MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.621
kmbyfqbb8vjf.jpg

Nieuwe politie-Audi vanuit alle hoeken | Autonieuws - AutoWeek.nl

Staat goed. Kan de politie mee gezien worden.
Menig plofkraker of overvaller kiest voor een snelle vluchtauto. Met een topsnelheid van 250 km/h en een 0-100-tijd van 5,5 seconden is het voor de politie nu een eerlijker kat-en-muisspel dan voorheen.
Hoop wel dat die harder dan 250km/u kan want een RS6+ kan dat ook (285-305km/u). En daar rijden die plofjongens zeker mee?

• #9.623
Ze geven in ieder geval het goede voorbeeld met een sjoemeldiesel en een G label.

Er zijn geen goede opties denk ik. Anders hadden ze daar wel voor gekozen. Mensen niet kunnen bijhouden en oppakken omdat je een milieubewuste auto rijdt is ook weer zo amateuristisch. Ik denk dat het de politie helemaal geen zak boeit wat anderen rijden, die hebben ook maar te leven met de grillen van de politiek. Dat de politie niet op heel goede voet staat met de politiek de laatste jaren moge duidelijk zijn met al die bezuinigingen, reorganistaties die fout lopen etc. Is toch ook wel mooi dat ze mercedes en snellere audi's gaan rijden, heeft meer uitstraling m.i. Die Porsches van vroeger is toch ook prachtig, zal toentertijd ook wel nut dun geweest zijn.

• #9.625
Dat ze sowieso met Pon in zee gaan is ook niet goed. Beetje opgekietelde 530IX heeft B label en daar redden ze zich ook wel mee. Die 15 duzend dat die goedkoper is kunnen ze wel extra brandstofkosten mee dekken dat 250k km dat ze meegaan lijkt me zo.

Ik denk niet dat het zozeer in de brandstof zit. Kortingen, intervallen, onderhoud, service, ombouwkitten, you name it. Zal allemaal wel doorberekend zijn.

de Italianen zijn de laatste tijd weer goed bezig

Ik vind hem bij de mooiste pick ups die ik Europa te koop zijn (behalve de geïmporteerde GMC's en Chevrolets maar die zijn onbetaalbaar)/ . Deze Fiat staat op mijn shortlist van potentiele aankopen. Maar ik twijfel een beetje omtrent de betrouwbaarheid. ALs de aankoopprijs bijna even hoog is als de 1 jaar oude Hilux, dan denk ik toch dat de Hilux een betere keuze is. ALs is de Fiat mooier van binnen. Wat denken jullie? IS de betrouwbaarheid reeds ergens van af te leiden (zit er bijv een Mercedes motor is en zijn de veringen vvan een landrover, ... ik zeg zo maar iets he).

• #9.631
Ik vind hem bij de mooiste pick ups die ik Europa te koop zijn (behalve de geïmporteerde GMC's en Chevrolets maar die zijn onbetaalbaar)/ . Deze Fiat staat op mijn shortlist van potentiele aankopen. Maar ik twijfel een beetje omtrent de betrouwbaarheid. ALs de aankoopprijs bijna even hoog is als de 1 jaar oude Hilux, dan denk ik toch dat de Hilux een betere keuze is. ALs is de Fiat mooier van binnen. Wat denken jullie? IS de betrouwbaarheid reeds ergens van af te leiden (zit er bijv een Mercedes motor is en zijn de veringen vvan een landrover, ... ik zeg zo maar iets he).
Zit er geen ducato motor in? Is zelfde motor als die ivecos gebruiken. Iveco staat zeer goed bekend. Diesel van fiats zijn altijd prima.

• #9.635
Nog een bijzondere spot gekiekt vanavond

9fd2gffetkil.jpg

08x06x.jpg

w4jz4lpou.jpg

2018-Volkswagen-Golf-GTI-front-three-quarter.jpg

Dit wordt hem denk ik voor mij in het zwart over een tijdje.

Ik snap nooit waarom mensen voor een Golf GTI kiezen.
Voor het zelfde budget kun je bij andere merken zoveel moois krijgen, met evenveel PK's, meer opties en een leukere uitstraling.
Al die gofljes, van standaarduitvoering tot R-line zien er altijd zo basic uit.
Ik zie er echt niet de charme van in. Scirocco vind ik dan wel weer tof.

auto overated imo, beter geld in huis in zonnig land stoppen, winter ontsnappen.

Ik snap nooit waarom mensen voor een Golf GTI kiezen.
Voor het zelfde budget kun je bij andere merken zoveel moois krijgen, met evenveel PK's, meer opties en een leukere uitstraling.
Al die gofljes, van standaarduitvoering tot R-line zien er altijd zo basic uit.
Ik zie er echt niet de charme van in. Scirocco vind ik dan wel weer tof.

VAG design is verschrikkelijk saai ,golfjes zijn voor stratenmakers en naffers ,

geef mij maar op dit moment Frans of Koreaans ,vorige week zag ik die Kia Stinger rijden :wanker:

Ja voor het zelfde geld als een Golf R rijd je dit;

2018_ford_focus-rs_4dr-hatchback_base_rq_oem_1_1280.jpg

2018-kia-stinger-sports-sedan-photos-and-info-news-car-and-driver-photo-674389-s-original.jpg

7aee2d56737309.59ba44a866479.jpg

etc

Terug
Naar boven