Fitness Seller

Sticky Het Auto Topic

Als je 3-5K erbij legt kun je een tweedehands M140i kopen met < 20K km op de teller.. Lijkt me toch een stuk spannender dan een GTI.

Allemaal mooie auto's, maar niet voor een arbeider die enkel van zijn spaargeld een auto wil kopen (ik ben principieel tegen lenen voor een auto, tenzij je op dat moment niet anders kan, maar dan kies je neem ik aan niet zoor zulke auto's als je het al nauwelijks doen kan...) Ik ben blij dat ik tevreden ben met mijn 11 jaar oude V70 :D

Dit is het oude beestje

21994344_307579336376854_6386902760626408791_o.jpg

Nog +-3-6 weekjes wachten en ik heb deze in Passion Red voor de deur staan.. Hype is real!

nissan-micra-2018-first-drive-1-630x380.jpg

Kwam gisteren een 991.2 gt3 tegen op de snelweg, lijkt me niet zo bijzonder fijn touren met hoeveel drone die uitlaat gaf :o

mooie bak, alleen moet je altijd foto's laten zien als mensen vragen wat voor auto je hebt.
iedereen heeft toch een ander beeld bij een Nissan Micra

Ik had er idd geen micra in gezien. Dit is wel de mooiste metamorfose die micra ooit heeft gekregen. Ik ben eigenlijk helemaal geen liefhebber van dat kleine spul maar zo op foto kan ik deze heel best waarderen :D

Ik had er idd geen micra in gezien. Dit is wel de mooiste metamorfose die micra ooit heeft gekregen. Ik ben eigenlijk helemaal geen liefhebber van dat kleine spul maar zo op foto kan ik deze heel best waarderen :D

Kleine spul? Micra is een tegenhanger van VW Polo / Renault Clio / Ford Fiesta nu :P

Kleine spul? Micra is een tegenhanger van VW Polo / Renault Clio / Ford Fiesta nu :P

Das allemaal klein spul :knipoog:.... In 2008 ben in een Passat 3bg station gaan rijden. Na 5 jaar een ongeluk gekregen en tijdelijk in een 206 gaan rijden.... Dat heeft 3 maand geduurd.. Vond het niks en veel te klein. Heb toen een mondeo station uit 2006 gekocht en sinds deze zomer heb ik een Volvo V70.... Dus tsja... Ook een polo,clio en een fiesta vind ik klein spul, sorry kan er niks aan doen.

Maar des al niet te plus vind ik die micra van je zo op de foto er goed uit zien hoor :thumbs:

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
hahaha 60K en dan nog moeten zeggen dat je in een A1 rijdt :D Maar goed, wel een bijzondere A1, dat dan weer wel :p

Topsnelheid 399 km/u.

Laatst bewerkt:
Damn... Dan kan je oprecht zeggen dat je iets bijzonders hebt...

Laatst bewerkt:

Laatst bewerkt:
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven