan? Want goeie blokken rij je er niet zo snel meerdere van op per dag.

Wat voor tijd rij je nu met de motor op Zandvoort?

Was standaard spul. Ik werkte bij een peugeot garage en kreeg de blokken gratis.....anders had er wel wat anders onder gelegen. Maar vergis je niet in de extra grip van die slicks. Hierdoor kan je ook een stuk harder remmen.....

Ik rij nu rond de 2:10 op zandvoort (met extra chicane voor het scheivlak).

Was standaard spul. Ik werkte bij een peugeot garage en kreeg de blokken gratis.....anders had er wel wat anders onder gelegen. Maar vergis je niet in de extra grip van die slicks. Hierdoor kan je ook een stuk harder remmen.....

Ik rij nu rond de 2:10 op zandvoort (met extra chicane voor het scheivlak).

Slicks schelen zeker een hoop, maar met originele blokken vind ik het niet vreemd dat ze snel op gingen haha!

2:10 is zeker nette tijd!

Niet de betrouwbaarste auto's die er rondrijden had ik gehoord.

zijn inderdaad geen betrouwbare wagens, m'n zus heeft er zo eentje en die wagen staat vaker bij de garage dan iets anders.
Ze rijdt ook wel altijd goed door en haar gemiddeld verbruik ligt rond de 10 liter, dus die 13 liter lijkt me wat teveel van het goede.

Enige pluspunt van die wagen vind ik als je vaak met meer volk in de wagen zit dat je echt wel enorm veel ruimte hebt (wat wil je ook als je met een halve boot rondrijdt :))

zijn inderdaad geen betrouwbare wagens, m'n zus heeft er zo eentje en die wagen staat vaker bij de garage dan iets anders.
Ze rijdt ook wel altijd goed door en haar gemiddeld verbruik ligt rond de 10 liter, dus die 13 liter lijkt me wat teveel van het goede.

Enige pluspunt van die wagen vind ik als je vaak met meer volk in de wagen zit dat je echt wel enorm veel ruimte hebt (wat wil je ook als je met een halve boot rondrijdt :))

Maar wat voor problemen hebben ze dan?

Vind dit een zeer nette wagen, zoek maar eens een BMW/Audi met zo'n luxe uitstraling.. Dan ben je meteen 4/5k meer kwijt Imo.

Budget: 4000 euro
Ben op zoek naar een tweedehands auto. Minder dan 150000 km op de teller (het liefst zo weinig mogelijk), niet al te groot, het liefst niet ouder dan 10 jaar, mag wel ietwat sportief zijn hoeft niet persee. Zou leuk zijn als die ook redelijk zuinig is. Wat raden jullie aan? Suggesties? Nog ff doorsparen is ook een optie maar liever niet.

mager budget, die gozer is 22 jaar, wat een dom gelul man, wat rij je zelf wel niet??

Budget: 4000 euro
Ben op zoek naar een tweedehands auto. Minder dan 150000 km op de teller (het liefst zo weinig mogelijk), niet al te groot, het liefst niet ouder dan 10 jaar, mag wel ietwat sportief zijn hoeft niet persee. Zou leuk zijn als die ook redelijk zuinig is. Wat raden jullie aan? Suggesties? Nog ff doorsparen is ook een optie maar liever niet.

Hoeveel km ga je rijden en dus benzine of diesel?

En zoiets is imo wel een leuke wagen:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/...2ef4dc323389c4f92ed10afa33e3a&previousPage=lr

mager budget, die gozer is 22 jaar, wat een dom gelul man, wat rij je zelf wel niet??

Zo, is er ff een op zijn teentjes getrapt :roflol:
Wat ik rij heeft hier toch niks mee te maken? Voor 4k heb je gewoon weinig keuze, dus zou ik eerder door sparen. En omdat iemand 22 is wilt nog niet zeggen dat hij weinig geld heeft?

Zo, is er ff een op zijn teentjes getrapt :roflol:
Wat ik rij heeft hier toch niks mee te maken? Voor 4k heb je gewoon weinig keuze, dus zou ik eerder door sparen. En omdat iemand 22 is wilt nog niet zeggen dat hij weinig geld heeft?

Wat een bullshit verkondig jij hier man :rolleyes: Het halve wagenpark in Nederland bestaat uit auto's van 4k. Keuze genoeg.

Terug
Naar boven