- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop wel dat die harder dan 250km/u kan want een RS6+ kan dat ook (285-305km/u). En daar rijden die plofjongens zeker mee?Menig plofkraker of overvaller kiest voor een snelle vluchtauto. Met een topsnelheid van 250 km/h en een 0-100-tijd van 5,5 seconden is het voor de politie nu een eerlijker kat-en-muisspel dan voorheen.
Zit er geen ducato motor in? Is zelfde motor als die ivecos gebruiken. Iveco staat zeer goed bekend. Diesel van fiats zijn altijd prima.Ik vind hem bij de mooiste pick ups die ik Europa te koop zijn (behalve de geïmporteerde GMC's en Chevrolets maar die zijn onbetaalbaar)/ . Deze Fiat staat op mijn shortlist van potentiele aankopen. Maar ik twijfel een beetje omtrent de betrouwbaarheid. ALs de aankoopprijs bijna even hoog is als de 1 jaar oude Hilux, dan denk ik toch dat de Hilux een betere keuze is. ALs is de Fiat mooier van binnen. Wat denken jullie? IS de betrouwbaarheid reeds ergens van af te leiden (zit er bijv een Mercedes motor is en zijn de veringen vvan een landrover, ... ik zeg zo maar iets he).
Audi en een goed onderstel blijft moeilijk, verkeerde plaatsing blok en bakken ondersteur, zelfs de rijinstructeur kan er geen bocht mee maken. Fraudebakken
![]()
Dit wordt hem denk ik voor mij in het zwart over een tijdje.
Ik snap nooit waarom mensen voor een Golf GTI kiezen.
Voor het zelfde budget kun je bij andere merken zoveel moois krijgen, met evenveel PK's, meer opties en een leukere uitstraling.
Al die gofljes, van standaarduitvoering tot R-line zien er altijd zo basic uit.
Ik zie er echt niet de charme van in. Scirocco vind ik dan wel weer tof.