XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.443
klassieker

True dat, sinds de vorige generatie zijn het gewoon dikke auto’s. Daarvoor is eigenlijk alleen de echte R een dikke bak.

Zou liever een Volvo rijden dan een Mercedes, die zijn echt achteruit gegaan zeker kwa interieur imo.. dat rare tablet ding is echt niks..

Daar geef ik je helemaal gelijk in.

Ik vind Mercedes net als een glimmende Gucci jas. Ja het is duur en luxe, maar schreeuwerig.

Daar geef ik je helemaal gelijk in.

Ik vind Mercedes net als een glimmende Gucci jas. Ja het is duur en luxe, maar schreeuwerig.

True, zeker het c klasse interieur is niet meer.. Nja sjiek?

Gewoon het interieur is in principe wel strak maar dan is het net alsof ze op een gegeven moment dachten: Oja kut het scherm. En toen maar een ipad tegen het dashboard aan plakte.

Bild-Vergleich-BMW-3er-F31-Touring-Volvo-V60-T6-2018-01-830x553.jpg

Bild-Vergleich-BMW-3er-F31-Touring-Volvo-V60-T6-2018-03-830x622.jpg

Bild-Vergleich-BMW-3er-F31-Touring-Volvo-V60-T6-2018-02-830x622.jpg

Bild-Vergleich-BMW-3er-F31-Touring-Volvo-V60-T6-2018-04-830x830.jpg

Volvo all the way

Doe mij de bmw maar :trollface:

Autokenners, ik kon vanavond niet trainen omdat mijn auto niet wilde startte. Ik heb exact hetzelfde probleem als de meneer in dit filmpje:

Iemand ideeën? Startte vanochtend nog prima. (Dat geluid wat je hoort in het filmpje lijkt van rechtsachter te komen).

Kan je startmotor zijn die het aan het begeven is, die van een vriend van me deed het zelfde toen het koud was en als het warm was was er niks aan het handje...

Heeft die toen snel de auto verkocht, startmotor is niet echt goedkoop :roflol:

Autokenners, ik kon vanavond niet trainen omdat mijn auto niet wilde startte. Ik heb exact hetzelfde probleem als de meneer in dit filmpje:

Iemand ideeën? Startte vanochtend nog prima. (Dat geluid wat je hoort in het filmpje lijkt van rechtsachter te komen).

Elk merk heeft wel een secret menu. Zoek even op hoe die bij jou zit. Kan daar ook veel aflezen en instellen. Temperatuur soms ook, accuspanning, foutcodes etc. Of koop een toyota. :1010:

Kan je startmotor zijn die het aan het begeven is, die van een vriend van me deed het zelfde toen het koud was en als het warm was was er niks aan het handje...

Heeft die toen snel de auto verkocht, startmotor is niet echt goedkoop :roflol:
Hoop dat ie straks gewoon start, kan ik hem in ieder geval naar de garage rijden. Gvd.

T is benzine, gewoon aanduwen :trollface:
ANWB gebeld. Eerst half uur wachten aan de telefoon. Vervolgens dat vrouwtje vragen waar ik ben, dus ik noem de naam van de parkeerplaats. Maar dat stond niet in haar systeem. Vraagt ze of ik later terug wil bellen, want ze hadden het heel druk en het zou zonde zijn als ze het niet konden vinden :roflol: Wat is dat nou weer voor domme vraag.

Ben overigens nog steeds aan het wachten op ze.

:roflol: Inb4 ja het is in je woonplaats en je moet 150 euro lappen

Terug
Naar boven