Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Leaked: BMW M2 Competition

According to the leaked information, the BMW M2 Competition will use the same S55 3.0 liter twin-turbocharged I6 engine as the BMW M4, but will be making 410 hp and 405 lb-ft of torque. This leak says that BMW claims a 4.2-second 0-60 mph time but that seems seriously conservative, considering a standard BMW M2 with a DCT does that, or faster, already. So a lighter, more powerful version could break into the three-second range.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.664
Voor 3 ton heb je ook een nieuwe G klasse met alle toeters en bellen :lol: en rij je niet voor lul

Of een hele gruwelijk M5 ofzo. Hou je met 3 tom volgens mij nog geld over ook en rijd ja naar mijn mening in een veel mooiere wagen.

Voor dat geld koop je ook een M140i nou dan zou ik het wel weten ;)
Het hangt er vanaf vanuit welk perspectief. Aan de ene kant is deze quattro wel cool, ook exclusiever. Alleen biedt de bmw meer waar voor zijn geld. Als het de enige auto zou zijn zeker. Het punt is alleen dat mensen die deze aanschaffen meestal al wel wat leuke auto's bezitten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Het hangt er vanaf vanuit welk perspectief. Aan de ene kant is deze quattro wel cool, alleen biedt de bmw meer waar voor zijn geld. Als het de enige auto zou zijn zeker. Het punt is alleen dat mensen die deze aanschaffen meestal al wel wat leuke auto's bezitten. Helemaal in mc, waarbij het zien van een bmw te vergelijken is met het zoeken naar een speld in een hooiberg. Een verdwaalde 7 serie, een paar X6M en hier en daar een M6.

Ja het heeft een leuk "cart" gehalte die Quattro, maar om daar nu 60K voor neer te tellen. Als ik al een rits leuke auto's zou hebben, dan nog zou ik dit kleine koekblikje niet kopen voor 60K.

Ach als je vrouw dat nou leuk vindt. Ik zou het ook niet boven een M140i verkiezen maar ik kan de charme ervan wel begrijpen. Zelfde als de abarth 500 versies, of de smart AMG.

giphy.gif
Meer info E63S AMG Ed.1:

Voor dat geld koop je ook een M140i nou dan zou ik het wel weten ;)

Naja niet helemaal eerlijke vergelijk..

Een A1 Quattro is een zeer gelimiteerde versie van de A1. Zijn er totaal slecht 333 gebouwd.

Een Audi S1 koop je voor 38k terwijl een M140i begint bij zo'n 55k.. toch een serieus verschil.
1 serie is ook echt wel een klasse groter dan een A1.

Snap wel je punt hoor maar de A1 Quattro is niet "zomaar" een A1 die je altijd kan bestellen. Zo een koop je omdat je iets uieks wilt.

BMWs concurrent voor de A1 is eigenlijk de Mini. :thinking:

Naja niet helemaal eerlijke vergelijk..

Een A1 Quattro is een zeer gelimiteerde versie van de A1. Zijn er totaal slecht 333 gebouwd.

Een Audi S1 koop je voor 38k terwijl een M140i begint bij zo'n 55k.. toch een serieus verschil.
1 serie is ook echt wel een klasse groter dan een A1.

Snap wel je punt hoor maar de A1 Quattro is niet "zomaar" een A1 die je altijd kan bestellen. Zo een koop je omdat je iets uieks wilt.

Snap je punt, wist niet dat er maar 333 van werden geproduceerd.

Maar een S1 vergelijken met een M140i is hetzelfde als een A1 vergelijken met een 118i o.i.d. Een 1 serie vergelijk je beter met een A3 serie van Audi natuurlijk. Het ging mij alleen even om het kostenplaatje, wat natuurlijk absurd is voor zo'n kleine auto als de A1 Quattro. Maar eens, het zal een hebbedingetje worden.

Voor de volledigheid zou je een S3 met een M140i moeten vergelijken. Dan ga je het nog lastig krijgen en komt het op persoonlijke voorkeur uit. Ga je naar een RS3 kijken dan kun je voor datzelfde geld een dikke 540i xDrive kopen :p Het ging mij dan ook meer om de vergelijking dat je voor hetzelfde geld zoveel meer auto zou kunnen kopen.

Ik vind de A1 wel een leuke vlotte auto, en praktisch met parkeren.
Dit is nog handiger met parkeren. En "cabrio".
Dit zie je ook best dikwijls rondrijden. Toch geinig.

Laatst bewerkt:
Ik vind de A1 wel een leuke vlotte auto, en praktisch met parkeren.
Dit is nog handiger met parkeren. En "cabrio".
Dit zie je ook best dikwijls rondrijden. Toch geinig.
DjHBVHel.jpg

Deze ook
maxresdefault.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.677
Ultieme MC hatchbackie is en blijft de Aston Martin Cygnet

Z3 Coupé :eyebrow:

xBtE9Kd.jpg

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
Terug