MuscleMeat

Sticky Het Auto Topic

BMW iX3 Concept

cNoZ1oG.jpg

Hoop klootzakjes die het verpesten voor anderen. Burnouts doen, midden in de nacht overal revven en driften waarbij bijna mensen worden geraakt. Totaal geen respect tonen en de gekste dingen doen. Veroorzaakt door mensen die van buiten komen en lak lijken te hebben aan alles. Heb gehoord dat het zeer waarschijnlijk afgelopen is op deze manier. Politie was er ook klaar mee, er waren veel auto's 48 uur in beslag genomen en op een begeven moment werd vrijwel niets meer getolereerd. Terwijl dit voorgaande jaren niet zo was.

Laatst bewerkt:
Ik vond het wel tof, alleen idd veel bmw's, audi's en merc's die niet allemaal even stijlvol waren :o. Die Apollo IE is wel echt een unit zeg, dat geluid ervan gaat door merg en been.

Wat moet je trouwens allemaal voor ongein uithalen om je auto te in beslag te laten nemen?

Ik vond het wel tof, alleen idd veel bmw's, audi's en merc's die niet allemaal even stijlvol waren :o. Die Apollo IE is wel echt een unit zeg, dat geluid ervan gaat door merg en been.

Wat moet je trouwens allemaal voor ongein uithalen om je auto te in beslag te laten nemen?
Als een idioot gedragen en/ of meerdere waarschuwingen negeren. Ik begreep dat er op een begeven moment weinig geduld meer was want het liep uit de hand. Als je dan nog steeds doorgaat met driften kom je aan de beurt. Ook onnodig, want overal hangen camera's dus je kan denken ben uit beeld bij de agent maar je wordt gelijk doorgegeven. Het gerucht gaat nu dat er sterk over na wordt gedacht TM in huidige vorm te stoppen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.747
maserati-shamal-c718427012013202052_1.jpg

7C025E648DD061253D3A18461805AB32.jpg

• #9.749
dertien in een dozijn kontjes tegenwoordig bij good ol' cad
vehicles-ct6-sedan-gallery-exterior-05-l-m.jpg

Is een mooie van Mika, rijdt ook meestal wel rond

Kan als auto-journalist geeneens een A7 regelen als trouwauto. Fail.

Laatst bewerkt:
V12 TDI is toch van de Volkswagen Groep? :thinking:

• #9.757
Of de V8TDI van land rover? Ben er beetje uit tegenwoordig wie bij wat allemaal hoort.

Er komt gewoon een BMW motor in. :P

Nu ben ik zelf niet de grootste kenner, maar ben opzoek naar een lief klein autootje.

Rij max 30km per dag dit is dan stukje snelweg. Maar hoef daar geen grote of zware auto voor te hebben.

Iemand wat tips?

Nu ben ik zelf niet de grootste kenner, maar ben opzoek naar een lief klein autootje.

Rij max 30km per dag dit is dan stukje snelweg. Maar hoef daar geen grote of zware auto voor te hebben.

Iemand wat tips?
Wrg blijven bij vw of fraudi. Een aygo, yaris hybrid?

Terug
Naar boven