XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.721
Moest lachen om het kontje

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Ze zijn in ieder geval een stuk opgeschoten met het design :o

• #9.724
Gumpert was voor zn tijd niet echt onsoortige bak. Misschien trok de niet exotische naam mensen niet aan.

Niet dat Koenigsegg nou zo hippe naam is :thinking:

Ah super bedankt voor de lijstjes met auto's. Ik ga ze allemaal even vergelijken en even kijken wat er verkrijgbaar is hier in de buurt. :D

Deze staat ook in het bovenstaande lijstje. :o Zag deze net voorbij komen. Echt super cute auto'tje! Fiat van € 8.445,-

Merci!

Bedankt voor je tips!

2-deurs is idd iets om rekening mee te houden, hoewel ik er vooral in mijn eentje in zal zitten denk ik. Kinderen komen er de volgende 5-10 jaar waarschijnlijk toch nog niet.

Heb ook geen voorkeur voor kinderen zoals jij.
:trollface:

:roflol: had ik kunnen zien aankomen

Overigens passen 8 minderjarige meisjes bij je in de auto (10 als je kofferbak gebruikt wss) als je een polo 6r koopt. Can confirm :trollface:

• #9.729
Leuk kontje
1994_Cadillac_DeVille_%2804%29.jpg

e46 m3 is hhnnnggggg. (kan al vanaf +/- 20k ofzo)
Alleen onderhoud komt daar wel redelijk nauw blijkbaar (subframe etc) :rolleyes:

pls buy

1:4 in de stad, vriend heeft er 1:sad:

Ik rij te veel voor benzine en ik heb laatst een week lang een e90(?) m3 gehad.. Continue kabaal + knetter harde vering.. Doe dan toch maar mijn polo :roflol

Mooie auto en gun het ze beiden. Ze hebben ook samen een Chiron gekocht.

Wat ik echter niet snap is het verkoopbeleid van Ford in deze. Er zijn mensen die al decennia lang veel modellen van Ford hebben en ook de vorige GT's hebben gekocht die deze nieuwe niet kregen. En dan bepaalde Youtubers, DJ's, bekende lui wel - terwijl die amper enige affiniteit met het model of merk hebben. Je moest een video maken waarom jij als klant dit model wilde hebben. Ford keek dan of je 'm kreeg.

e46 m3 is hhnnnggggg. (kan al vanaf +/- 20k ofzo)
Een van de beste M3's ooit gemaakt. Daar zijn vriend en vijand het wel over eens. De E46 M3 comp. pack (met opties vd CSL) rijdt en zit prima, en is een vrij tijdloos model. Anderhalf jaar stil in de garage, en start nog steeds. En houdt moderne sportieve auto's goed bij. Vanaf 20k vind je geen mooie. Vanaf 35-40 wordt het leuk. De CSL is helemaal een pareltje.

Een van de beste M3's ooit gemaakt. Daar zijn vriend en vijand het wel over eens. De E46 M3 comp. pack (met opties vd CSL) rijdt en zit prima, en is een vrij tijdloos model. Anderhalf jaar stil in de garage, en start nog steeds. En houdt moderne sportieve auto's goed bij. Vanaf 20k vind je geen mooie. Vanaf 35-40 wordt het leuk. De CSL is helemaal een pareltje.

Met mijn rijstijl ben ik die m3 zo kwijt :roflol:

Het is ook niet echt een wijze beslissing om voor een 330cd te gaan maar 320 is bijna niet te vinden met leuke opties.. Wil hem in het zilver, dan alle chrome zwart maken, zwart dak, zwarte velgen, zwart interieur met bruinoranje M interieur. Misschien M bumperkit maar ivm kleurverschil en prijs van spuitwerk word dat een beetje te duur vermoed ik.

Maar het is inderdaad een tijdloos model, vind hem mooier dan de opvolger (vorige generatie 3 serie).

Gister nog wezen kijken bij een 3 jaar oude 4 serie met 80k op de teller alleen ik had met mijn polo al continue afgunstcontroles :sad:

Mooie auto en gun het ze beiden. Ze hebben ook samen een Chiron gekocht.

Wat ik echter niet snap is het verkoopbeleid van Ford in deze. Er zijn mensen die al decennia lang veel modellen van Ford hebben en ook de vorige GT's hebben gekocht die deze nieuwe niet kregen. En dan bepaalde Youtubers, DJ's, bekende lui wel - terwijl die amper enige affiniteit met het model of merk hebben. Je moest een video maken waarom jij als klant dit model wilde hebben. Ford keek dan of je 'm kreeg.

Je zegt het zelf, ford wilt ze niet aan verzamelaars geven

Zou niet aan een E46 M3 beginnen als je er geen andere wagen naast hebt. :emo:

Met mijn rijstijl ben ik die m3 zo kwijt :roflol:

Het is ook niet echt een wijze beslissing om voor een 330cd te gaan maar 320 is bijna niet te vinden met leuke opties.. Wil hem in het zilver, dan alle chrome zwart maken, zwart dak, zwarte velgen, zwart interieur met bruinoranje M interieur. Misschien M bumperkit maar ivm kleurverschil en prijs van spuitwerk word dat een beetje te duur vermoed ik.

Maar het is inderdaad een tijdloos model, vind hem mooier dan de opvolger (vorige generatie 3 serie).

Gister nog wezen kijken bij een 3 jaar oude 4 serie met 80k op de teller alleen ik had met mijn polo al continue afgunstcontroles :sad:
Zou 'm standaard houden. Optische veranderingen leiden zeer zelden tot verbetering(en). OEM velgen in andere kleur zijn tot daaraan toe. Als je delen wilt wrappen is dat altijd te zien en maakt het minder classic.
Zou niet aan een E46 M3 beginnen als je er geen andere wagen naast hebt. :emo:
+1. Ook niet als je niet wilt investeren in onderhoud. Althans, als je 'm in keurige staat wenst te behouden.

Zou 'm standaard houden. Optische veranderingen leiden zeer zelden tot verbetering(en). OEM velgen in andere kleur zijn tot daaraan toe. Als je delen wilt wrappen is dat altijd te zien en maakt het minder classic.

+1. Ook niet als je niet wilt investeren in onderhoud. Althans, als je 'm in keurige staat wenst te behouden.

Als aan een originele m bumperset kan komen zet ik die er wel op. Ben zelf ook geen fan van 'autotuning'

Vriend van me heeft een eigen garage en krijg onderdelen met 40% korting bij brezan. Met mijn polo ook, grote beurt (distributieriem, waterpomp, olie enz) dealer vroeg 1200, onafhankelijke garage 800-900 en uiteindelijk 350 euro + big Mac menu + doos Turkse hapjes betaald :roflol:

Laatst bewerkt:
H6dyH5Jl.jpg
9aD6bTgl.jpg

Terug
Naar boven