- Waardering
- 21.437
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I remember being at TopMarques a couple of times a few years ago...almost no spotters, almost no police and no riced out C63s, M4s and chrome wrapped Golfs...
That’s the reason why I don’t come to Top Marques anymore. It turned into a completely anti social event for ricers and idiots in their financed little Golf GTI, BMWs and AMG,s. That’s totally ridiculous.
Als een idioot gedragen en/ of meerdere waarschuwingen negeren. Ik begreep dat er op een begeven moment weinig geduld meer was want het liep uit de hand. Als je dan nog steeds doorgaat met driften kom je aan de beurt. Ook onnodig, want overal hangen camera's dus je kan denken ben uit beeld bij de agent maar je wordt gelijk doorgegeven. Het gerucht gaat nu dat er sterk over na wordt gedacht TM in huidige vorm te stoppen.Ik vond het wel tof, alleen idd veel bmw's, audi's en merc's die niet allemaal even stijlvol waren. Die Apollo IE is wel echt een unit zeg, dat geluid ervan gaat door merg en been.
Wat moet je trouwens allemaal voor ongein uithalen om je auto te in beslag te laten nemen?

Wrg blijven bij vw of fraudi. Een aygo, yaris hybrid?Nu ben ik zelf niet de grootste kenner, maar ben opzoek naar een lief klein autootje.
Rij max 30km per dag dit is dan stukje snelweg. Maar hoef daar geen grote of zware auto voor te hebben.
Iemand wat tips?