XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic

Vroeger deden ze het wel vaker.
6orFBhX.jpg

In hun heyday kwamen ze hier nog mee weg.

Mercedes-Maybach G650 Landaulet 1/99
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze verwisselen voor meer dan €1miljoen van eigenaar in NL.

M2 Competition vs. M2

RuDdA4w.jpg

8e7MzOi.jpg

Bgh4U4L.jpg

FUlwga7.jpg

12dOurC.jpg

3rKa3aV.jpg

Even de X laten kietelen :p

30714173_625264027816619_5879170711888592896_o.jpg

Maar die staat even op stal, komende dagen een beetje fun hebben :cool:

687474703a2f2f6936372e74696e797069632e636f6d2f327a79767534382e6a7067.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit is die donkere btw

Laatst bewerkt:
Kom je die van het weekend even laten zien?

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik heb de indruk dat Mercedes niet meer die kwaliteit en klasse heeft die ze wel had tot een aantal jaren geleden. Ik vind het interieur er steeds goedkoper uitzien. De nieuwste modellen hebben nu zo'n infotainment die als het ware after market werd geplaatst. Heel vreemd. en heel duur voor wat je er voor krijgt; Ik heb zo het gevoel dat de andere merken hen aan het inhalen zijn en dat, als ze zich niet herpakken, steeds meer marktaandeel zullen verliezen. Ik heb een paar buren die tot 2010 hun hele leven lang met Mercedes reed en van plan was een nieuwe Mercedes te kopen maar ze zeiden dat het kwaliteitsgevoel, als je achter het stuur kruipt, weg is.

Advies/auto-tips gevraagd. Ik ga binnenkort mijn eerste auto kopen. Alleen ik ben ongeveer het grootste autoleek dat er bestaat. (Iets met vier wielen enzo en krijg hem igg van zijn plek af). Zijn er specificaties waar ik extra op kan letten? Belangrijkste voor nu is dat hij lage maandlasten heeft. Ik verwacht niet dat hij echt voor lange afstanden zal worden ingezet. Vooral w/w-verkeer. Ik zoek een klein schattig budget auto'tje. Reeds rondgevraagd kwam ik bijvoorbeeld uit op Toyota Aygo, Volkswagen Up, Ford Ka, Kia Picanto... Iemand nog tips voor bepaalde modellen?

Advies/auto-tips gevraagd. Ik ga binnenkort mijn eerste auto kopen. Alleen ik ben ongeveer het grootste autoleek dat er bestaat. (Iets met vier wielen enzo en krijg hem igg van zijn plek af). Zijn er specificaties waar ik extra op kan letten? Belangrijkste voor nu is dat hij lage maandlasten heeft. Ik verwacht niet dat hij echt voor lange afstanden zal worden ingezet. Vooral w/w-verkeer. Ik zoek een klein schattig budget auto'tje. Reeds rondgevraagd kwam ik bijvoorbeeld uit op Toyota Aygo, Volkswagen Up, Ford Ka, Kia Picanto... Iemand nog tips voor bepaalde modellen?
De Volkswagen Polo schijnt veel wagen te zijn voor weinig geld. De Suzuki Swift schijnt zalig te rijden.

De top 10 beste compacte stadsauto's van 2017 en 2018

De Volkswagen Polo schijnt veel wagen te zijn voor weinig geld. De Suzuki Swift schijnt zalig te rijden.

Swift zijn goede auto's als je de sport maar niet neemt

Polo is meer voor gemiddeld gebruik, de diesels zijn wel betaalbaar maar moet je toch wel 10-15k per jaar rijden.

Heb zelf toch maar aan mijn zwak toegegeven en zit zelf te kijken naar een e46 BMW :roflol:

Ah super bedankt voor de lijstjes met auto's. Ik ga ze allemaal even vergelijken en even kijken wat er verkrijgbaar is hier in de buurt. :D

Deze staat ook in het bovenstaande lijstje. :o Zag deze net voorbij komen. Echt super cute auto'tje! Fiat van € 8.445,-

Merci!

Swift zijn goede auto's als je de sport maar niet neemt

Polo is meer voor gemiddeld gebruik, de diesels zijn wel betaalbaar maar moet je toch wel 10-15k per jaar rijden.

Heb zelf toch maar aan mijn zwak toegegeven en zit zelf te kijken naar een e46 BMW :roflol:
Bedankt voor je tips!

2 deurs is wel onwijs kut + kan maar met 2 kleine kinderen achterin.
2-deurs is idd iets om rekening mee te houden, hoewel ik er vooral in mijn eentje in zal zitten denk ik. Kinderen komen er de volgende 5-10 jaar waarschijnlijk toch nog niet.

Heb ook geen voorkeur voor kinderen zoals jij.
:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.720
Opvolger van gumpert zeker

Terug
Naar boven