In hun heyday kwamen ze hier nog mee weg.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben er niet, je zal wel een grijze en/of donkere (kunnen) zien. De grijze rijdt veel rondjes dus die zal je wel tegenkomen.
De Volkswagen Polo schijnt veel wagen te zijn voor weinig geld. De Suzuki Swift schijnt zalig te rijden.Advies/auto-tips gevraagd. Ik ga binnenkort mijn eerste auto kopen. Alleen ik ben ongeveer het grootste autoleek dat er bestaat. (Iets met vier wielen enzo en krijg hem igg van zijn plek af). Zijn er specificaties waar ik extra op kan letten? Belangrijkste voor nu is dat hij lage maandlasten heeft. Ik verwacht niet dat hij echt voor lange afstanden zal worden ingezet. Vooral w/w-verkeer. Ik zoek een klein schattig budget auto'tje. Reeds rondgevraagd kwam ik bijvoorbeeld uit op Toyota Aygo, Volkswagen Up, Ford Ka, Kia Picanto... Iemand nog tips voor bepaalde modellen?
De top 10 beste compacte stadsauto's van 2017 en 2018Advies/auto-tips gevraagd. Ik ga binnenkort mijn eerste auto kopen. Alleen ik ben ongeveer het grootste autoleek dat er bestaat. (Iets met vier wielen enzo en krijg hem igg van zijn plek af). Zijn er specificaties waar ik extra op kan letten? Belangrijkste voor nu is dat hij lage maandlasten heeft. Ik verwacht niet dat hij echt voor lange afstanden zal worden ingezet. Vooral w/w-verkeer. Ik zoek een klein schattig budget auto'tje. Reeds rondgevraagd kwam ik bijvoorbeeld uit op Toyota Aygo, Volkswagen Up, Ford Ka, Kia Picanto... Iemand nog tips voor bepaalde modellen?
De Volkswagen Polo schijnt veel wagen te zijn voor weinig geld. De Suzuki Swift schijnt zalig te rijden.

De Volkswagen Polo schijnt veel wagen te zijn voor weinig geld. De Suzuki Swift schijnt zalig te rijden.

Deze staat ook in het bovenstaande lijstje.
Zag deze net voorbij komen. Echt super cute auto'tje! Fiat van € 8.445,-Bedankt voor je tips!Swift zijn goede auto's als je de sport maar niet neemt
Polo is meer voor gemiddeld gebruik, de diesels zijn wel betaalbaar maar moet je toch wel 10-15k per jaar rijden.
Heb zelf toch maar aan mijn zwak toegegeven en zit zelf te kijken naar een e46 BMW![]()
2-deurs is idd iets om rekening mee te houden, hoewel ik er vooral in mijn eentje in zal zitten denk ik. Kinderen komen er de volgende 5-10 jaar waarschijnlijk toch nog niet.2 deurs is wel onwijs kut + kan maar met 2 kleine kinderen achterin.